Maanantaina humalassa?

naa-puri

Onko naapurini alkoholisti, kun se on jo maanantai aamuna tuhdissa hutikassa? Mielestäni hän ei ole alkoholisti, mutta saattaa tietysti silti olla. En tiedä, mitä luulette?

14

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

mitä se sulle kuuluu

• ?

Pitäisikö sulkea silmät ja korvat?

• selkeästi

hän on. sääliksi käy.

• alsdkfj

Ilmianna se A-klinikalle!

• naa-puri

Tänäänkin naapuri oli hirveässä hutikassa, otin seuraksi pari pulloa kaljaa kun tarjosi. Hajusta päätellen sillä oli kyllä tullut huonot housuun, mutta ei se tarkoita sitä, että vielä olisi alkoholisti.

• ----

• luulin

Hyvä merkki.
        Henki kulkee, vieläpä molemmista päistä.
        Siinä sitä olisi kaljaa, perhana kun on leipää seassa.

• auttava käsi

Ehkäise naapurisi alkoholisoitumista ja juo sen viinat pois.

• naa-puri

Huh, on otettu aika lailla keittoa yön aikaan. Olen vain seuraksi tässä juonut. Kyllä tuo naapuri on täys juoppo, annan sille jotain AA toveripiirin esitteitä.

• perse-arskahan minä
        naa-puri kirjoitti:

Huh, on otettu aika lailla keittoa yön aikaan. Olen vain seuraksi tässä juonut. Kyllä tuo naapuri on täys juoppo, annan sille jotain AA toveripiirin esitteitä.

Keittoa, ruskeaa sellaista, on mennyt täälläkin ja oli pakko herätä suolityhjennykselle! Paine meinasi lähteä purkautumaan jo matkalle. Aukko suorastaan räkäisi ammuksen tavoin ja kamalalla metelillä satsit pönttöön. Ja kirvelee. Oli otettva lämmintä suihkua siihen ja laitettava hieman rasvaa.

• kaljajuoppo
        perse-arskahan minä kirjoitti:

Keittoa, ruskeaa sellaista, on mennyt täälläkin ja oli pakko herätä suolityhjennykselle! Paine meinasi lähteä purkautumaan jo matkalle. Aukko suorastaan räkäisi ammuksen tavoin ja kamalalla metelillä satsit pönttöön. Ja kirvelee. Oli otettva lämmintä suihkua siihen ja laitettava hieman rasvaa.

ja ennen kaikkea hyvä, jos osuu pönttöön eikä housuihin. Tyhjensimpä minäkin paineet suolesta juuri. Sitten jääkaapille, aamukalja ja sänkyyn. Mikäs tässä ollessa.

• naa-puri

Vitsit mikä järkyttävä darra, mut naapurilla vielä pahempi, oma tilanteeni ei siis ole huono. Sairaslomaa oli kuitenkin otettava ja lähden ostamaan loventavia. Voi tosin käydä niin, että juon saman tien koko loppuviikon, mutta naapuri juo vielä enemmän. Tilanteeni ei siksi ole huolestuttava!

• luulin

Älä välitä pienestä kankkusesta.
        Sillä se lähtee, millä on tullutkin.
        Hyvin voit olla torstain ja sunnuntain välisen yön juovuksissa.

• toinen naapuri

Antoi tänään minulle viinapullon kun korjasin hänelle yhden laitteen. Alle viisi minuuttia siihen meni, enkä tietenkään ottanut maksua. Naapurilla on kotona paljon juomatonta viinaa, kun hän ei itse paljon alkoholia käytä.
      En sitä kuitenkaan tänään korkkaa, ehkä sitten joskus keväällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe