Miten Vistassa oikein menee tuo työpöytäkuvakkeen itse sen kuvan vaihto, esim. siis jos haluan kuvakkeen kuvaksi pistää jonkin muun symbolin kuin mitä originaali on ? XP:ssä tuo sentään oli vielä helppo homma tuo kuvakkeenkin kuvan vaihto, mutta Vistassa tuntuu menevän "hiukka yli meikäkäisen hilseen", kun esim. kuvaa ei tunnu löytyvän koko sieltä sieltä samasta kuvakansiosta mistä se tulisi hakea , ja jossa se hetkeä aikaisemmin selvästi oli, kun menin kuvakansioon taas Käynnistä-valikon kautta.
Miten Vistassa...
VistaHell
2
357
Vastaukset
- kröhömmh
Ihan ominaisuuksista (oike click ominaisuudet) ja sitten "selaa" sieltä kuva -.-
- Krööh..krööhh..PRÖÖT
Ja tuosta edellisestä arvailemallahan sitä voikin jo päätellä jotain....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881