kysymys BEDiläisille

toivoton tapaus

Te, joilla on diagnosoitu BED, niin syöttekö JOKA päivä tyyliin 24/7 yhtä hirveitä määriä? vai onko joitakin ns.normisyömispäiviä? Olenko ainoa, joka syö kokoajan jatkuvalla syötöllä ilman normaali tai niukkaansyömispäiviä? Kun olen lueskellut palstaa, niin monilla on päiviä ja jopa viikkoja jolloin ei ahmi tolkuttomasti..Ikävä kyllä minä en tuohon kykene ja voimat loppuu kohta

1

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotontapausmyös

Mulla on diagnosoitu bed, mutta itsellä on ollut myös syömättömyyskausia, jolloin olen kituuttanut ja lopulta ne ovat päättyneet järjettömään ahmimiseen. Painoa on tullut 40 kiloa neljän vuoden aikana eli olen syönyt paljon.Joskus kaikki on lähtenyt totaalisesti käsistä ja olen vain ahminut ja ahminut. Sitä on saattanut kestää pari kuukauttakin putkeen: Olen joka päivä syönyt kauhean ruokakasan. Sitten olen yrittänyt taas laihduttaa ja rankaista itseäni syömättömyydellä joka on sitten laukaissut ahmimista. Tuommoista monta vuotta putkeen. :( Pääosin tosin elämäni on ollut ahmimista ja murto-osa tuota laihdutusta. Olen jopa pystynyt laihduttamaan vuosien aikana itseni 30 kg hoikemmaksi ja sitten alkoi taas se järjetön ahmiminen ja lihoin takaisin. En vaan osaa elää niinkuin muut, syödä aina kohtuudella vaan olen kuin pahinkin alkkis ruoan suhteen, yksikin herkku saattaa viedä minut ahmimisen tielle. Kun "totaalikieltäydyn" herkuista, saatan pysyä ruodussa.
      Joinain päivinä taas saatan olla aamupäivästä syömättä ja loppuillasta sitten olen ahminut järkkyjä määriä ruokia. Kun on ollut hyviä päiviä, olen saattanut syödä vaan normaalisti ja "unohtaa" syömisen. Sitten taas kun illalla olen mennyt kotiin, taas huomaan itseni ahmimassa kaapilla.
      Nyt olen yrittänyt taas muuttua. 10 kg on lähtenyt ja syömiset olleet hallinnassa. Olen löytänyt itsekurini ja syönyt viisi ateriaa päivässä. Pelottaa oikeasti että sorrun taas ahmimaan, koska mulla ei ole normaalia suhdetta ruokaan. Pitää vaan opetella uusi suhtautuminen sokerisiin ruokiin. Niitä saa ottaa silloin tällöin vähän tai sitten vaikka kerran viikossa enempi. Välillä tuntuu etten ikinä vaan opi, niin epätoivoista tämä on!! Masennuslääkkeet on vähän auttaneet ahmimishimoihin ja se, että en asu enää yksin vaan poikakaverin kanssa. Yksin ollessani olen ahminut ne suurimmat määrät ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe