Miten on noiden armeijan kauluslaattojen laita siviilissä, että saako vaikka lain puolesta käyttää kenraalin natsoja asun yhteydessä, mikäli se liittyy vaikka johonkin harrastukseen?
Tarkoitus ei siis ole lähteä mihinkään Parolan prikaattiin tai Vekaranjärven varuskuntaan mitään upseeria leikkimään, eikä yrittääkkään esiintyä oikeana upseerina. Tuleeko siitä mitään sanomista, jos oikea sotilasarvo ei täsmääkkään niihin laattoihin?
Kauluslaatat siviilissä
4
832
Vastaukset
- dshdfhdh
Eiköhän niitä larpatessa tai softatessa saa käyttää, onhan se vain vähän junttia.
- militaristi
Ahaa... Olet siis näitä Helsingin "sivistyneitä" tyyppejä, joiden mielestä harastaminen on junttia...
- asdfgdsgfds
militaristi kirjoitti:
Ahaa... Olet siis näitä Helsingin "sivistyneitä" tyyppejä, joiden mielestä harastaminen on junttia...
Arvostan kyllä softaamista ja jossakin määrin larppaamistakin, ajattelin vain että niiden natsojen pitäminen on vähän junttia. Rupea nyt vielä komentelemaan joukkuetovereita natsojen tuomin oikeuksin. Se on varmasti heistä todella hauskaa.
- arvostusmerkki?!
sotilaspuvussta et saa käyttää kuin oman sotilasarvosi osoittavai tunnuksia. jos siis palveluksessa ja suunnittelet lomilla palloilevasi väärillä arvomerkeillä. näitä idiotteeja olen nähnyt liikkeellä olevan. siiviilipaitaasi tuskin kukaan voi estää sinua leijonaa laittamasta. tyhmää se tosin voi jonkun mielestä olla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628