Onkohan minkälainen pulju työpaikkana?
Kannattaako laittaa paperit sisään vai kiertääkö kaukaa?
http://www.amospartners.fi/index.html
Taustalla ilmeisesti ex-Bonilaisia?
Amos Partners
8
1994
Vastaukset
- Tori Amos
Kirjoitteles jonnekin asiallisemmalle palstalle trollejas. Amos Partnersilla ei tietääkseni ole mitään tekemistä eläkesäästämisen kanssa. Muutenkin luulen, että persaukisilla työntekijöillä ja kk-eläkesäästäjillä ei paljon asiaa ole Amos Partnersin puheille.
Jos kiinnostaa, niin soita suoraan ja kysy. Eiköhän se puhelimessa selviä minkälaiselta vaikuttaa.- bonbonbon
täällä täällä se Jurri on. Kyllä porukassa on jo paljon entisiä bon boneja.
- atajur
bonbonbon kirjoitti:
täällä täällä se Jurri on. Kyllä porukassa on jo paljon entisiä bon boneja.
ja ihan sieltä parhaasta päästä ;)) suorastaan ex-bonilaisten/aonilaisten kermaa
- Jurri on Jurri
Kolmella tonnilla pääsi asiakkaaksi. Ei ihan miljonääriä vaadita, että "pääsee puheille".
- epäilevä*
"Taitoa valita oikea
Amos Partners toimii yhteistyössä sijoitusalan tehokkaimpien ja kokeneimpien yritysten kanssa. Yhteistyökumppaneihimme kuuluu mm. kotimaisia ja ulkomaisia pankkeja, rahastoyhtiötä, omaisuudenhoitajia, verokonsultteja, omaisuusjärjestelyihin erikoistuneita yrityksiä sekä vakuutusyhtiöitä. Kilpailutamme yhteistyökumppanimme säännöllisesti voidaksemme tarjota asiakkaillemme kunkin tuoteryhmän parhaimmistoa."
Ja ne yritykset ovat?
Ei tulisi mieleenkään lähteä sijoittamaan heidän kauttaan saatiikka mennä töihin firmaan joka ei yhteistyökummaneitaan voi julkistaa. Tulee mieleen: onko heillä edes sellaisia? Ja jos on miksi niitä ei voi nimetä?
Yleinein käytäntö, yhteistyökumppanit ilmoitetaan avoimesti, ja ylpeinä.- Amos salkku
Omassa Amosin kautta tehdyssä salkussa on ja on ollut: FIM, eQ, Danske, Alfred Berg, Odin ja SIP Nordic.
- bonbonbon
Amos salkku kirjoitti:
Omassa Amosin kautta tehdyssä salkussa on ja on ollut: FIM, eQ, Danske, Alfred Berg, Odin ja SIP Nordic.
Olet sitten onnistunut löytämään alan lähes kalleimmat vaihtoehdot, pois lukien SIP Nordic, tosin tuotteesta riippuen, mikäli Autopilot, roskaa on mennyt salkkuun. Myönnettäköön, että AB:n suomi-rahastot hyviä, kuten myös FIM Forte. Näköjään Amos poimii itselleen tuottavimmat yhteistyökumppanit, no kai sitä elää täytyy...
- rahastosijoittaja
bonbonbon kirjoitti:
Olet sitten onnistunut löytämään alan lähes kalleimmat vaihtoehdot, pois lukien SIP Nordic, tosin tuotteesta riippuen, mikäli Autopilot, roskaa on mennyt salkkuun. Myönnettäköön, että AB:n suomi-rahastot hyviä, kuten myös FIM Forte. Näköjään Amos poimii itselleen tuottavimmat yhteistyökumppanit, no kai sitä elää täytyy...
Minusta ainakin noista eQ:n, Dansken ja Alfred Bergin rahastot ovat ihan kohtuullisesti hinnoiteltuja, ei välttämättä halvimpia mutta ei varmasti kalleimpiakaan. Esim eQ:lla osakerahastojen palkkiot lähtee muistaakseni 0,9 %:sta. FIM on kallis, mutta tuotot ilmoitetaan kulujen jälkeen ja ovat pitkällä aikavälillä pystyneet tekemään niin hyvin tulosta, että tuotto kulujen jälkeen on hyvä, ainakin niissä rahastoissa, mihin itse olen sijoittanut.
Itse olen suht tyytyväinen Amoksen kautta saamaani palveluun, kävin rahastoja etsiessäni myös omassa tilipankissani. En ottanut sieltä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447