huoh, taas...

Mua ahdistaa... En tiiä sittenkään kärsinkö mistään anoreksiasta, lääkärit kyllä väittää että joo, mutta mutta... erehdyin syömään poikkiksen nähden tavallista enemmän ja heti alko kauhee vittuilu, et etsä kärsikkää enää mistään syömishäiriöstä? Ja nauraa siihen päälle... Halusin muutenkin jo siinä vaiheessa tappaa itteni, olin syöny liikaa, mua ahdisti ja toinen vittuilee suoraan päin naamaa... Ja kun kysyin et mitä se tarkotti sillä, vastaus oli et "nokun söit tänää enemmä..." Ja lisää naurua.. Se nauro mulle, mua ahdisti muutenkin, yritin esittää, että mulla oli kaikki hyvin, mutta oikeesti olin oksentaa jo sillon kun söin... Ja myöhemmin kun yritin kysyy uudestaan, että mitä se tarkotti niin vastaus oli jälleen kerran "nokun söit tänää... ei sulla enää voi olla mtn..." Mä en syö enää ikinä!!! Pyysin siltäkin jo anteeks että söin edees jtn, en ollu koko päivänä syöny mtn muuta... Eikä sekään edes tiedä sitä miten paljon syön päivässä, se ei ikinä saa edes tietää, toi oli vasta mun ensimmäinen ruoka, en olis voinu syödä mitään muuta ja nyt, en syö enää, lopetan täysin syömisen!!! Se ei edes tiedä tarkkaan, se tietää vaan sen mitä netissä lukee jollain lääkäri sivulla anoreksiasta ja se luulee, että se on totuus. Okei, hienoo ettei mulla oo senkään mielestä mtn, voin lopettaa sen syömisen ja vaikka sitten kuolla, ehkä se sitten on onnellinen!!
Ja anteeks että taas vaihteeks itkin tänne, jotenkin vaan pää sekoo... En tiedä enää mitä ajatella, saan koko ajan ristiriitasia lauseita, lääkärit väittää toista ja osa kavereista ja jotkut, varsinkin miespuoliset kaverit väittää ettei mulla voi olla mtn kun en oo ees laiha...

1

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suklaapossu

      Ehkä sun kannattaisikin selittää sun poikaystävälle tarkemmin mitä syömishäiriö OIKEASTI on ja näin se ehkä saa jotain muutakin näkökulmaa asialle kuin ne jotkut sivustot ja stereotypiat. Lähes kaikki ihmiset, joille olen syömishäiriöstä kertonut, ovat olleet silleen että "Aijaa, painaks joku 20 kg?". Kun niille selittää että se on paljon muutakin kuin lukuja ja syötyjä määriä, yleensä heidän on helpompi ymmärtää tilannetta.

      Tsemppiä ! :)
      Äläkä lopeta syömistä, se ei auta mitään, vaan kerro kerro kerro kerro että vaikka söisin rekkalavallisen suklaata niin olet syömishäiriöinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe