siis noita rikollisia jotka yön pimeydessä hiippailevat toisten nurkissa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010022111167634_uu.shtml
S-L Anttila iskee lekalla
19
158
Vastaukset
- Tero V
Miksi ihmeessä meillä on veronmaksajien varoilla ylläpidetty valvontajärjestelmä jos rivikansalaisten pitäisi toimia ilmiantajina poliisille? Vanhojen kommunistimaiden tyylinen kansalaisten keskinäinen kyttäys- ja ilmiantojärjestelmä käyttöön, vai? Valvonta kuntoon arvoisa maatalousministeri, eikä mitään venkoilua.
- tehokas.
valvonta, mitään kyttäjiä ei kaivata eikä hyväksytä. Eläinten hoito on Suomessa korkealla tasolla ja kestää mnkä tarkastelun tahansa.
- Varsinaista laatua..
tehokas. kirjoitti:
valvonta, mitään kyttäjiä ei kaivata eikä hyväksytä. Eläinten hoito on Suomessa korkealla tasolla ja kestää mnkä tarkastelun tahansa.
keino tuo nuorten eläinaktivistien videovalvonta joka toimii. Kymmenen pistettä noille rohkeille nuorille jotka tuo räikeimmät tapaukset yleiseen tietoon ja periaatteidensa mukaan kepulaiset syyttää veronmaksajia..
- heidän.
Varsinaista laatua.. kirjoitti:
keino tuo nuorten eläinaktivistien videovalvonta joka toimii. Kymmenen pistettä noille rohkeille nuorille jotka tuo räikeimmät tapaukset yleiseen tietoon ja periaatteidensa mukaan kepulaiset syyttää veronmaksajia..
"todisteillaan" ei ole mitään arvoa, Jääneet kiinni väärentämisestä niin monta kertaa, viimeksi Norjassa.
- junttius on taakka
Kansalaisilla on Suomessa ainakin moraalinen velvollisuus ilmoittaa poliisille laittomasta toiminnasta. Mutta kepulandiassahan ei ole tällaista käytäntöä, kännissä ajellaan kylänraittia ja pontikkavehkeet kiertää, eikä ketään käräytetä mistään. Kaikkein viimeiseksi ilmeisesti eläinrääkkäyksestä.
- on..
junttius on taakka kirjoitti:
Kansalaisilla on Suomessa ainakin moraalinen velvollisuus ilmoittaa poliisille laittomasta toiminnasta. Mutta kepulandiassahan ei ole tällaista käytäntöä, kännissä ajellaan kylänraittia ja pontikkavehkeet kiertää, eikä ketään käräytetä mistään. Kaikkein viimeiseksi ilmeisesti eläinrääkkäyksestä.
tuontitavaraa eikä koskaan ole kuulunu Suomalaisen tapoihin toimia. maaseudulla ei eläinrääkkäystä hyväksytä missään muodossa ja siihen puututaan heti kun sellaista havaitaan. Siksi eläintemme hoito on korkealla tasolla ja virkavastuulla toimivat voivat tarkastaa tuotanto tilat ja eläimet koska tahansa.
Anttila on kepulaisuuden täydellinen prototyyppi. Aina kun maatalous aiheuttaa ongelmia, syy on muissa. Kun maatalous saastuttaa vesistöjä, ongelma on siinä, ettei maajusseille ole kylvetty riittävästi euroja, jotta nämä voisivat jättää viljelyt vähemmälle. Asia on kunnossa vasta sitten, kun rahaa annetaan niin paljon, ettei tarvitse ja kannata enää tuottaa, vaan riittää, kun makaa uuninpankolla täyttämässä tukihakemuksia.
Kun maajussit kohtelevat eläimiään alle kaiken arvostelun, syy onkin niissä, jotka antavat tietoa asiasta julkisuuteen. Siis kepulaisen mielestä rikollista pitää puolustaa, mutta hänet ilmiantanutta pitää syyttää. Tämä on sitä kepulaista oikeustajua. Todella kepulaista.- ei..
tuollaista kirjoita. Eläintemme hoitotaso on korkealla tasolla ja vesistöjen likaamisesta ei ole mitään näyttöä miksi ihmeessä kukaan edes sellaista tekisikään.
- pekkaeläin
ei.. kirjoitti:
tuollaista kirjoita. Eläintemme hoitotaso on korkealla tasolla ja vesistöjen likaamisesta ei ole mitään näyttöä miksi ihmeessä kukaan edes sellaista tekisikään.
Ennen kannatin tarhausta, mutten enää.Sikamaista touhua tuo viattomien eläinten järjestelmällinen kidutus vain jonkun tantan ulkonäön ja toivottoman elinkeinon vuoksi.Ruotsin mallli äkkiä vain suomeenkin...
Ahtautukaa niihin häkkeihin ja kokeilkaa miltä tuntuu...... - "aktivistiksi"
pekkaeläin kirjoitti:
Ennen kannatin tarhausta, mutten enää.Sikamaista touhua tuo viattomien eläinten järjestelmällinen kidutus vain jonkun tantan ulkonäön ja toivottoman elinkeinon vuoksi.Ruotsin mallli äkkiä vain suomeenkin...
Ahtautukaa niihin häkkeihin ja kokeilkaa miltä tuntuu......Siksi minua kiinnostaakin...
Pinttilän Allu. - noista.
pekkaeläin kirjoitti:
Ennen kannatin tarhausta, mutten enää.Sikamaista touhua tuo viattomien eläinten järjestelmällinen kidutus vain jonkun tantan ulkonäön ja toivottoman elinkeinon vuoksi.Ruotsin mallli äkkiä vain suomeenkin...
Ahtautukaa niihin häkkeihin ja kokeilkaa miltä tuntuu......perättömistä lausunnoista, hiukan suuta soukemmalle nyt.
- siitä.
"aktivistiksi" kirjoitti:
Siksi minua kiinnostaakin...
Pinttilän Allu.vaan sitten polttamaan tarhoja ja räjäyttelemään kuljetusautoja ja vainoamaan rehehllisiä laillista ammattia
harjoittavia tuottajia, tämä on arkipäivää ulkomailla. - pekkaeläin
noista. kirjoitti:
perättömistä lausunnoista, hiukan suuta soukemmalle nyt.
nappiin osui, perättömistä lausunnoista voi joutua vankilaan, mutta eläinrääkkäyksestä ei...Jokin mättää...
- jossakin..
pekkaeläin kirjoitti:
nappiin osui, perättömistä lausunnoista voi joutua vankilaan, mutta eläinrääkkäyksestä ei...Jokin mättää...
eläinrääkkäystä tai kärsivän eläimen, on siitä ilmoitettava heti viranomaisille tai tehtävä itse asialle jotakin.
Miksi terroristit eivät tehneet mitään eläinten hyväksi?
Vanhana linnakundina S-L Anttila tietää miten vaikea asia pitää kääntää päälaelleen. Anttilallahan on itsellään kontolla puolen vuoden vankeustuomio.
Anttilan ministeriaikana tuotantoeläinten olot ovat kurjistuneet kurjistumistaan. Maajussit tietävät, että Anttilan ministeriaikana on mahdollista päästä kuin koira veräjästä, jos kohtelee eläimiä huonosti. Sen takia mm. sikojen, hevosten, kanojen, nautojen ja turkiseläinten olot ovat Suomessa EU:n heikointa tasoa.
KEPUlipeliä toden totta.- huolehdita..
demarilandiassa ollenkaan, se on kainaloita myöten paskassa kun vaippoja ei vaihdeta kuin kerran viikossa.
- juuselius
huolehdita.. kirjoitti:
demarilandiassa ollenkaan, se on kainaloita myöten paskassa kun vaippoja ei vaihdeta kuin kerran viikossa.
Hyvä,hyvä nuoret,toivottavasti jaksatte kuvata ja etsiä näitä elinkeinon nimissä suoritettua ja laillistettua eläinrääkkäystä,maalaiset ja näköjään jopa ministeri anttilakin ajattelevat tuotantoeläimiä pelkkänä esineenä jolla ei ole tunto-eikä mitään muutakaan aistia,niiden tehtävä on tuoda pelkästään rahaa anhneisiin taskuihin,mitenköhän on asiat anttilan omalla sikojen tehokasvattamolla. eikun rötökset julki.
- tarkastaja
huolehdita.. kirjoitti:
demarilandiassa ollenkaan, se on kainaloita myöten paskassa kun vaippoja ei vaihdeta kuin kerran viikossa.
Tätä maata johtavat tällä hetkellä porvarit, jotka ovat siis vastuussa vaippojen vaihtamattomuudesta siinä missä muistakin laiminlyönneistä, ainakin välillisesti. Valta tuo mukanaan vastuuta.
- Uusi- ukki
tarkastaja kirjoitti:
Tätä maata johtavat tällä hetkellä porvarit, jotka ovat siis vastuussa vaippojen vaihtamattomuudesta siinä missä muistakin laiminlyönneistä, ainakin välillisesti. Valta tuo mukanaan vastuuta.
Laittamalla kaksi vaippaa päällekkäin pöksyihinsä, vaippoja ei tarvitse vaihtaa kuin kerran päivässä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437