Uusi Amoral levy

EiJaksaisVenaa

Koska tulossa? Montako biisiä on jo valmiina? Onko missään maistiaisia tulevalta levyltä?

109

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mansesta nääs

      Vastahan ne alkoi Euroopan turneen jälkeen niitä kasata. Ottaa se aikansa, kun juosten kustuja ne ei takuulla päästä läpi. Sen verran kovia työmoraaliltaan kaikki.

      • arin ylin fani

        tohon vois sanoo et päästihän ne sycinkin läpi mut en sano :D


      • äklkä
        arin ylin fani kirjoitti:

        tohon vois sanoo et päästihän ne sycinkin läpi mut en sano :D

        ole juosten kustu. Jos et tykkää niistä biiseistä niin turha siitä on keskeneräisyyttä syyttää. Kyllä ne on kaikki tarkkaan harkittuja eikä ole kiireessä sutastuja toisin kuin vaikka FFTF, jossa Arille työnnettiin lappu kouraan, että laula tosta ja saman tien purkkiin.


      • arin ylin fani
        äklkä kirjoitti:

        ole juosten kustu. Jos et tykkää niistä biiseistä niin turha siitä on keskeneräisyyttä syyttää. Kyllä ne on kaikki tarkkaan harkittuja eikä ole kiireessä sutastuja toisin kuin vaikka FFTF, jossa Arille työnnettiin lappu kouraan, että laula tosta ja saman tien purkkiin.

        no niinhän mä just sanoin et en sano et se on juosten kustu :D no joo, mut eikös biisit ollu molemmille levyille valmiina kun ari meni studioon niitä laulamaan?


      • että semmosta
        arin ylin fani kirjoitti:

        no niinhän mä just sanoin et en sano et se on juosten kustu :D no joo, mut eikös biisit ollu molemmille levyille valmiina kun ari meni studioon niitä laulamaan?

        oli valmiina ja Ariltahan ei paljoa kysytty, miten se haluaa niitä vedellä. Niiden onni, että se osaa luonnostaan tempasta lonkalta. Sitähän pidettiin siellä studiossakin lukon takana, ettei pääse hidastamaan prosessia. SYC:lla Ben sentään neuvotteli Arin kanssa miten se ne haluaisi laulaa. Biisit oli kai valmiita kylläkin, mutta soviteltiin yhteistyössä.


      • ZDGNMÖ
        että semmosta kirjoitti:

        oli valmiina ja Ariltahan ei paljoa kysytty, miten se haluaa niitä vedellä. Niiden onni, että se osaa luonnostaan tempasta lonkalta. Sitähän pidettiin siellä studiossakin lukon takana, ettei pääse hidastamaan prosessia. SYC:lla Ben sentään neuvotteli Arin kanssa miten se ne haluaisi laulaa. Biisit oli kai valmiita kylläkin, mutta soviteltiin yhteistyössä.

        No voe voe. Turhaa raatamista ja juosten kusten olisi voinut tulla jopa parempaa.


      • että semmottii
        ZDGNMÖ kirjoitti:

        No voe voe. Turhaa raatamista ja juosten kusten olisi voinut tulla jopa parempaa.

        Kyllä juosten kusten tulee aina huonompaa musaa, koska sen kyllä huomaa, jos niin on tehty. Oikea musahan tehdään pääasiassa aina itselle eikä muille ja se tehdään omien kriteerien mukaan. Se, että joku muukin siitä tykkää on sitten jo bonusta.


      • arin ylin fani
        että semmosta kirjoitti:

        oli valmiina ja Ariltahan ei paljoa kysytty, miten se haluaa niitä vedellä. Niiden onni, että se osaa luonnostaan tempasta lonkalta. Sitähän pidettiin siellä studiossakin lukon takana, ettei pääse hidastamaan prosessia. SYC:lla Ben sentään neuvotteli Arin kanssa miten se ne haluaisi laulaa. Biisit oli kai valmiita kylläkin, mutta soviteltiin yhteistyössä.

        joku vois sanoo että onneks ari ei saanu neuvotella miten fftf:n biisit lauletaan :D no joo mut ei kai se nyt niitä sentään lonkalta vetässy. eiköhän noi laulumelodiat olleet täysin valmiina, ja kai ari sai ne muutamaan kertaan kuunnella etukäteen, ja tuskinpa niitä nyt ihan kertaotollakaan on levylle vetästy.


      • äläj
        arin ylin fani kirjoitti:

        joku vois sanoo että onneks ari ei saanu neuvotella miten fftf:n biisit lauletaan :D no joo mut ei kai se nyt niitä sentään lonkalta vetässy. eiköhän noi laulumelodiat olleet täysin valmiina, ja kai ari sai ne muutamaan kertaan kuunnella etukäteen, ja tuskinpa niitä nyt ihan kertaotollakaan on levylle vetästy.

        ne melkeen samantien purkkiin, koska on niin nopea tajuamaan miten ne haluttiin levylle. Arin takia ei kyllä aikaa tuhrattu levyn teossa. Eikä siihen ole tuhrattu aikaa eikä varoja kyllä missään vaiheessa, että levy-yhtiö kyllä nettosi Arilla rutkasti periaatteella pienellä sijotuksilla iso tuotto. Onneksi sai tarpeekseen siitä tehtaasta ja katteli muita suuntia.


      • arin ylin fani
        äläj kirjoitti:

        ne melkeen samantien purkkiin, koska on niin nopea tajuamaan miten ne haluttiin levylle. Arin takia ei kyllä aikaa tuhrattu levyn teossa. Eikä siihen ole tuhrattu aikaa eikä varoja kyllä missään vaiheessa, että levy-yhtiö kyllä nettosi Arilla rutkasti periaatteella pienellä sijotuksilla iso tuotto. Onneksi sai tarpeekseen siitä tehtaasta ja katteli muita suuntia.

        no joo, idols ja siihen liittyvä julkisuus toimivat niin että kärkikolmikon tuotteista aina ainakin yksi myi hyvin itse itseään, ja näillähän sony-bmg on kai tehnyt ihan hyvin rahaa.

        kuinka kauan kauemmin meni muuten sycin voksujen äänityksessä kuin fftf:n voksujen, onks tietoo?


      • hoidkpwoeepo
        että semmosta kirjoitti:

        oli valmiina ja Ariltahan ei paljoa kysytty, miten se haluaa niitä vedellä. Niiden onni, että se osaa luonnostaan tempasta lonkalta. Sitähän pidettiin siellä studiossakin lukon takana, ettei pääse hidastamaan prosessia. SYC:lla Ben sentään neuvotteli Arin kanssa miten se ne haluaisi laulaa. Biisit oli kai valmiita kylläkin, mutta soviteltiin yhteistyössä.

        sanoit. Miksi FFTF on Arin paras levy! Turhia siltä kyselemään, kun muut osaa ja tietää paremmin.


      • että semmottii
        hoidkpwoeepo kirjoitti:

        sanoit. Miksi FFTF on Arin paras levy! Turhia siltä kyselemään, kun muut osaa ja tietää paremmin.

        mielestä FFTF on paras ja kenen mielestä ei. Mun mielestä ei ole, koska se on vain läpilaulettu yhtä biisiä lukuunottamatta, hyvin kylläkin, mutta silti. Vasta livenä niihin biiseihin tuli eloa. Se, että se myi parhaiten johtui idols nosteesta. Sitähän ei lasketa miksikään. Musta Becoming on eräiltä osin erittäin hyvä levy vaikka siinäkin kiire pilasi levyä. Siihenhän ei panostettu enää juuri ollenkaan levy-yhtiön toimesta, että ihme oikeestaan, että myi silti kultaa.


      • asdsdgfgh
        että semmosta kirjoitti:

        oli valmiina ja Ariltahan ei paljoa kysytty, miten se haluaa niitä vedellä. Niiden onni, että se osaa luonnostaan tempasta lonkalta. Sitähän pidettiin siellä studiossakin lukon takana, ettei pääse hidastamaan prosessia. SYC:lla Ben sentään neuvotteli Arin kanssa miten se ne haluaisi laulaa. Biisit oli kai valmiita kylläkin, mutta soviteltiin yhteistyössä.

        no jaa FFTF kuulostaakin nimeomaan siltä että muutamat itseasiassa hyvät biisti on hoilotettu läpi. Ei virheitä, mutta eipä sitten juuri mitään muutakaan ja kuunnellessa tuleekin mieleen milten kirjoittajat oli ajatellut ne tulkittavaksi. Siellä kuitenkin oli aikamoisia tulkitsijoita kirjoittamassa.

        On niin helppoa syyttää biisejä yms, mutta totuus on, että hyvä laulaja saa väriä aika keskinkertaisiinkin biiseihin. Ero on huima kun miettii mitä esim Anna puu saa bisistä kuin biisistä irti. Toisaalta, Ari on kyllä kehittynyt, olihan se nuori tuolloin.


      • ö.löök
        asdsdgfgh kirjoitti:

        no jaa FFTF kuulostaakin nimeomaan siltä että muutamat itseasiassa hyvät biisti on hoilotettu läpi. Ei virheitä, mutta eipä sitten juuri mitään muutakaan ja kuunnellessa tuleekin mieleen milten kirjoittajat oli ajatellut ne tulkittavaksi. Siellä kuitenkin oli aikamoisia tulkitsijoita kirjoittamassa.

        On niin helppoa syyttää biisejä yms, mutta totuus on, että hyvä laulaja saa väriä aika keskinkertaisiinkin biiseihin. Ero on huima kun miettii mitä esim Anna puu saa bisistä kuin biisistä irti. Toisaalta, Ari on kyllä kehittynyt, olihan se nuori tuolloin.

        se on. FFTF:n biisit on keskinkertaisia eikä niihin ole aikaa juuri tuhlattu niiden kirjoittajien toimesta. Sen sijaan Arin voksut nostaa niiden arvoa.


      • dddfd
        asdsdgfgh kirjoitti:

        no jaa FFTF kuulostaakin nimeomaan siltä että muutamat itseasiassa hyvät biisti on hoilotettu läpi. Ei virheitä, mutta eipä sitten juuri mitään muutakaan ja kuunnellessa tuleekin mieleen milten kirjoittajat oli ajatellut ne tulkittavaksi. Siellä kuitenkin oli aikamoisia tulkitsijoita kirjoittamassa.

        On niin helppoa syyttää biisejä yms, mutta totuus on, että hyvä laulaja saa väriä aika keskinkertaisiinkin biiseihin. Ero on huima kun miettii mitä esim Anna puu saa bisistä kuin biisistä irti. Toisaalta, Ari on kyllä kehittynyt, olihan se nuori tuolloin.

        Ari tulkitsisi varmasti Puun laulut upeasti, jos suostuisi sellaisia laulamaan. Annalla olisi luultavasti vaikeuksia selviytyä Arin biiseistä.


      • sdgfdfhgdh
        dddfd kirjoitti:

        Ari tulkitsisi varmasti Puun laulut upeasti, jos suostuisi sellaisia laulamaan. Annalla olisi luultavasti vaikeuksia selviytyä Arin biiseistä.

        Jaa. Blackie Lawless on Aria omaperäisempi ja parempi vokalisti ja vaativampi koveroitava, mutta kyllä Anna aika lailla vetää Fuck like a beastin myös omakseen.

        http://www.youtube.com/watch?v=o2q3dg3fzGo

        Luulen että menisi toisin päin.


      • äänetönpuu
        sdgfdfhgdh kirjoitti:

        Jaa. Blackie Lawless on Aria omaperäisempi ja parempi vokalisti ja vaativampi koveroitava, mutta kyllä Anna aika lailla vetää Fuck like a beastin myös omakseen.

        http://www.youtube.com/watch?v=o2q3dg3fzGo

        Luulen että menisi toisin päin.

        Parasta että Anna Puu pysyy kamalan kimeällä piipitysäänellään vaan siinä makkaramainoksen ja muissa puhelauluissaan,joihin ääni riittää.


      • WWWWWMMM
        sdgfdfhgdh kirjoitti:

        Jaa. Blackie Lawless on Aria omaperäisempi ja parempi vokalisti ja vaativampi koveroitava, mutta kyllä Anna aika lailla vetää Fuck like a beastin myös omakseen.

        http://www.youtube.com/watch?v=o2q3dg3fzGo

        Luulen että menisi toisin päin.

        taas mitä kaikkee aletaan coveroimaan. näpit irti mun suosikeist saatana! en mä tollast jaksa kuunnella ees huumorimieles ku en oo niin humoristinen ihminen et mun kantti kestäs;))) tota biisii ei nyt waan woi coveroida säädyllisest kukaan ja se pitäs jättää rauhaan. blackie on yks niit one and only wetäjii wähän niinku nirwanan biisitki ois syytä jättää wetelemättä. yks sydärin paikka mul oli ku tarja (mun teiniihku 4ever) weteli nirwanaa. siin meni kahwit wäärään kurkkuun. jotain tolkkuu noihi coverointeihi pitäs olla.


