oletteko eläkeläisiä, työttömiä, työssäolevia, miehenne/vaimonne tulojen varassa eläviä, opiskelijoita, vai sen toimeentulotuen varassa eläviä ihmisiä? Kansalaispalkka ei tieten vielä oo saanut lainvoimaa.. sitten kun saa, niin sen voi lisätä tähän jatkoksi, eli onko kansalaispalkkaa saavia?
Millä siis elätte ja kustannatte esim. nettiliittymänne ja täällä surffailunne?
Kysymys kaikille
70
735
Vastaukset
- ????????? no
Rekisterinpidon avoimuuden periaatetta edustaa rekisteriselosteen laatimis- ja saatavillapitovelvoite. Rekisterinpitäjälle on säädetty velvoite informoida rekisteröityjä henkilötietoja kerättäessä. Rekisteröidyillä on oikeus saada tarkastaa itseään koskevat tiedot. Rekisteröidyillä on myös oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista sekä kieltää henkilötietojensa käsittely suoramarkkinointia, etämyyntiä ja mielipide- ja markkinatutkimusta samoin kuin sukututkimusta ja henkilömatrikkelia varten.
- maija meikäläinen
kysymykseen jonka esitin.. esitä oikea vastaus, joka koskee sinua itseäsi..
- seksis
Seksillä kustannan.
- 25=D
vielä toistaiseksi työssä käyvä ja maksan itse laajakaistaliittymän ym:n. Olen ajatellut sen niin, että jotain hupia pitää olla, kun en istu kapakoissa, enkä muissakaan kuppiloissa.
Miksi sinä pirre-tyttö olet nyt maija meikäläinen?
- ''''''''''''''''''''
piive kirjoitti:
Onko se se?
sen nyt vasemmalla silmälläkin.
Sama ihminen samat jutut
- kalopsi
ihan omista tuloistamme, omat maksumme. Mitä muuten se Sinulle kuuluu? Oletko Gallup-tutkija?
Kuin on sinun laitasi asian suhteen?- *****
Onks pakko olla aina ilkee? Mietippä sitä hetkisen.
- kalopsi
***** kirjoitti:
Onks pakko olla aina ilkee? Mietippä sitä hetkisen.
kantaa vain silloin, kun tiedät asiasta. Aloittaja on tehnyt samanlaisia kyselyjä jo varmaan sata tänään, jossain on minunkin mittani.
Meinaat, etten saa sanoa täällä ainuttakaan sanaa? - *****
kalopsi kirjoitti:
kantaa vain silloin, kun tiedät asiasta. Aloittaja on tehnyt samanlaisia kyselyjä jo varmaan sata tänään, jossain on minunkin mittani.
Meinaat, etten saa sanoa täällä ainuttakaan sanaa?Jatka Sinä vaan. Luulen, että minun täytyy lopettaa tämä lukeminen täällä. En voi mitään sille, että minulle tulee paha olla näistä vastauksista.
- Cloetta..
Töissä olen ja vielä sellaisessa jossa haluaisin olla mahdollisimman pitkään, mikäli terveyttä riittää. Puoliso on myös töissä. Eläminen siis kustannetaan palkkatuloilla. Joskin olen ollut myös työttömänä ja eihän mikään ole varmaan tämän päivän työelämässä, mutta positiivisesti suhtaudun tulevaisuuteen.
Elämme Vaimoni Eläkkeellä!
Hänen lähemmäs 900E riittää mainiosti päivittäisostoksiin ja tarkemmin laskeskellen myös asunnon yhtiövastikkeeseen ja johonkin muuhun.
Itse yritän omalla vaatimattomalla osallani kartuttaa yhteistä kassaa ylimääräisien rällinkien rahoittamiseksi.
Kustannusjakaumaa en tiedä koska mitään turhaa emme hanki ja välttämätön maksetaan.
Vaimo näyttää seuraavan luottokorttilaskuja sekä tiliotteita.
Siis, pieneläkeläisiä olemme!
Kansalaispalkkaa tarttis saada lisukkeeksi!- viivi-amaldiina
tulot yhteen ja minä makselen kulutukset/laskut/ menot....
- kyllästynyt,
Mitä se sinulle kuuluu, ole onnellinen kun itse pystyt näitä avauksiasi kyllästymiseen asti postaamaan.
Kuka sinulle enää mitään järkevää vastaisi kun lukee viestejäsi?
Netti nyt maksa juuri mitään, millä sinä elät...olethan työtön ollut iät´ajat? - xxxyyy
Mitä se sulle kuuluu?
- s.bone
..käyvä..*haukotus* ;)
- korkolappu
Elän koroilla, olen suutari.
- 1+5
pelittää naapurin liittymä seinän läpi!!
- korkolappu
1+5 kirjoitti:
pelittää naapurin liittymä seinän läpi!!
Missäpäin naapuri on.
Olen töissä, teen ns. paskaduunia. Vielä kun jaksais yheksän vuotta...
Minä teen kolmea työtä. Menen siis pisteestä pisteeseen. Aloitan aamulla kun klo soi kuudelta ja viimein, noin klo 21-22 kotiin nukkumaan. En ihan joka päivä, mutta säännöllisesti kaupanalan työaikojen mukaisesti.
Ensin siis varsinainen virallinen työ, sieltä sitten siirryn hoitamaan tyttäreni kahdeksanvuotiasta lasta illaksi ja samalla kun valvon koululaisen iltaa, ja myös vapaa-aikanani, ompelen kansallispukuja. Ompelutyö on helppo yhdistää koululaisen hoitoon, koska siinä on niin paljon käsin kirjailemista,ns. muurahaisenpolkuja.Se millä elän on oma asiani. Ei ole tapanani huudella tuuleen torilla yksityisiä asioita.
- ,,,,,,,
on röyhkeä ja kuulusteleva, aiheuttaa ärtymystä. Hieman käytöstapoja viestittelyyn.
- 8+1
sais kans jo loppua!
Jos se joskus tuliskin, tuskinpa ois työttömyyspäivärahaa kummempi! Kysyin Prisman parkkialueen invaruutuun ajaneelta, erään etnisen vähemmistön edustajan rouvalta kumpi heistä onkaan invalidi.
Rouva vastasi että hänen miehensä on.
Kurkkasin tuulilasiin ja olihan siellä se merkki.
Nyt alkoi helvetillinen huuto.
Naisen anatomian monipuolisen käsittelyn ja pieksämisuhkausten jälkeen minulle huudettiin ettei minulla ole oikeutta kysyä mokomaa!
Vastaan nyt kuten P-paikallakin.
Totta hemmetissä minä voin kysyä MITÄ TAHANSA!
Vastaamisen laita on jo toisin!
Vai pitäisikö tämä sanoa selvemmin?- maija meikäläinen
8+1 kirjoitti:
sais kans jo loppua!
Jos se joskus tuliskin, tuskinpa ois työttömyyspäivärahaa kummempi!sen kokonen se kansalaispalkka.. toki työmarkkinatuen tarveharkinnan poisto, sekin ajaa saman asian.. kun on kyse puolisoista.. Ja sitten tuota tukea pitäs nostaa johonkin 1000 euroon brutto määrältään kuukaudessa, toki siitä pitää vähentää sitten verot jokaisen henkilökohtaisen prosentin mukaan..
- maija meikäläinen
ollenkaan röyhkeä, päinvastoin.. sen tarkoitus on herättää ihmiset huomamaan elämän tosiasiat.
- ,,,,,
maija meikäläinen kirjoitti:
ollenkaan röyhkeä, päinvastoin.. sen tarkoitus on herättää ihmiset huomamaan elämän tosiasiat.
etteivät ihmiset muutoin tiedä millä he elävät :))
- ,,,,,,
laiska-lasse kirjoitti:
Kysyin Prisman parkkialueen invaruutuun ajaneelta, erään etnisen vähemmistön edustajan rouvalta kumpi heistä onkaan invalidi.
Rouva vastasi että hänen miehensä on.
Kurkkasin tuulilasiin ja olihan siellä se merkki.
Nyt alkoi helvetillinen huuto.
Naisen anatomian monipuolisen käsittelyn ja pieksämisuhkausten jälkeen minulle huudettiin ettei minulla ole oikeutta kysyä mokomaa!
Vastaan nyt kuten P-paikallakin.
Totta hemmetissä minä voin kysyä MITÄ TAHANSA!
Vastaamisen laita on jo toisin!
Vai pitäisikö tämä sanoa selvemmin?kysyä röyhkeitäkin jos on niin tökerö ajatusmaailmaltaan.
- dfdfhjjghj
maija meikäläinen kirjoitti:
Ihan totta, uskotko sinä että olet ainoa joka täällä jotakin elämästä tiedät? Häpeä nyt taas vähän.
,,,,,, kirjoitti:
kysyä röyhkeitäkin jos on niin tökerö ajatusmaailmaltaan.
Kysymys muuttuu röyhkeäksi tökerön vastaanottajan aivoissa!
Valtaosaltaan suomalaiset ovat arkoja, ujoja ja "hienotunteisia" aina itselleen haitalliseen tasoon saakka!
Mitä helkuttia me pelkäämme?
Sitäkö mitä kuvittelemme jonku meistä ajattelevan?
Miksi?- ,,,,,
laiska-lasse kirjoitti:
Valtaosaltaan suomalaiset ovat arkoja, ujoja ja "hienotunteisia" aina itselleen haitalliseen tasoon saakka!
Miksi?ei taida olla pelosta, vaan korrektiudesta tai sen puutteesta.
Kertomasi tarina kertoikin jo jotain. - dsfgdhfdhdfh
laiska-lasse kirjoitti:
Miksi?Älä syyllistä vastaajaa omasta provokatiivisesta moukkamaisuudestasi. Samoin tämän avaajan kökköys on täysin hänen oma vikansa.
,,,,, kirjoitti:
ei taida olla pelosta, vaan korrektiudesta tai sen puutteesta.
Kertomasi tarina kertoikin jo jotain.Kyllä kertoi sen että mainitsemani ryhmän edustajat käyttävät perusteetta invapaikkoja ja pysäköivät jopa jalankulkualueelle ovien tuntumaan.
Jos valtaväestö ei koostuisi aroista "korrekteista" hiirulaisista niin pysäköintikulttuuri saattaisi noudatella enemmänkin tarkoitettuja uomia!
Jonoissa minua ei etuilla.
Tilaa ja vuoroni saatan antaa harkintani mukaan mutta kiilaaminen ei onnistu.
Vähemmistöryhmät käyttävät härskisti hyväkseen valtaväestön "koirrektiuden".
Omassa porukassa ja joskus näillä palstoilla meuhkataan mutta tilanteissa ollaan kuin virtsa nailonissa!!!
Ryhtiä!dsfgdhfdhdfh kirjoitti:
Älä syyllistä vastaajaa omasta provokatiivisesta moukkamaisuudestasi. Samoin tämän avaajan kökköys on täysin hänen oma vikansa.
Miksi avasit ja vieläpä vastasit?
Omaan, subjektiiviseen näkemykseen perustuva kansanvalistajan tehtävä saattaa olla epäkiitollista ja ainakin tehotonta!- ,,,,,,
laiska-lasse kirjoitti:
Kyllä kertoi sen että mainitsemani ryhmän edustajat käyttävät perusteetta invapaikkoja ja pysäköivät jopa jalankulkualueelle ovien tuntumaan.
Jos valtaväestö ei koostuisi aroista "korrekteista" hiirulaisista niin pysäköintikulttuuri saattaisi noudatella enemmänkin tarkoitettuja uomia!
Jonoissa minua ei etuilla.
Tilaa ja vuoroni saatan antaa harkintani mukaan mutta kiilaaminen ei onnistu.
Vähemmistöryhmät käyttävät härskisti hyväkseen valtaväestön "koirrektiuden".
Omassa porukassa ja joskus näillä palstoilla meuhkataan mutta tilanteissa ollaan kuin virtsa nailonissa!!!
Ryhtiä!että sinä olet meuhkapäällä :))) Tarinasi kertoi asenteestasi, olisit voinut ensin katsoa onko merkki paikoillaan ja vasta sitten mennä kuulustelemaan jos tarvis vaatii. Nämä omatekoiset "polliisit" on niin hupaisia virkainnossaan.
- ,,,,,
laiska-lasse kirjoitti:
Miksi avasit ja vieläpä vastasit?
Omaan, subjektiiviseen näkemykseen perustuva kansanvalistajan tehtävä saattaa olla epäkiitollista ja ainakin tehotonta!yksinkertainen vastaus. Olemme keskustelupalstalla :))
Toinen lauseesi sopii kuvaamaan omaa toimintaasi. ,,,,,, kirjoitti:
että sinä olet meuhkapäällä :))) Tarinasi kertoi asenteestasi, olisit voinut ensin katsoa onko merkki paikoillaan ja vasta sitten mennä kuulustelemaan jos tarvis vaatii. Nämä omatekoiset "polliisit" on niin hupaisia virkainnossaan.
Entä jos minä olisin nostanut marketin sisällä samanlaisen, läpi marketin kaikuvan, hitonmoisen v-ttelu ja kiroamismellakan siihen liittyvine uhkailuineen väkivallasta?
Lähellä olisi ollut syyte rasismista ja ainakin joitain jälkimaininkeja olisi siintynyt.
Nyt kun mesuavana osapuolena oli tuo vähemmistön edustaja niin käytöstä siedettiin lammasmaisen kiltisti.
Minulta saa täysin vapaasti kysyä mitä tahansa. Vaikea kuvitella mitään mistä polttaisin päreeni.
Vastaisin jos vastaisin ja vastaisin mitä haluaisin. En mesuaisi!
Aloitukseen liittyen.
Jos aloitus on yksiselitteisen inhottava niin miksi siihen yleensä vastataan keljuillen?
Onko keskustelua: Mitä se sinulle kuuluu?
Puhumattakaan pelkästä, lyhytsanaisesta vinoilusta!
Asenteeni on todellakin kaikkien etnisten vähemmistöryhmien superetuoikeuksien vastainen.
Jos heiltä odotetaan likimainkaan meille vakiintunutta käyttäytymistä niin kyseisen vaatija leimataan oitis rasistiksi!
Tämähän on valtaväestön syrjimistä, rasismia!
- köyhä mut ei kipee
Helskutin huonolla ansiosidonnaisella kustannan, tään nettiliittymän jos lopettaisin jäis 16,90€ enemmän kuukaudessa johonkin muuhun, ei paljoo tässä tilanteessa hetkauta.
- ihan deeku
kirjastossa käyn lämmittelemässä ja samalla tätä konetta käytän.
- Meriläinen
Kysymys sinulle! Miksi sinä aina tulet opettamaan aikuisia ihmisiä, joilla on omat tuskat ja ihan omat murheet.
Emmekä me tarvitse herätystäkään minä heräsin tänä aamuna klo.3.45.
Ja se millä elän ei oikeastaan kuulu sinulle ja siksi toisekseen olet tuota samaa kysynyt ennenkin mene katsomaan vanhoja aloituksiasi sieltä näet, mitä näet. Vai luuletko että ihmisten elämä muuttuu parissa kuukaudessa että täytyy taas udella?- 19+3
että tää maija meikäläinen, alias Pirre-tyttö saa niin monet provosoitumaan.
- Meriläinen
19+3 kirjoitti:
että tää maija meikäläinen, alias Pirre-tyttö saa niin monet provosoitumaan.
Suurin osa hänen aloituksistaan on avaamatta, mutta olen ärsyyntynyt.
Vaikka sainhan itsekin eilen viestin että vasaukseni on usein samanlainen :)) - ****
ei ole pakko vastata. Näin olet joskus itse sanonut. Eipä uskoisi tätä aikuisten kirjoitteluksi.
Aloittajan kysymys on selkeän yksiselitteinen!
Miksi siitä huolimatta niin moni sen tuomitseva, vaivautuu avaamaan ja vastaamaan siihen?
Eikö tälläisten henkilöiden olisi yksinkertaisinta ohittaa se hymähtäen?- toisia siinä neuvoo
malttanut itsekään ohittaa.
- :-)))))):-)
toisia siinä neuvoo kirjoitti:
malttanut itsekään ohittaa.
mutta hänpä ei tuomitse aloitusta :-))))))).
- LLLLkk
:-)))))):-) kirjoitti:
mutta hänpä ei tuomitse aloitusta :-))))))).
tuomitsee aloituksen arvostelijat.....Pata kattilaa soimaa :DDDD
- :-))))))):-))
LLLLkk kirjoitti:
tuomitsee aloituksen arvostelijat.....Pata kattilaa soimaa :DDDD
Lue ja mieti. Miksi lähteä vastaamaan ilkeästi, jos aloitus ei miellytä. Siitä oli kyse.
- LLLLkkk
:-))))))):-)) kirjoitti:
Lue ja mieti. Miksi lähteä vastaamaan ilkeästi, jos aloitus ei miellytä. Siitä oli kyse.
lähteä tekemään ilkeä aloitus?
- :-)))))):-)
LLLLkkk kirjoitti:
lähteä tekemään ilkeä aloitus?
Onko aloitus ilkeä, utelias vai mikä? Jokainen lukija tulkitsee sen omalla tavallaan, mutta jos tulkitsee sen "ei mieleisekseen", niin MIKSI tuhlaa energiaansa vastaamalla ilkeästi. Tuhlaisi sen energiansa mieluummin loistavaa aloitukseen.
Itselläni on määrättyjä nikkejä, joiden aloituksia en edes avaa, mutta joskus menee halpaan. (ymmärrät varmaan, mitä nyt yritin "fiksummin" sanoa :-))
- ''''''''''''''''''''
kerrot ensin ihan itse, millä ajalla ja rahalla.
Aika loukkaavaa kyselllä' ihmisiltä heidän toimeentulostaan.- lenkiltä tullut
Olin tooooosi pieni tyttö, kun enoni opetti, että muista aina, kysyä saa mitä vaan, mutta on eri juttu, saatko vastausta.
- miten sinä itse
maksan omilla rahoillani ja se on kahdenkuukauden jaksoissa 75 €.
Elämiseni maksan myös omilla rahoilani.
Yhtiövastikkeen maksan omilla rahoillani.
Kaiken maksan omillani. - k/k
Minä elän sillä mitä vaimo aamuisin antaa,Sanotaan naisen euron olevan 80senttii ja hyvä näin.
Jos se olisi enemän mulle ei jäis mitään,aikojen alusta asti on pankkikirjat ja kortit olleet vaimon huostassa.
Meilläpäin vahvin lähtee myllyyn ja viisain valtuustoon,ja mulle ei oo mitään intohimoo rahaan.
Se on kuin leipä jos sitä on pala kaapis kaik on hyvin ja ellei oo leipää voiraan meillä pullaakin syörä. - henrji
ettei toimeentulosta tarvitse murhetia, senkus vaan tällä koneella makselen lakut.
- henrji
koti-kiusattu kirjoitti:
että se on huono nainen joka ei yhtä miestä pysty elättämää.
niin huono käyttämään rahaa, ettei se käy edes kalliiksi.
- Rahasampooja
henrji kirjoitti:
niin huono käyttämään rahaa, ettei se käy edes kalliiksi.
olet siis semmoinen halpapitonen laskukone? Kunpa mullakin ois semmoinen. ;)
- henrji
Rahasampooja kirjoitti:
olet siis semmoinen halpapitonen laskukone? Kunpa mullakin ois semmoinen. ;)
olisi yksinkertaisempaa, mutta siitä ei saa mitään hajuja.
henrji kirjoitti:
Vai saa sulta hajuja vielä kaupanpäällekin hih hih...
- Rahasampooja
henrji kirjoitti:
Vaimollasi ei olisi sinulle enään mitään käyttöä jos laskut menee suoravelotukseen...
;)
vuotta vielä eläkeikään, sitten en tiiä millä maksan netti liittymäni :)
Jos en saa liitymääni maksettua, toivon pääseväni semmoiseen eläkeläisten työpajaan, niinku siellä - Englannissako se oli, siellä missä papat ja mummelit teki duunia vielä yli 90 vuotiaana :)
Semmoinen työpaikka oisi muuten kiva..Eihän tää netti ole ku alta viiskymppiä, ei hätiä mitiä.. Olen ehkä vähän torvelo siinä suhteessa, etten usko jotta eläkeläisellä ei olisi varaa siihen... Kysympä sulta kahden vuoden kuluttua: Oletko ilman konetta ja netti yhteyttä?. Et varmaankaan, koska vapaa-aika lisääntyy, niin on entistä enemmän keskustelujen sekä muiden linkkien ääressä..
Kyllä vaan me saamme tehdä työtä vielä lopun ikäämme. Pakkotyötä tehtiin jo lapsuudessa lapsityövoimana ja nyt saamme jatkaa toisesta päästä vanhustyövoimana. Siinä se menee ihan rutiinilla, ei kait sitä osaiskaan löllöttää tyhjän panttina, kun ei ole koskaan saanut löllötellä. heh heh
Tartteis vaan pukkuhiljaa alkaa saamaan niitä boonuksia. Se kun tavoite on 40 työvuotta ihmisen elämässä, niin monella 55 vuotiaallahan se on jo komiasti koossa. Harva kuitenkaan pystyy todistamaan ne lapsityövuodet kun palkka maksettiin, jos maksettiin lainkaan, pimeesti tai kuitit ja pankkikirjat ja muut todisteet hävitetty.
Työniloa vaan sinne sullekin.Tänään lähteminen mihinkään.. Se iskee aina joskus, mut pakkohan se on leipänsä ansaita "Tavalla tai toisella" jokaisen meistä tai sanoisko "Elegrtoniikan ansaitsemiseen", sillä leipäähän suomessa piisaa..
Täytyy lähteä "Killinkien perään".. Näkyillään, kuuluillaan...
- miksimiksi?
kysellä tullut suuremmalta taholta?
http://www.tsl-helsinki.fi/kuvat/skortti.gif - janne... ...
maija, siekin istut rahojen päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706