Eli kuten otsikossa mainittiin tarjolla olisi keikkaluontoista kirjoitustyötä.
Homma toimii niin että sinä kirjoitat 300-500 sanaisia artikkeleita valtisemastani aiheesta. Aiheet voi olla välillä vaikeita ja tietoa ei välttämättä ole aina kauheasti saatavilla (ainakaan suomeksi), myös jo olemassa olevien artikkeleiden uudelleenkirjoitus saattaa olla hyväksyttävää. Kaiken materiaalin pitää kuitenkin olla 100% uniikkia eli mitkään suoraan kopioidut tekstit eivät ole hyväksyttäviä.
Kielitaidon täytyy olla kiitettävä mutta mikään ammattikirjailia ei tarvitse todellakaan olla, tärkempää on että pystyt nopeasti ja vapaasti kirjottamaan annetusta aiheesta. Ei ole väliä oletko opiskelija, työtön tai vaikka toimitusjohtaja.
Palkkaa maksan sovittujen taksojen mukaan.
Mikäli kiinnostuit ota yhteyttä sähköpostilla [email protected]
Keikkaluontoista kirjoitustyötä.
Sippo400
2
867
Vastaukset
- Sananmiekalla
Hei.
Huomasin ilmoituksesi nyt vasta, onhan se jo tovin näkynyt tässä olevankin. Onko asia siis vielä ajankohtainen? Millaisista artikkeleista ja aihealueista olisi kyse? Kirjoittelen harrastuksekseni, siksi kiinnostaisi ansaitakin sillä vähän. - JP
Hei myös! Otahan yhteyttä, jos vielä apua [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384