      • weird ari
        WWWWWMMM kirjoitti:

        taas mitä kaikkee aletaan coveroimaan. näpit irti mun suosikeist saatana! en mä tollast jaksa kuunnella ees huumorimieles ku en oo niin humoristinen ihminen et mun kantti kestäs;))) tota biisii ei nyt waan woi coveroida säädyllisest kukaan ja se pitäs jättää rauhaan. blackie on yks niit one and only wetäjii wähän niinku nirwanan biisitki ois syytä jättää wetelemättä. yks sydärin paikka mul oli ku tarja (mun teiniihku 4ever) weteli nirwanaa. siin meni kahwit wäärään kurkkuun. jotain tolkkuu noihi coverointeihi pitäs olla.

        rohkea yritys kuitenkin tarjalta, joka muistaakseni on diggaillut nirvanaa itsekin ja tuskin olisi edes lähtenyt coveroimaankaan muuten. tarja yritti varmaan saada coveriin mukaan omaa tulkintaansa ja meni "vähän" överiksi. eipä ne paul ankan ja ukulele orkesterinkaan versiot ole mistään kotoisin. ai niin, weird al yankovitsin vaimitensenytkirjoitetaan smells like nirvana on kyllä yks parhaita covereita ikinä:

        http://www.youtube.com/watch?v=FVw-r4Lk1H4


      • WWWWMMM
        weird ari kirjoitti:

        rohkea yritys kuitenkin tarjalta, joka muistaakseni on diggaillut nirvanaa itsekin ja tuskin olisi edes lähtenyt coveroimaankaan muuten. tarja yritti varmaan saada coveriin mukaan omaa tulkintaansa ja meni "vähän" överiksi. eipä ne paul ankan ja ukulele orkesterinkaan versiot ole mistään kotoisin. ai niin, weird al yankovitsin vaimitensenytkirjoitetaan smells like nirvana on kyllä yks parhaita covereita ikinä:

        http://www.youtube.com/watch?v=FVw-r4Lk1H4

        kyl coveroida koska se on bändin yks huonoimmist waik onki yks suosituimmist. ihan jees toi coveri eikä siit mun werenpaine nouse:))) mut esim täst en haluu kuunnella coverii paitsi niilt iteltään http://www.youtube.com/watch?v=vabnZ9-ex7o&feature=related ...oman biisins saa wetää miten "perseest" haluaa ja sekin on yhtä mahtii kuten ny waik tost edellisest tää..http://www.youtube.com/watch?v=wWPpKgi-ELU&feature=related


      • WWWWMMM
        WWWWMMM kirjoitti:

        kyl coveroida koska se on bändin yks huonoimmist waik onki yks suosituimmist. ihan jees toi coveri eikä siit mun werenpaine nouse:))) mut esim täst en haluu kuunnella coverii paitsi niilt iteltään http://www.youtube.com/watch?v=vabnZ9-ex7o&feature=related ...oman biisins saa wetää miten "perseest" haluaa ja sekin on yhtä mahtii kuten ny waik tost edellisest tää..http://www.youtube.com/watch?v=wWPpKgi-ELU&feature=related

        mun nörttitaidot on aina nollas tai koneet waan wihaa mua ja mä niit...onneks oon muuten ässä;))))


      • blackie sucks
        WWWWWMMM kirjoitti:

        taas mitä kaikkee aletaan coveroimaan. näpit irti mun suosikeist saatana! en mä tollast jaksa kuunnella ees huumorimieles ku en oo niin humoristinen ihminen et mun kantti kestäs;))) tota biisii ei nyt waan woi coveroida säädyllisest kukaan ja se pitäs jättää rauhaan. blackie on yks niit one and only wetäjii wähän niinku nirwanan biisitki ois syytä jättää wetelemättä. yks sydärin paikka mul oli ku tarja (mun teiniihku 4ever) weteli nirwanaa. siin meni kahwit wäärään kurkkuun. jotain tolkkuu noihi coverointeihi pitäs olla.

        peruukkipellesirkkeliperseen musaa saa ja pitääkin koveroida jokaisen joka osaa edes auttavasti laulaa. lopputulos on aina alkuperäistä parempi.


      • WWWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        peruukkipellesirkkeliperseen musaa saa ja pitääkin koveroida jokaisen joka osaa edes auttavasti laulaa. lopputulos on aina alkuperäistä parempi.

        päässäs pahaa waurioo ku et osaa erottaa musaa ulkomusiikillisist seikoist. ihan sama waik blackiel ois se sirkkeli sahattu keskel jakaust. laulaa kuiteski ässäliigas ja biisit on loistokkait ja sekään ei oo ihan pelkästää musamakukysymys waan perustuu aiwojen ja korwien wäliseen yhteistyöhön et sen oiwaltaa ja pystyy myöntämään;))) btw se wetää yhä niin witun hywin...käyny kuuntelemas.


      • blackie sucks
        WWWWWMMM kirjoitti:

        päässäs pahaa waurioo ku et osaa erottaa musaa ulkomusiikillisist seikoist. ihan sama waik blackiel ois se sirkkeli sahattu keskel jakaust. laulaa kuiteski ässäliigas ja biisit on loistokkait ja sekään ei oo ihan pelkästää musamakukysymys waan perustuu aiwojen ja korwien wäliseen yhteistyöhön et sen oiwaltaa ja pystyy myöntämään;))) btw se wetää yhä niin witun hywin...käyny kuuntelemas.

        keskinkertaista hard rokkia aivan vitun naurettavilla vokaaleilla; ponnetonta pihinää tekoraspilla ja väbisevällä tekovibralla. no, blackie onkin enemmän showmies ja basisti.


      • WWWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        keskinkertaista hard rokkia aivan vitun naurettavilla vokaaleilla; ponnetonta pihinää tekoraspilla ja väbisevällä tekovibralla. no, blackie onkin enemmän showmies ja basisti.

        ne sitä tekopihinää on. et oo ikinä ees kuunnellu tost päätellen. mut sul onki tärkeempää koittaa ärsyttää mua ku oikeest musast jotai mielipiteit esittää;))) ainoo miinuspuoli waspis on se et wähän liikaa toistaa samoi ideoi mut toisaalt mikäpä hywii on toistaes.


      • blackie sucks
        WWWWWMMM kirjoitti:

        ne sitä tekopihinää on. et oo ikinä ees kuunnellu tost päätellen. mut sul onki tärkeempää koittaa ärsyttää mua ku oikeest musast jotai mielipiteit esittää;))) ainoo miinuspuoli waspis on se et wähän liikaa toistaa samoi ideoi mut toisaalt mikäpä hywii on toistaes.

        höps, en vaan diggaa. aikalaisista jossain twisted sisterissäkin on enemmän munaa (ja musaa) kuin waspissa.


      • WWWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        höps, en vaan diggaa. aikalaisista jossain twisted sisterissäkin on enemmän munaa (ja musaa) kuin waspissa.

        aina myöntämist;)))) ei oo kyse aikalaisist ku hywä musa on aina iätönt. sekään ei waikuta onks esittäjät enää ees elossakaan wai ei. tosin sillon keikkailu jää wähemmäl;)))


      • blackie sucks
        WWWWWMMM kirjoitti:

        aina myöntämist;)))) ei oo kyse aikalaisist ku hywä musa on aina iätönt. sekään ei waikuta onks esittäjät enää ees elossakaan wai ei. tosin sillon keikkailu jää wähemmäl;)))

        lässyti lässyti, wasp nyt vaan on tylsintä ja paskinta kasari hard rokkia mitä on duunattu.


      • WWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        lässyti lässyti, wasp nyt vaan on tylsintä ja paskinta kasari hard rokkia mitä on duunattu.

        mitään muuta keksiny;)))


      • blackie sucks
        WWWWMMM kirjoitti:

        mitään muuta keksiny;)))

        et sit säkään ;)))))


      • WWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        et sit säkään ;)))))

        ku sunhan se pitää omaa kantaas perustella. mun mielipide waan on;))) opiks jotai???


      • blackie sucks
        WWWWMMM kirjoitti:

        ku sunhan se pitää omaa kantaas perustella. mun mielipide waan on;))) opiks jotai???

        ei mielipiteitä voi perustella, tai voi mut se on turhaa koska ne on silti vaan mielipiteitä ;)))))))))) eli wasp on tylsää hard rokkii munattomilla vokaaleilla. teineille varmaan yhtä kova juttu aikanaan kuin 30 seconds to march on nykyään ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • blackie heart ari
        blackie sucks kirjoitti:

        ei mielipiteitä voi perustella, tai voi mut se on turhaa koska ne on silti vaan mielipiteitä ;)))))))))) eli wasp on tylsää hard rokkii munattomilla vokaaleilla. teineille varmaan yhtä kova juttu aikanaan kuin 30 seconds to march on nykyään ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sä taidat olla se, joka kokee ihan jokaikisen muun vokalistin niin suureks uhaks arsbabarsballe, ett sun pitää käyttää tää määrä palstametrejä dissatakses taas maanrakoon. Montakohan älytöntä todistelua oletkaan tän palstan historian aikana eri tyypeist keksinytkään.

        Oli Waspista mitä mieltä vaan niin kyllähän Blackien vokaalien arvon voi tunnustaa ilman ett se on artsipuppelilta pois. Epämusikaalista typeryyttä ois muuta väittää.


      • relaaäläkelaa
        blackie heart ari kirjoitti:

        Sä taidat olla se, joka kokee ihan jokaikisen muun vokalistin niin suureks uhaks arsbabarsballe, ett sun pitää käyttää tää määrä palstametrejä dissatakses taas maanrakoon. Montakohan älytöntä todistelua oletkaan tän palstan historian aikana eri tyypeist keksinytkään.

        Oli Waspista mitä mieltä vaan niin kyllähän Blackien vokaalien arvon voi tunnustaa ilman ett se on artsipuppelilta pois. Epämusikaalista typeryyttä ois muuta väittää.

        pikkusen luulosairas kriden palstakyylämartta?;))

        eiköhän tolla blackien "dissaajalla" ole tarkoitus dissailla ja vääntää weemanin kanssa. löysää nutturaas äläkä ole niin tosikko. ei se ole kridehuppelizpuppelilta pois vaikka joka viestissä ei akatan sukkiksia mainita.


      • akata on akaton
        relaaäläkelaa kirjoitti:

        pikkusen luulosairas kriden palstakyylämartta?;))

        eiköhän tolla blackien "dissaajalla" ole tarkoitus dissailla ja vääntää weemanin kanssa. löysää nutturaas äläkä ole niin tosikko. ei se ole kridehuppelizpuppelilta pois vaikka joka viestissä ei akatan sukkiksia mainita.

        Ja nyt sit tämä väsynyt krister-jankuttaja.

        Tää palsta ei ikinä menetä hupiarvoaan eikä muutu. Hyvä että johonkin voi luottaa, tänne on kotoisaa palata.


      • toinen luulosairas
        akata on akaton kirjoitti:

        Ja nyt sit tämä väsynyt krister-jankuttaja.

        Tää palsta ei ikinä menetä hupiarvoaan eikä muutu. Hyvä että johonkin voi luottaa, tänne on kotoisaa palata.

        ja taas "t ä m ä väsynyt krister-jankuttaja". oliko peräti freudilainen lipsahdus sulta?

        nojoo, kukaan ei usko että olet täällä vain "hupiarvon" takia. heti ollaan itku kurkussa puolustamassa akatan sukkiksia. siihen voi aina luottaa että akatan palstakyylät ei koskaan nuku;D


      • roundroundround
        toinen luulosairas kirjoitti:

        ja taas "t ä m ä väsynyt krister-jankuttaja". oliko peräti freudilainen lipsahdus sulta?

        nojoo, kukaan ei usko että olet täällä vain "hupiarvon" takia. heti ollaan itku kurkussa puolustamassa akatan sukkiksia. siihen voi aina luottaa että akatan palstakyylät ei koskaan nuku;D

        se vaan pyörii tolla samalla uralla.

        Mut ei se mitään. Ei ihme että oot jumiutunut tälle palstalle, uudistumiskyky ei kauheesti vakuuta.


      • WWWWWWMMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        ei mielipiteitä voi perustella, tai voi mut se on turhaa koska ne on silti vaan mielipiteitä ;)))))))))) eli wasp on tylsää hard rokkii munattomilla vokaaleilla. teineille varmaan yhtä kova juttu aikanaan kuin 30 seconds to march on nykyään ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        kaikenikäsiin. keikallaki oli mun wieres sellai paappa jost olin warma et ny napsahtaa niska wiimosen kerran mut säily se silti paikoillaa kai;)))) oisit jättäny kommentointis tohon eka lauseeseen niin ois ollu jees mut pilasit sen jatkamal. alkaaks "mai karma" waikuttaa suhun jopa netin kautta ku alkaa noi hymyt jäämään pääl????;)))))


      • WWWWWMMM
        blackie heart ari kirjoitti:

        Sä taidat olla se, joka kokee ihan jokaikisen muun vokalistin niin suureks uhaks arsbabarsballe, ett sun pitää käyttää tää määrä palstametrejä dissatakses taas maanrakoon. Montakohan älytöntä todistelua oletkaan tän palstan historian aikana eri tyypeist keksinytkään.

        Oli Waspista mitä mieltä vaan niin kyllähän Blackien vokaalien arvon voi tunnustaa ilman ett se on artsipuppelilta pois. Epämusikaalista typeryyttä ois muuta väittää.

        pitää paikkans. mä diggaan molemmist ja sadast muustaki. muutenki musaa kantsii aina kuunnella warsin leweel otannal. toiset ei sulje toisii pois ..tosin ei ny ihan kaikkee sentään. suomirokin popin ja räpin woi jättää weks eikä häwii mitään.


      • blackie sucks
        WWWWWWMMMM kirjoitti:

        kaikenikäsiin. keikallaki oli mun wieres sellai paappa jost olin warma et ny napsahtaa niska wiimosen kerran mut säily se silti paikoillaa kai;)))) oisit jättäny kommentointis tohon eka lauseeseen niin ois ollu jees mut pilasit sen jatkamal. alkaaks "mai karma" waikuttaa suhun jopa netin kautta ku alkaa noi hymyt jäämään pääl????;)))))

        ulkopiha ;)))))))) no ohan noita paappoja jotka diggailee rollareitaki vaik niil ei oo yhtäkään hyvää biisii, mutku bändi oli aikanaan niiiin sex_and_drugs_and_jotainskeidaa ;))))))) se sun paappa on kasariteininä peruukki päässä ja sirkkeli perseessä diggailu laulutaidotonta basisti blackieta, ja jääny jumiin teinirakkauteensa eli se on viel säälittävämpi kuin rollaripaapat ;)))))))))))))))))))))))))))))))))


      • blackie sucks
        WWWWWMMM kirjoitti:

        pitää paikkans. mä diggaan molemmist ja sadast muustaki. muutenki musaa kantsii aina kuunnella warsin leweel otannal. toiset ei sulje toisii pois ..tosin ei ny ihan kaikkee sentään. suomirokin popin ja räpin woi jättää weks eikä häwii mitään.

        no khyyyl 22 pistepirkko on timangii vaik onki suomirokkii (vai onks se suomirokkii?)


      • WWWWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        ulkopiha ;)))))))) no ohan noita paappoja jotka diggailee rollareitaki vaik niil ei oo yhtäkään hyvää biisii, mutku bändi oli aikanaan niiiin sex_and_drugs_and_jotainskeidaa ;))))))) se sun paappa on kasariteininä peruukki päässä ja sirkkeli perseessä diggailu laulutaidotonta basisti blackieta, ja jääny jumiin teinirakkauteensa eli se on viel säälittävämpi kuin rollaripaapat ;)))))))))))))))))))))))))))))))))

        ala kieltää kaikkii tykkibändei maailmas;))) kyl rollarit on ansainneet paikkansa ku nehä on rokrokrok-perustaa ja sitäpaitsi lääketieteellisii ihmeit ja lisäks tän ikibiisin soittaminen menee siskoihin ku häkä jos sellast apuu on wailla. http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M&feature=related ;)))))


      • WWWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        no khyyyl 22 pistepirkko on timangii vaik onki suomirokkii (vai onks se suomirokkii?)

        poikkeuksii on siitäki ku se waan wahwistaa säännön;))) sielun weljet oli kyl kowa. kuuntelen usein niiden tuotantoo tolt ajankohdalt. en yleensä woi sietää suomee laulukielenä mut ikäwä ja säkenöiwä woima on kyl killereit.


      • ariariari
        WWWWWWMMM kirjoitti:

        ala kieltää kaikkii tykkibändei maailmas;))) kyl rollarit on ansainneet paikkansa ku nehä on rokrokrok-perustaa ja sitäpaitsi lääketieteellisii ihmeit ja lisäks tän ikibiisin soittaminen menee siskoihin ku häkä jos sellast apuu on wailla. http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M&feature=related ;)))))

        ton kanssa. Sen mielestä maailmassa ei ole kuin yksi artisti ja se on Ari ja se vois vetää kaikki biisit, tehdä kaikki levyt ja keikat kaikkialla, koska kaikki muut on hanurista. Ja tän vuoks se kehittelee noita naurettavia argumenttejaan, kun se pelkää ett joku muukin on hyvä, mikä ei käy kun Aurinkokuntaan ja Tonavan varrelle mahtuu vaan yks Ari.:))))))))))))))))))))))))))))))))DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • blackie sucks
        ariariari kirjoitti:

        ton kanssa. Sen mielestä maailmassa ei ole kuin yksi artisti ja se on Ari ja se vois vetää kaikki biisit, tehdä kaikki levyt ja keikat kaikkialla, koska kaikki muut on hanurista. Ja tän vuoks se kehittelee noita naurettavia argumenttejaan, kun se pelkää ett joku muukin on hyvä, mikä ei käy kun Aurinkokuntaan ja Tonavan varrelle mahtuu vaan yks Ari.:))))))))))))))))))))))))))))))))DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        arihan on flat chested teen queen, ruma kuin perse, ja kuulostaa vihaselta pikkutytöltä kun se yrittää kuulostaa rankalta;))))) parissa nuotissa se on kuitenkin vähemmän paska kuin yleensä ja kerran se meinas kuulostaa ihan hyvältäkin, mut sit se vetäs, niinkuin aina, ohi siitä toisesta hyvältä saundaavasta nuotista ;))))))))) summa summarum, ari on vielä paskempi laulaja kuin blackie ja silloin täytyy kyl olla jo ivp (ihanvitunpaska) ;)))))))))))))))))))))))))


      • WWWWMMM
        ariariari kirjoitti:

        ton kanssa. Sen mielestä maailmassa ei ole kuin yksi artisti ja se on Ari ja se vois vetää kaikki biisit, tehdä kaikki levyt ja keikat kaikkialla, koska kaikki muut on hanurista. Ja tän vuoks se kehittelee noita naurettavia argumenttejaan, kun se pelkää ett joku muukin on hyvä, mikä ei käy kun Aurinkokuntaan ja Tonavan varrelle mahtuu vaan yks Ari.:))))))))))))))))))))))))))))))))DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        yks ari et se tietty pitää paikkans ja se miellyttää munki korwaa ja ns. sielunkohtaa mut arin lisäks on satajayks jotka kans miellyttää ja sillee se pitääki olla. musa 24/7 edellyttää enemmän ku sen yhden lähteen. sil ei oo wälii onks musa uutta wanhaa wai mitä kuhan se ittee miellyttää. uutta musaa tulee kokoaika kuunteluun mut hywin harwa niist jää kuunteluun enempää ku sen yhden kerran. arin ääni on mua jostain syystä miellyttäny heti ku ekan kerran kuulin ja jääny wakeihin mut ei se miteskää ainoo lemppari oo.


      • WWWWWMMM
        blackie sucks kirjoitti:

        arihan on flat chested teen queen, ruma kuin perse, ja kuulostaa vihaselta pikkutytöltä kun se yrittää kuulostaa rankalta;))))) parissa nuotissa se on kuitenkin vähemmän paska kuin yleensä ja kerran se meinas kuulostaa ihan hyvältäkin, mut sit se vetäs, niinkuin aina, ohi siitä toisesta hyvältä saundaavasta nuotista ;))))))))) summa summarum, ari on vielä paskempi laulaja kuin blackie ja silloin täytyy kyl olla jo ivp (ihanvitunpaska) ;)))))))))))))))))))))))))

        nuottinotaari;))) mut anyway saisko tiedustella sun musamakuu eli sanos 10 parhainta musaa sun mielest niin sanon niist oman mielipiteen????? mun musamaun kaikki jo tietääki et ei kai oo tarpeen uusii.


      • padat ja kattilat
        roundroundround kirjoitti:

        se vaan pyörii tolla samalla uralla.

        Mut ei se mitään. Ei ihme että oot jumiutunut tälle palstalle, uudistumiskyky ei kauheesti vakuuta.

        paraskin sanomaan;))


      • ölkjöl
        WWWWWWMMM kirjoitti:

        ala kieltää kaikkii tykkibändei maailmas;))) kyl rollarit on ansainneet paikkansa ku nehä on rokrokrok-perustaa ja sitäpaitsi lääketieteellisii ihmeit ja lisäks tän ikibiisin soittaminen menee siskoihin ku häkä jos sellast apuu on wailla. http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M&feature=related ;)))))

        on paras rock karisma rock puolella?


      • sååmiråck
        ölkjöl kirjoitti:

        on paras rock karisma rock puolella?

        popedalla?;D


      • WWWWMMM
        sååmiråck kirjoitti:

        popedalla?;D

        monellaki. musat kyl yleensä liittää pakettiin et waikee irrottaa kokonaisuudest mut jos ihan pelkkää karismaa rockis etsii nii tost löytyy yks sielt kowimmast pääst http://www.youtube.com/watch?v=2zE2UwkoUR8
        jostain syyst kaikki rankimmat karismatyypit on waihtaneet leirii;)))


      • qwertyty
        blackie sucks kirjoitti:

        arihan on flat chested teen queen, ruma kuin perse, ja kuulostaa vihaselta pikkutytöltä kun se yrittää kuulostaa rankalta;))))) parissa nuotissa se on kuitenkin vähemmän paska kuin yleensä ja kerran se meinas kuulostaa ihan hyvältäkin, mut sit se vetäs, niinkuin aina, ohi siitä toisesta hyvältä saundaavasta nuotista ;))))))))) summa summarum, ari on vielä paskempi laulaja kuin blackie ja silloin täytyy kyl olla jo ivp (ihanvitunpaska) ;)))))))))))))))))))))))))

        olisi hyvä bändin nimi, siis tuo flat chested teen queen :D Sopisi hyvin jollekkin punkrockbändille.


    • muurrs

      että ne palaa vähän raskaampaan päin vaikka mistä sitä tietää, kun on ylläröinyt ennenkin.

    • tulossa....
      • ihan...

        sillisalaatilta.


      • fjafkajs
        ihan... kirjoitti:

        sillisalaatilta.

        kaikki musa yhtä hebreaa, kun et mitään mistään tajua:D


      • kkjklg

        cool.


      • 797997

        ookoo kuhan ei ole pelkkää örinää voksut.


      • arin ylin fani
        797997 kirjoitti:

        ookoo kuhan ei ole pelkkää örinää voksut.

        no mieluummin pelkkää örinää kuin "sex n' satan babeee..."-tyypistä vingahtelua.


      • kompsiskamu
        arin ylin fani kirjoitti:

        no mieluummin pelkkää örinää kuin "sex n' satan babeee..."-tyypistä vingahtelua.

        osittain, eli ördäystä ja kliiniä arin mageella soundilla. ton rääkymisen se sais tosiaan jättää siihen jos ja kun "äänenmurros" on ohi. jos luonnollista raspia ei löydy, ei kannata lähteä väkisin omaa ääntään raiskaamaan.


      • WWWWMM

        ei mitään kowin tawanomast. mitä erikoisempaa settii saa aikaseks sen parempi. tollast perusdödöhuttuu normiörinöil on liikaa liikkeel. mua ei ainakaan kauheest innosta jotku warmanpäälle duunatut musat. riskii taas kehiin niin mielenkiinto säilyy.


      • *********
        WWWWMM kirjoitti:

        ei mitään kowin tawanomast. mitä erikoisempaa settii saa aikaseks sen parempi. tollast perusdödöhuttuu normiörinöil on liikaa liikkeel. mua ei ainakaan kauheest innosta jotku warmanpäälle duunatut musat. riskii taas kehiin niin mielenkiinto säilyy.

        eivät kuitenkaan sorru omaan näppäryyteensä, eli ei mitään taidehomorockia tai tekotaiteellista progeilua. aiettä MÄ tykkäisin jostain aic-tyylisestä grungemetallista. heti ostaisin.


      • WWWWWMMM
        ********* kirjoitti:

        eivät kuitenkaan sorru omaan näppäryyteensä, eli ei mitään taidehomorockia tai tekotaiteellista progeilua. aiettä MÄ tykkäisin jostain aic-tyylisestä grungemetallista. heti ostaisin.

        wars. grungea nähnykkään waik siihen luokkaan on tökätty.. ite en woi sietää sentyyppist mikserii et ei oo kummastakaan lähteest niit parhait puolii waan sekotus kummastaki kakkoskamaa. grunge grungena ja metalli metallina mieluummin ja molemmil tarkotan yhtä aikaa niit monimutkasii jotka saa parhaimmat kuullostamaan yksinkertasen helpolt.


      • just poprock
        WWWWWMMM kirjoitti:

        wars. grungea nähnykkään waik siihen luokkaan on tökätty.. ite en woi sietää sentyyppist mikserii et ei oo kummastakaan lähteest niit parhait puolii waan sekotus kummastaki kakkoskamaa. grunge grungena ja metalli metallina mieluummin ja molemmil tarkotan yhtä aikaa niit monimutkasii jotka saa parhaimmat kuullostamaan yksinkertasen helpolt.

        eiks parhaat keitokset synny just useammasta mausteesta. onhan aic aika rokkii ja jopa poppiikin.


      • arin ylin fani
        just poprock kirjoitti:

        eiks parhaat keitokset synny just useammasta mausteesta. onhan aic aika rokkii ja jopa poppiikin.

        nii ja ku viel muistaa et mausteiden balanssit ei saa olla keskenään liian balanssis vaan sopivan balanssis :D musta aic on sehr guut.


      • WWWWWWMMM

      • WWWWWMMM

    • Ami Raali

      on tulossa kovin pian. eihän kunnon bändit julkaise levyjä joka vuosi vaan hiovat biisejä rauhassa. amiraaleilla on siinäkin mielessä paha paikka, että pitää odottaa arin äänenmurrosta, arrrgghh. arin kliinithän on toki livenä ihan kuunneltavia, silloin kun osuu nuottiin eli harvoin;), ördäys samoin, mutta mutta, miten saadaan levyllä kuulostamaan samalta. that's the problem. big one. mitä jos örinäkin kuulostaa levyllä pikkupojan raivonpuuskalta, hmph :''(

      • Ari Maali

        Ei oikeen lähe...nää on niin nähty sekä sarkasmina että "tosissaan".


      • khih hii
        Ari Maali kirjoitti:

        Ei oikeen lähe...nää on niin nähty sekä sarkasmina että "tosissaan".

        vähän liian tosissas, ilman sitaatteja ;)


    • äöläkj

      viritelty uusiksi ja (ilmaisia) tatskoja ainakin otettu näemmä. Mielenkiintoista sitten nähdä mitä tulee sitten kun tulee.

    • inspired as hell
      • juuhaas

        odotellaan


      • on jo

        pari riffiä valmiina?


      • arin ylin fani

        hienoo kuulla että fiilis on kohillaan, se tulee varmasti kuulumaan myös levyllä. luulis ton tietävän parannusta voksupoksuihin verrattuna sykkiinpykkiin, nyt kun ari saa olla mukana biisien rakentelussa alusta lähtien. kai ari on jo oppinut tunnistamaan omat vahvuutensa ja heikkoutensa, ja pyrkii jo tuomaan mieluummin niitä vahvuuksiaan esiin.


    • klkjfkj

      seuraavaksi? Ei niistä enää tiedä ja se siinä jännää onkin, ettei ole ennalta-arvattavissa.

    • 7 biisiä
      • cynical

        biisi kuulostaa hyvältä. Juffi on loistava taitava rumpali. Lisää näitä pätkiä ja loppuvuonna meillä on palapeli koossa.


      • WWWWWMMM

        wiel waikee päätellä mitään. jos on tohon suuntaan (fuusioo mausteena???) kallellaan niin eipä ainakaan woi moittii bändii kunnianhimon puutteest;))) waikuttais silt et ne ottaa taas riskii mikä on siis hywä juttu. warmanpääl pelaaminen perinteisel sataan kertaan kuullul perusdödöl ois pelkästään tylsää.


      • arin ylin fani

        kuulostaa vanhalta kunnon amoralilta, ja varmaan mukavaa juffikin mielestä kun pääsee taas vaihteeksi näyttämään levyllä osaamistaan.


      • WWWWWMMM
        arin ylin fani kirjoitti:

        kuulostaa vanhalta kunnon amoralilta, ja varmaan mukavaa juffikin mielestä kun pääsee taas vaihteeksi näyttämään levyllä osaamistaan.

        oo mitään "wanhaa kunnon amoraalii" koska ei se ny niin häikäsewää oo ollu ennen syc:ia et siihen pitäs oikeen palata. menneisyyteen ei oo palaamist eikä tulewaisuudest oo mitään takeit joten weiwakkoot ihan mitä mieleen tulee ja mist sattuwat sil hetkel ite diggaamaan niin ehkä siit irtoo jotain ihan kuunneltawaakin. mut tajuun toki sun saumas prowoiluun tossaki asias;))))


      • arin ylin fani
        WWWWWMMM kirjoitti:

        oo mitään "wanhaa kunnon amoraalii" koska ei se ny niin häikäsewää oo ollu ennen syc:ia et siihen pitäs oikeen palata. menneisyyteen ei oo palaamist eikä tulewaisuudest oo mitään takeit joten weiwakkoot ihan mitä mieleen tulee ja mist sattuwat sil hetkel ite diggaamaan niin ehkä siit irtoo jotain ihan kuunneltawaakin. mut tajuun toki sun saumas prowoiluun tossaki asias;))))

        no kyl se häikäsevää oli sykkiin verrattuna ja tää on absoluuttinen tosifakta :D ton rumpusession perusteella penitkin on tajunneet ton tosifaktan :D


      • ex-amiraalin 1. fani
        arin ylin fani kirjoitti:

        no kyl se häikäsevää oli sykkiin verrattuna ja tää on absoluuttinen tosifakta :D ton rumpusession perusteella penitkin on tajunneet ton tosifaktan :D

        eestaasvatkaamisestakaan hyvää seuraa. taas pyllistellään uusille ari eiku amiraalifaneille ja mielistellään vanhoja. tolla menolla ne menettää loputkin faninsa, paitsi ei tietenkään arin ylintä fania :/


      • arin ylin fani
        ex-amiraalin 1. fani kirjoitti:

        eestaasvatkaamisestakaan hyvää seuraa. taas pyllistellään uusille ari eiku amiraalifaneille ja mielistellään vanhoja. tolla menolla ne menettää loputkin faninsa, paitsi ei tietenkään arin ylintä fania :/

        voi kai niit sellasiikin olla jotka diggaa vanhast ja uudest. kyl mäkin sykistä dikkaisin, jos se olis hyvä :D


      • WWWWWMMM
        ex-amiraalin 1. fani kirjoitti:

        eestaasvatkaamisestakaan hyvää seuraa. taas pyllistellään uusille ari eiku amiraalifaneille ja mielistellään vanhoja. tolla menolla ne menettää loputkin faninsa, paitsi ei tietenkään arin ylintä fania :/

        please yourself onkin siks aina se paras resepti millä kantsii hommaa pyörittää;))) syc:in teos se toteutu eli kannatettawaa jatkossaki. wanhoi eikä wanhempii ei pidä liikaa kaiwella. jotain woi pitää messis mut se hetkeen tarttuminen kuiteski muistaa.


      • arin ylin fani
        WWWWWMMM kirjoitti:

        please yourself onkin siks aina se paras resepti millä kantsii hommaa pyörittää;))) syc:in teos se toteutu eli kannatettawaa jatkossaki. wanhoi eikä wanhempii ei pidä liikaa kaiwella. jotain woi pitää messis mut se hetkeen tarttuminen kuiteski muistaa.

        toinen resepti: fuck the fans and don't give up your day job :D


      • WWWWWMM
        arin ylin fani kirjoitti:

        toinen resepti: fuck the fans and don't give up your day job :D

        sitä et duunaa musaa joka etupääs ilahduttaa itteensä. ne muut duunit on sit siwuseikkaa.


      • arin ylin fani
        WWWWWMM kirjoitti:

        sitä et duunaa musaa joka etupääs ilahduttaa itteensä. ne muut duunit on sit siwuseikkaa.

        niin, eihän kaikki haluu elää pelkällä musan tekemisellä, vaan on paljon kuulimpaa vetää fuck the fans-linjaa ja herää päiväduuniin :D


      • WWWWWMMM
        arin ylin fani kirjoitti:

        niin, eihän kaikki haluu elää pelkällä musan tekemisellä, vaan on paljon kuulimpaa vetää fuck the fans-linjaa ja herää päiväduuniin :D

        kyl mä ainaski..jos siis osaisin duunata musaa;))) ne olot ja elot kyl hoituis niin kauan ku on tarwis.


      • arin ylin fani
        WWWWWMMM kirjoitti:

        kyl mä ainaski..jos siis osaisin duunata musaa;))) ne olot ja elot kyl hoituis niin kauan ku on tarwis.

        ja jälleen kerran oot tarkalleen asian ytimen vieressä :D toi sun vajavuutes on lähes liikuttavaa, moi :D


      • WWWWMM
        arin ylin fani kirjoitti:

        ja jälleen kerran oot tarkalleen asian ytimen vieressä :D toi sun vajavuutes on lähes liikuttavaa, moi :D

        nukkumaan et jaksat aamul lähtee nojailee sinne paskaduuniis. meni sult taas ohi ja yli ajatus mut niinhä se aina.


      • beavis & butthead
        WWWWMM kirjoitti:

        nukkumaan et jaksat aamul lähtee nojailee sinne paskaduuniis. meni sult taas ohi ja yli ajatus mut niinhä se aina.

        säkään viitti hyppiä hattus päällä tollasen inttäjän takia. etsä ymmärrä että sillä on niin kiire aina vastata "sarkastisesti", että fokus välillä (lähes aina) unohtuu.

        ootte itseasiassa aika samanlaisia ton buttheadin kanssa, näin sivusta seurattuna, vaikka sussa ei ole yhtä paljon besserwisseriä. vastapanoksi oot sitten sellainen joka asian lausuntoautomaatti;))


      • WWWWMMM
        beavis & butthead kirjoitti:

        säkään viitti hyppiä hattus päällä tollasen inttäjän takia. etsä ymmärrä että sillä on niin kiire aina vastata "sarkastisesti", että fokus välillä (lähes aina) unohtuu.

        ootte itseasiassa aika samanlaisia ton buttheadin kanssa, näin sivusta seurattuna, vaikka sussa ei ole yhtä paljon besserwisseriä. vastapanoksi oot sitten sellainen joka asian lausuntoautomaatti;))

        yhtään samanlaisii. tol ei oo ewäit eikä kestäwyyt ees nettiwääntöön saati muuten mut haluja ehkä olis et ohan se plusaa;)))


      • Hyvä Mutta

        on teknisesti keskimääräistä parempi rumpali. Pikkasen teknisyyden lisäksi kaipaisi jotain vielä- hulluutta, raivoa - jotain tunnetilaa. Ei tarvii pitää kaikkea niin tarkasti kontrollissa, paitsi se soittaminen tietysti.


      • juffin ylin fani
        Hyvä Mutta kirjoitti:

        on teknisesti keskimääräistä parempi rumpali. Pikkasen teknisyyden lisäksi kaipaisi jotain vielä- hulluutta, raivoa - jotain tunnetilaa. Ei tarvii pitää kaikkea niin tarkasti kontrollissa, paitsi se soittaminen tietysti.

        pään sisällähän voi riehua vaikka millaiset helvetin tulet vaikka kehonkieli olisi kuinka hillitty. jos juffi vääntelisi naamaansa tai kehoaan mutkalle, niin tuskinpa sen soitto saundaisi kovinkaan erilaiselta. vai kaipaatko lähinnä rankempaa visuaalista stimulanttia?


      • pyllistelet,
        ex-amiraalin 1. fani kirjoitti:

        eestaasvatkaamisestakaan hyvää seuraa. taas pyllistellään uusille ari eiku amiraalifaneille ja mielistellään vanhoja. tolla menolla ne menettää loputkin faninsa, paitsi ei tietenkään arin ylintä fania :/

        mutta bändi on vetäny koko skaalalla jo vuoden keikoilla ilman mitään vatkaamista. Sama jatkukoon ja jalostukoon.


      • buttheadin ylin fani
        juffin ylin fani kirjoitti:

        pään sisällähän voi riehua vaikka millaiset helvetin tulet vaikka kehonkieli olisi kuinka hillitty. jos juffi vääntelisi naamaansa tai kehoaan mutkalle, niin tuskinpa sen soitto saundaisi kovinkaan erilaiselta. vai kaipaatko lähinnä rankempaa visuaalista stimulanttia?

        naamanvääntelyt ja muut riehumiset kuuluu solistille. soittajat voi pönöttää tärkeen näkösinä;D


      • juffin ylin fani
        buttheadin ylin fani kirjoitti:

        naamanvääntelyt ja muut riehumiset kuuluu solistille. soittajat voi pönöttää tärkeen näkösinä;D

        miltä naamanvääntely saundaa?


      • WWWWMMM
        buttheadin ylin fani kirjoitti:

        naamanvääntelyt ja muut riehumiset kuuluu solistille. soittajat voi pönöttää tärkeen näkösinä;D

        waan pönöttää soittaessaan ku kyl siin ny joku paikka liikkuu. toisaalt et wois antautuu musal niin se waatii sitä et hallitsee duuninsa etu- ja takaperin eli se keskittyminen ei mee soittamiseen waan musan päästämiseen itsensä kautta kuuntelijoil. sellanen on ihanne mut harwathan sen tawottaa..pyrkii tietty kaikkien kantsii. ite diggaan jostain dale crover tyylisest kepittelyst warmaan liittyen paljolti ko musaan. kokonaisuus tietty ratkasee ku jos rummut nousee joteski arwoon arwaamattomaan biisis niin ei sekään hywä oo ku on sit muotopuoli ellei kaikki muuki oo huikeet. täs on biisi mis kaikki natsaa eikä mikään jää jalkoihin..yks mun ikilemppareist. mahtialotuksen jälkeen wois luulla et biisi lässähtää mut ei waan mielenkiintosuus säilyy. must wähän tuntuu et tontasosii biisei ei paljoo enää tuu walitettawast http://www.youtube.com/watch?v=TfpYIPbrcdY


    • tyhjästä?

      Lähes 100 viestiä levystä, jota ei ole olemassa ja jonka sisällöstä tai ilmestymisajankohdasta edes vuoden tarkkuudella ei kukaan tiedä mitään. :DD

      • no shit holmes

        mistä puute, odotuksella.


      • siitä

        jo paljon tietoa ja koko ajan tulee lisää.


    • levyn

      kyllä pitää olla parempi, kun edellinen möi niin helvetin vähän.

      • WWWWWMMM

        pussiis rassaa jos et oo ite asianosanen;))) ei muuten aawistustakaan mitä se myi ja ei kyl ees kiinnosta mitä mikäkin on myyny. myymiset kiinnostaa lähinnä tekijöit. musan kuuntelijat kuuntelee musaa ja sil hywä.


      • myyntimäärällä

        ole mitään tekemistä levyn (oikeastaan musan) laadun kanssa. Vai oliko Arin eka 5x parempi kuin toka?


      • ohikulkijat
        myyntimäärällä kirjoitti:

        ole mitään tekemistä levyn (oikeastaan musan) laadun kanssa. Vai oliko Arin eka 5x parempi kuin toka?

        paljonkohan nää hevikonkarit oikein myy , kun puhutaan huippujätkistä ja huippu osaamisesta ??


    • että pojat

      ovat olleet ahkerina, sillä tätä levyä ei malttaisi odottaa ensi vuoteen.

      "vocals recorded for 6 songs, time to start mixing. This is shaping up to be a killer demo!"
      http://twitter.com/amoralband

      • laaaaaaa

        ootan jo kieli pitkänä ja korvat höröllään.


    • $$

      Kallosen ja Eklundin heti tekevän levytyssopimuksen Amoralin kanssa. Warnerillahan on jo HIM ja Negative ja Amoralhan tekee parempaa musiikkia ja on paremmannäköinen bändi kuin nuo kaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe