Hiihto-/sporttilasit Adidas ja Rudy

Häekäsöö

Kevät auringon kirkkaus lähestyy.
Silmävaivana silmien vuotaminen eli liian kuivat silmät. Nyt pitäisi saada hiihtolasit. Olen harkkinut kuitenkin, vaikka hintaa on, niin Adidas Evil Eye Pro tai Rudy Project laseja, koska silmiähän ei varaosina myydä.

Adidas laseja on koolla S ja L, kuinka suuri näiden kokoero sitten loppujen lopuksi on, tietäisikö joku kertoa?

Mistähän näitä nyt kannataisi ostaa, eli olisiko hyviä nettikauppoja mistä ostaa? Ja tuleeko näille jotain tullimaksuja päälle jos rajojen ulkopuolelta tilataan?

3

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jönssön Guppe

.... kukaan osaa vastata?

• adduista tietävä

osaan sanoa sen verran niitä kolmisen vuotta myyneenä (optikko liikkeessä), että on toimivia pelejä. Esim. just tuo Evil eye on sen verta hyvin ilmastoitu (ilman että tuulee silmille) ettei huurru johon tietty auttaa vielä antifog-linssit jotka mukaan tuleekin. Kaikkiin evil eyehin saa vaihtolinssejä kelien tai lajin muutoksen mukaan (esim. kirkas/oranssi/harmaa mallista riippuen) Silmiä ei saanu varaosina, mutta adidaksella 2vuoden tehdastakuu ja varaosia saa hyvin tilattua esim. jos sattuu kaatumaan ja lasista aisa katkeaisi. Lasejä ei tarvitse heittää roskiin vaan riittää uuden aisan tilaaminen.
        Lisäosiahan näihin kanssa saa, esim. "hikipanta" joka tulee linssien yläpuolelle ja taakse tietysti ;) Suorien aisojen tilalle pehmeän pään ympäri menevän nauhan niin pysyy lasit tulevasti päässä kovemmassakin menossa.
        Niin ja aisojen kulmia voi säätää itselle sopivaksi..nenäkappaletta omalle nenälle istuvaksi.

Silmälasien käyttäjien on mahdollista laitattaa yksitehovoimakkuudet niihin. jolloin kehykseen liitetään erillinen adapteri jossa linssit on.

Mitäs muuta..niin siitä koosta. Itse olen suht kapea/normi kasvoinen nainen ja S koko sopiva. jos yhtään leveämmät kasvot niin L ehdottomasti. Yleensä miehille on L ollut sopiva ellei todella kapea kasvoinen.

Nettikaupasta tilattaessa en osaa sanoa mitään tietystikään takuista jne. mutta noin ainakin ihan liikkeestä ostaessa. Hintahan sitten riippuu paketista, eli monetko linssit tulee mukaan, onko hikipantaa tai nauhaa.
        Valitettavasti ei osaa kertoa mitään Ruby laseista, merkki minulle ihan vieras.
        Toivottavasti näistä apua!

• Häekäsöö
        adduista tietävä kirjoitti:

osaan sanoa sen verran niitä kolmisen vuotta myyneenä (optikko liikkeessä), että on toimivia pelejä. Esim. just tuo Evil eye on sen verta hyvin ilmastoitu (ilman että tuulee silmille) ettei huurru johon tietty auttaa vielä antifog-linssit jotka mukaan tuleekin. Kaikkiin evil eyehin saa vaihtolinssejä kelien tai lajin muutoksen mukaan (esim. kirkas/oranssi/harmaa mallista riippuen) Silmiä ei saanu varaosina, mutta adidaksella 2vuoden tehdastakuu ja varaosia saa hyvin tilattua esim. jos sattuu kaatumaan ja lasista aisa katkeaisi. Lasejä ei tarvitse heittää roskiin vaan riittää uuden aisan tilaaminen.
        Lisäosiahan näihin kanssa saa, esim. "hikipanta" joka tulee linssien yläpuolelle ja taakse tietysti ;) Suorien aisojen tilalle pehmeän pään ympäri menevän nauhan niin pysyy lasit tulevasti päässä kovemmassakin menossa.
        Niin ja aisojen kulmia voi säätää itselle sopivaksi..nenäkappaletta omalle nenälle istuvaksi.

Silmälasien käyttäjien on mahdollista laitattaa yksitehovoimakkuudet niihin. jolloin kehykseen liitetään erillinen adapteri jossa linssit on.

Mitäs muuta..niin siitä koosta. Itse olen suht kapea/normi kasvoinen nainen ja S koko sopiva. jos yhtään leveämmät kasvot niin L ehdottomasti. Yleensä miehille on L ollut sopiva ellei todella kapea kasvoinen.

Nettikaupasta tilattaessa en osaa sanoa mitään tietystikään takuista jne. mutta noin ainakin ihan liikkeestä ostaessa. Hintahan sitten riippuu paketista, eli monetko linssit tulee mukaan, onko hikipantaa tai nauhaa.
        Valitettavasti ei osaa kertoa mitään Ruby laseista, merkki minulle ihan vieras.
        Toivottavasti näistä apua!

KIITOS erittäin paljon kunnon vastauksesta. Harvoin noin hyvin täällä vastaillaankaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe