Haluaisin ottaa saunalahdelta adsl-liittymään hyvän tarjouksen takia, mutta eivät voi myydä sitä, koska asun kaapelissa. Nykyinen liittymäni on kuitenkin elisan adsl-liittymä ja tietääkseni myös saunalahti toimii samaisessa verkossa. Saunalahti kuitenkin väittää että vaatii heitlä turhaa kikkailua. Pitääköhän tämä paikkansa vai yrittääkö saunalahti vain saada myytyä minulle tuplasti kalliimaan liittymän?
adsl-liittymä kaapeliin
1
264
Vastaukset
- ..............
Onko ne jumalauta ihan tolloja??? Eihän se että asut kaapelitv-taloudessa, kuulu asiaan mitenkään. Kaapelitv- ja kaapelinetti-liittymät kulkee antennikaapelia pitkin, ADSL kulkee puhelinverkon kautta.
Siis kyllä sä voit ottaa ADSL-liittymän. Ei siihen kaapelitv vaikuta yhtään mitään.
Siis.....ei jumalauta.... nyt ainakin tietää että Saunalahdelta ei kannata ottaa laajakaistaa, eihän ne idiootit tajua mistään mitään.
Se että jos meinaat että saisit pitää Elisan ja ottaa Saunalahden ADSL:n sen rinnalle, niin se ei onnistu. Paitsi jos käytetään kahta johtoparia. Yleensä käytetään vain yhtä johtoparia ja siihen saa vain yhden ADSL:n kerrallaan. Niin ja kyllä Saunalahti tosiaan käyttää Elisan verkkoa, ainakin suurimmalla osalla paikkakunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516590- 695498
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024877Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273615- 2053191
- 413005
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242914mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132819- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451603