Voiko ton kanavan tilata yksittäisenä kanavana ja paljonko maksaa jos voi? Jos ei voi niin mikä on pienin mahdollinen paketti johon maxin voi tilata ja paljonko se maksaa? Pitäs nähä formulat tv:stä suorana kun netin nopeus on niin hidas että tökkii...
MTV3 Max
6
282
Vastaukset
- shumifan...
Ei voi tilata yksittäin vaan koko paketti pitää tilaa hintaan 14,90/kk..kanavia löytyy useita max,fakta,leffa,ava,sarjat,scifi,junior..ennen vanhaan oli hinta 10e mutta kun lisäsivät noita turhia kanavia hinta nousi,mulle riittäis fakta ja max,muita en edes kato..tilaa nytkuitenkin onha se shuumahher mukana joten mielenkiinttoa riittää.(säästä jossain muussa)
- ......
Sci-fi ja Leffa kanavat ei ole kaikkien mielestä turhia vaikka ne sulle sitä onkin. joten turhaa haukkua niitä turhiksi.
mä taas en tarvitse Maxia ollenkaan, se on mulle turha. Mestistä en seuraa ja F1 kiinnostus lopahti kun Kimi lähti. Faktalta taas ei koskaan tullut mitään kiinnostavaa. - shumifan...
...... kirjoitti:
Sci-fi ja Leffa kanavat ei ole kaikkien mielestä turhia vaikka ne sulle sitä onkin. joten turhaa haukkua niitä turhiksi.
mä taas en tarvitse Maxia ollenkaan, se on mulle turha. Mestistä en seuraa ja F1 kiinnostus lopahti kun Kimi lähti. Faktalta taas ei koskaan tullut mitään kiinnostavaa.No joo tietysti toinen tykkää toisesta toinen toisesta,mutta mitään lätkää en kattele maxilta,vaan dokumentteja ja formulaa,faktalta rikos sarjoja(ei fiktio) jossa käsitellään aitoja murhia ym..myös hyviä tiededokkareita tulee faktalta usein..
- Kengäntekijä
...... kirjoitti:
mä taas en tarvitse Maxia ollenkaan, se on mulle turha. Mestistä en seuraa ja F1 kiinnostus lopahti kun Kimi lähti. Faktalta taas ei koskaan tullut mitään kiinnostavaa.Nää on makuasioita, ja koska Kimi lähti niin mua alkaa taas F1 kiinnostamaan, kaikkien aikojen kuski Schumacher nääs palas
- formulat
Etelärannikolla näkee Viron tv:n kautta ilmaiseksi formulat. Kielestäkin saa tolkun mutta kuvahan se parasta on. Telkkarissa (tai dvb-t boksissa) täytyy olla mpeg 4-tuki. Siihen lykkää pienen magneettiantennin ja hakee kanal 2:n esille. Myös usb-asemaan liitettävissä digitv-tikku ajaa saman asian tietokoneessa.
- touhua
maksaa formuloista.
näkyy netistä hyvällä kuvanlaadulla,englannin kielisellä selostuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793