Ihmetyttää isäni kommentti, jonka perusteella hän tuomitsi minut epäuskoiseksi.
Hän sanoi, että sarvesi paljastavat sinun uskosi tilan!
Mitkä ihmeen sarvet?
Isä sanoi, että sarvet on vertauskuva siitä, millaiset elämän tavat minulla on.
Hän on nähnyt, että minuun on tarttunut niin paljon likaisia asioita, jotka hän näkee sarvina minun päässäni. Itse tunnustan olevani heikko uskovainen, mutta raamatussa sanottiin, että riittää, kuin uskoa on edes sinapin siemenen verran. Millä oikeudella isä voi pidättää syntien anteeksiantamisen?
Olisikohan minun aika ottaa, ja muuttaa kotoa, että voin edes jotenkin jatkaa uskomista. Kotona tunnen olevani niin paha piru, ettei minulla ole oikeutta uskoa, vaikka halua siihen olisi. Miksi isä tekee minusta pirun, ihmetyttää! Itse olen kompuroiva ja vikoihin joutuva, tunnustan. Eikö minullekin pitäisi silti kuulua armo?
sarvet paljastavat uskosi tilan..
6
176
Vastaukset
Hän sanoi, että sarvesi paljastavat sinun uskosi tilan! *** Saatana näkee vain omat sarvensa. Siitä se johtuu Isäsi osalle, ilmeistsi hän on VL? Sopii niin kuvioihin.
Mitkä ihmeen sarvet? *Hänen omat saatana sarvet, ne siinä on ja näkyy!!
Isä sanoi, että sarvet on vertauskuva siitä, millaiset elämän tavat minulla on.** Teoillako Isäsi sitten pääsee Taivaaseen, kysy Häneltä?
Hän on nähnyt, että minuun on tarttunut niin paljon likaisia asioita, jotka hän näkee sarvina minun päässäni. Itse tunnustan olevani heikko uskovainen, mutta raamatussa sanottiin, että riittää, kuin uskoa on edes sinapin siemenen verran. Millä oikeudella isä voi pidättää syntien anteeksiantamisen?** Mikä Isäsi on sinua arvostelemaan, itse ollessa saatana, muulla kun omalla saatana luvallansa. Lähde meneen siletä käärmeen pesästä, voit vielä löytää Jeesuksenkin. Sieltä sitä ei löydy.
Olisikohan minun aika ottaa, ja muuttaa kotoa, että voin edes jotenkin jatkaa uskomista.** Mitä uskomista?? Tarkenna vähän?? Mihin???
Kotona tunnen olevani niin paha piru, ettei minulla ole oikeutta uskoa, vaikka halua siihen olisi. ** Uskoithan sinä niihin sarviinkin, mihin sinä sitten muka USKOT?
Miksi isä tekee minusta pirun, ihmetyttää! ** Seura tekee kaltaisekseen.
Itse olen kompuroiva ja vikoihin joutuva, tunnustan. Eikö minullekin pitäisi silti kuulua armo? ** Riippuu mihin olet uskomassa, vastaa ensin siihen IHMISTEN EDESSÄ!
Katsotaan sitten, olenko kummempi kun piru isäsi.- komm.sarvien alta..
on siten upee usko!
- vastannut Sinulle
asiallisesti. Yritän:
Sinapinsiemenenkin verran uskoa riittää. Itse asiassa vähemmänkin: riittää, että on halu uskoa. Ja Sinulla on.
Isäsi on täysin väärässä mitatessaan ja määritellessään Sinun uskosi määrää ja aitoutta.
Kaikki "oikeat" uskovaiset tuntevat itsensä huonoiksi. Joka tuntee itsensä hyväksi ja katsoo asiakseen arvioida toisten uskoa, on omavanhurskas ja siis Jumalalle kelpaamaton. - Tosi on
on uskomista sarvipäähän = saatanaan.
Pakene, kun vielä voit. - Antavainen
Kaikki syntisi on annettu anteeksi sanoipa isäsi mitä tahansa.
- kovapää..
Hänen jälkiään kun seuraa vielä jonkun verran vanhoollisia.
H.S aikoinaan "lähes piirtoheitintä piti syntina".
Kun nänä kaltaiset sarvipäät opettavat lapsilleen väkivaltaisesti vastaavaa, ei ihme, että ihmismieli järkyy ja sarvipäitä on siellä sun täällä.
Tämähän kertoo vain ihmisen psyykkisestä tilasta ja jopa halusta insestiin.
Ole huoleti. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, uskonasioissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639