adsl-liittymä kaapeliin

jeesd

Haluaisin ottaa saunalahdelta adsl-liittymään hyvän tarjouksen takia, mutta eivät voi myydä sitä, koska asun kaapelissa. Nykyinen liittymäni on kuitenkin elisan adsl-liittymä ja tietääkseni myös saunalahti toimii samaisessa verkossa. Saunalahti kuitenkin väittää että vaatii heitlä turhaa kikkailua. Pitääköhän tämä paikkansa vai yrittääkö saunalahti vain saada myytyä minulle tuplasti kalliimaan liittymän?

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Onko ne jumalauta ihan tolloja??? Eihän se että asut kaapelitv-taloudessa, kuulu asiaan mitenkään. Kaapelitv- ja kaapelinetti-liittymät kulkee antennikaapelia pitkin, ADSL kulkee puhelinverkon kautta.
      Siis kyllä sä voit ottaa ADSL-liittymän. Ei siihen kaapelitv vaikuta yhtään mitään.

Siis.....ei jumalauta.... nyt ainakin tietää että Saunalahdelta ei kannata ottaa laajakaistaa, eihän ne idiootit tajua mistään mitään.

Se että jos meinaat että saisit pitää Elisan ja ottaa Saunalahden ADSL:n sen rinnalle, niin se ei onnistu. Paitsi jos käytetään kahta johtoparia. Yleensä käytetään vain yhtä johtoparia ja siihen saa vain yhden ADSL:n kerrallaan. Niin ja kyllä Saunalahti tosiaan käyttää Elisan verkkoa, ainakin suurimmalla osalla paikkakunnista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6590
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      69
      5498
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      102
      4877
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3615
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      205
      3191
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3005
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2914
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2819
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1661
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      345
      1603
    Aihe