Amos Partners

utrytu

8

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tori Amos

      Kirjoitteles jonnekin asiallisemmalle palstalle trollejas. Amos Partnersilla ei tietääkseni ole mitään tekemistä eläkesäästämisen kanssa. Muutenkin luulen, että persaukisilla työntekijöillä ja kk-eläkesäästäjillä ei paljon asiaa ole Amos Partnersin puheille.

      Jos kiinnostaa, niin soita suoraan ja kysy. Eiköhän se puhelimessa selviä minkälaiselta vaikuttaa.

      • bonbonbon

        täällä täällä se Jurri on. Kyllä porukassa on jo paljon entisiä bon boneja.


      • atajur
        bonbonbon kirjoitti:

        täällä täällä se Jurri on. Kyllä porukassa on jo paljon entisiä bon boneja.

        ja ihan sieltä parhaasta päästä ;)) suorastaan ex-bonilaisten/aonilaisten kermaa


      • Jurri on Jurri

        Kolmella tonnilla pääsi asiakkaaksi. Ei ihan miljonääriä vaadita, että "pääsee puheille".


    • epäilevä*

      "Taitoa valita oikea
      Amos Partners toimii yhteistyössä sijoitusalan tehokkaimpien ja kokeneimpien yritysten kanssa. Yhteistyökumppaneihimme kuuluu mm. kotimaisia ja ulkomaisia pankkeja, rahastoyhtiötä, omaisuudenhoitajia, verokonsultteja, omaisuusjärjestelyihin erikoistuneita yrityksiä sekä vakuutusyhtiöitä. Kilpailutamme yhteistyökumppanimme säännöllisesti voidaksemme tarjota asiakkaillemme kunkin tuoteryhmän parhaimmistoa."

      Ja ne yritykset ovat?
      Ei tulisi mieleenkään lähteä sijoittamaan heidän kauttaan saatiikka mennä töihin firmaan joka ei yhteistyökummaneitaan voi julkistaa. Tulee mieleen: onko heillä edes sellaisia? Ja jos on miksi niitä ei voi nimetä?
      Yleinein käytäntö, yhteistyökumppanit ilmoitetaan avoimesti, ja ylpeinä.

      • Amos salkku

        Omassa Amosin kautta tehdyssä salkussa on ja on ollut: FIM, eQ, Danske, Alfred Berg, Odin ja SIP Nordic.


      • bonbonbon
        Amos salkku kirjoitti:

        Omassa Amosin kautta tehdyssä salkussa on ja on ollut: FIM, eQ, Danske, Alfred Berg, Odin ja SIP Nordic.

        Olet sitten onnistunut löytämään alan lähes kalleimmat vaihtoehdot, pois lukien SIP Nordic, tosin tuotteesta riippuen, mikäli Autopilot, roskaa on mennyt salkkuun. Myönnettäköön, että AB:n suomi-rahastot hyviä, kuten myös FIM Forte. Näköjään Amos poimii itselleen tuottavimmat yhteistyökumppanit, no kai sitä elää täytyy...


      • rahastosijoittaja
        bonbonbon kirjoitti:

        Olet sitten onnistunut löytämään alan lähes kalleimmat vaihtoehdot, pois lukien SIP Nordic, tosin tuotteesta riippuen, mikäli Autopilot, roskaa on mennyt salkkuun. Myönnettäköön, että AB:n suomi-rahastot hyviä, kuten myös FIM Forte. Näköjään Amos poimii itselleen tuottavimmat yhteistyökumppanit, no kai sitä elää täytyy...

        Minusta ainakin noista eQ:n, Dansken ja Alfred Bergin rahastot ovat ihan kohtuullisesti hinnoiteltuja, ei välttämättä halvimpia mutta ei varmasti kalleimpiakaan. Esim eQ:lla osakerahastojen palkkiot lähtee muistaakseni 0,9 %:sta. FIM on kallis, mutta tuotot ilmoitetaan kulujen jälkeen ja ovat pitkällä aikavälillä pystyneet tekemään niin hyvin tulosta, että tuotto kulujen jälkeen on hyvä, ainakin niissä rahastoissa, mihin itse olen sijoittanut.

        Itse olen suht tyytyväinen Amoksen kautta saamaani palveluun, kävin rahastoja etsiessäni myös omassa tilipankissani. En ottanut sieltä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe