Kävin ennakkoon katsomassa tuon leffan ja oli aivan järjettömän hauska, porukka nauroi läpi leffan. Trailerista saa vähän vinkkiä mistä on kyse; http://www.youtube.com/watch?v=yhjNNI4rs4s
I Love You Phillip Morris
4
967
Vastaukset
- Pera123
Meinaan itsekin mennä katsomaan kyseisen elokuvan heti perjantaina ensi-illassa. Jim Carrey ja Ewan McGregor homoina en tiedä itkeäkö vai nauraa!
- perttu86
Onhan se vähän tällainen Ave Ventura goes gay meininki. Mut yllättävän hyvä lopputulos, et onneks kävin katsomassa.
- Pera123
Joo olivathan ne ilmeet taas tuttua kamaa, mutta toimivaa ja hauskaa oli kyllä alusta loppuun. En ollut ennen kuullutkaan tälläisistä henkilöistä mihin elokuva perustui, mutta on tuo Steven Russel kyllä aikamoinen kaveri =D
- Naurava kulkuri
tää on hervoton leffa.. ei voi olla todellinen tuo Russel. Päästäkää mies vapaaksi niin saadaan jatko-osa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395298- 853782
- 503180
- 113055
- 623055
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481902- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751