Toimiiko matkat?

Tax Freellä

Onko Viinikauppa aloittanut TaxFree matkat?
En onnistunut tekemään tilausta, kun TaxFree matkojen sivuilla oleva tilausjärjestelmä ei hyväksynt syntymäaikaa. Onko joku onnistunut tekee tilauksen. Yritin useaan kertaan. Ei onnistunut.
....juu soitin asiakaspalveluun, mutta en vielä saanut sieltä ketään kiinni.
Ajattelin kysyä, josko jollain tietoa.

17

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juomatilaaja

      Syntymäaikahan annetaan muodossa pp-kk-vvvv.

      Ainakin minulla toimi.

      Houmasithan että numoer on eestiin 37256920260 ....

      • on my mind.

        Niinpäniin...Eestiinpä hyvinkin. Uskooko joku, että mahdolliset reklamaatiot on tarkoitus ihan oikeasti hoitaa?


      • Että näin
        on my mind. kirjoitti:

        Niinpäniin...Eestiinpä hyvinkin. Uskooko joku, että mahdolliset reklamaatiot on tarkoitus ihan oikeasti hoitaa?

        Eikös kuitenkin taustalla ole Skandinavian suurin nettikauppa eikä mikään eestiläinen "rantakauppa" jotka tulevat ja menevät.

        Mitä reklamaatioita tarkoitat ?


      • 323255
        Että näin kirjoitti:

        Eikös kuitenkin taustalla ole Skandinavian suurin nettikauppa eikä mikään eestiläinen "rantakauppa" jotka tulevat ja menevät.

        Mitä reklamaatioita tarkoitat ?

        Vai onko firma joka koluaa jatkuvasti käräjäsaleja


      • ttppii
        323255 kirjoitti:

        Vai onko firma joka koluaa jatkuvasti käräjäsaleja

        ja valehtelijafirma.
        Tehkääpäs haku viinikauppa/viinikuppa nimelle internet news-alueilla.
        Teeskenetelevät itse tyytyväistä asiakasta, valehtevat toistuvasti, kun ja kun jäävät kiinni valehtevat vielä niin että saavat asian huomanneiden nettiyhteydetkin hetkeksi kiinni. Kusettajalafka jos jokin.


      • Newreaderi
        ttppii kirjoitti:

        ja valehtelijafirma.
        Tehkääpäs haku viinikauppa/viinikuppa nimelle internet news-alueilla.
        Teeskenetelevät itse tyytyväistä asiakasta, valehtevat toistuvasti, kun ja kun jäävät kiinni valehtevat vielä niin että saavat asian huomanneiden nettiyhteydetkin hetkeksi kiinni. Kusettajalafka jos jokin.

        Siis vuonna 2004 ovat hölmöilleet ... on sulla pitkä viha ....


      • Sivusta seurannut.
        323255 kirjoitti:

        Vai onko firma joka koluaa jatkuvasti käräjäsaleja

        Niinhän se taitaa olla ... Tulli saanut turpaansa ja asiakkaat saivat täyden korvauksen pilaantuneista viinoistaan.

        Onneksi jotkut sentään jaksavat panna virkamiehille kampoihin - sinä taasen pystyt vain valittamaan täällä.


      • mainitsemassasi

        muodosaa ja monessa muussakin. Laitoin jopa sotun loppuosan mukaan.
        Kysymys siis rekisteröitymättömästä asiakkaasta
        Ei onnistunut. Täytyy yrittää joku päivä soittaa tuonne eestiin.
        ...tai sit vuokrata paku ja lähtee hakee lasti. Olis vaan niin kätevä mennä tuolla bisse-bussilla.


      • sotu-ri
        mainitsemassasi kirjoitti:

        muodosaa ja monessa muussakin. Laitoin jopa sotun loppuosan mukaan.
        Kysymys siis rekisteröitymättömästä asiakkaasta
        Ei onnistunut. Täytyy yrittää joku päivä soittaa tuonne eestiin.
        ...tai sit vuokrata paku ja lähtee hakee lasti. Olis vaan niin kätevä mennä tuolla bisse-bussilla.

        Itse en antaisi niille edes sotun alkuosaa.


      • on pidettävä ajallaa
        Newreaderi kirjoitti:

        Siis vuonna 2004 ovat hölmöilleet ... on sulla pitkä viha ....

        Käsittääkseni niistä vuoden 2004 asioista ei ole vielä edes käräjäoikeuden ratkaisua...koskakohan korkeinoikeus niitä käsittelee...vuonna 2025? Ei kiinnosta ostaa mitää puljulta jonka toiminta näyttää perustuvan siihen, että asiakkaatkin joutuu osaksi vuosien oikeusprosessia. Jos niin kova viha on virkamiehiä kohtaan ei siihen pidä asiakkaita sotkea - käräjoida voi ihan itsekin, asiakas haluaa vain sen mitä on luvattu.


      • sotulainen
        sotu-ri kirjoitti:

        Itse en antaisi niille edes sotun alkuosaa.

        miksi et - eikä ne sitäpaitsi halua sotua ....


      • Rahat takaisin.
        on pidettävä ajallaa kirjoitti:

        Käsittääkseni niistä vuoden 2004 asioista ei ole vielä edes käräjäoikeuden ratkaisua...koskakohan korkeinoikeus niitä käsittelee...vuonna 2025? Ei kiinnosta ostaa mitää puljulta jonka toiminta näyttää perustuvan siihen, että asiakkaatkin joutuu osaksi vuosien oikeusprosessia. Jos niin kova viha on virkamiehiä kohtaan ei siihen pidä asiakkaita sotkea - käräjoida voi ihan itsekin, asiakas haluaa vain sen mitä on luvattu.

        Käsityksesi on täysin väärä.

        Tulli korvasi kaikille aiheuttamansa vahingot.

        Mitä taasen tulee käräjöintiin niin ilman sitä ei suomilandiassa saada koskaan mitään lähellekään sitä mitä EU määrää.

        Sinunlaistesi tapauksessa ei koskaan saataisi autoverotukseen tolkkua eikä suomalaisille vapautta tilata viinansa mistä haluavat.


      • eikä asiakaspalvelu
        mainitsemassasi kirjoitti:

        muodosaa ja monessa muussakin. Laitoin jopa sotun loppuosan mukaan.
        Kysymys siis rekisteröitymättömästä asiakkaasta
        Ei onnistunut. Täytyy yrittää joku päivä soittaa tuonne eestiin.
        ...tai sit vuokrata paku ja lähtee hakee lasti. Olis vaan niin kätevä mennä tuolla bisse-bussilla.

        vastannut soittoyrityksiin. Ei saanut siis tilausta juomista tehtyä, eikä matkaa varattua.
        Nyt lähden vuokraamaan pakun. Laivapaikan varasin hetki sitten. Käyhän tämä näin omatoimi matkanakin


      • JeeJee.....
        Rahat takaisin. kirjoitti:

        Käsityksesi on täysin väärä.

        Tulli korvasi kaikille aiheuttamansa vahingot.

        Mitä taasen tulee käräjöintiin niin ilman sitä ei suomilandiassa saada koskaan mitään lähellekään sitä mitä EU määrää.

        Sinunlaistesi tapauksessa ei koskaan saataisi autoverotukseen tolkkua eikä suomalaisille vapautta tilata viinansa mistä haluavat.

        Asiakkaana ei kiinnosta osallistua mihinkään hämäriin oikeudenkäynteihin. Pahimmillaan voi tulla tuomio ja iso lasku. Jos joku yrittäjä haluaa ottaa riskin ottaa sen sitten itse eikä sotke asiakasta mukaan. Jos tuolla tavalla toimivan yrittäjän kanssa tulee ongelmia se satavarmasti haastaa asiakkaan oikeuteen eikä noudata kuluttajalautakunnan ratkaisusuosituksia. Eikä mua kiinnota mitkään vahingonkorvaukset vaan saada halvat brenkut himaan ja kiskoo kännit.


      • Puhelinsandra
        eikä asiakaspalvelu kirjoitti:

        vastannut soittoyrityksiin. Ei saanut siis tilausta juomista tehtyä, eikä matkaa varattua.
        Nyt lähden vuokraamaan pakun. Laivapaikan varasin hetki sitten. Käyhän tämä näin omatoimi matkanakin

        Mihin numeroon soitit - minä ainakin puhuin juuri heidän kanssaan.


      • Josa.
        Sivusta seurannut. kirjoitti:

        Niinhän se taitaa olla ... Tulli saanut turpaansa ja asiakkaat saivat täyden korvauksen pilaantuneista viinoistaan.

        Onneksi jotkut sentään jaksavat panna virkamiehille kampoihin - sinä taasen pystyt vain valittamaan täällä.

        Ei muuten oo tulli maksanut sentin senttiä korvauksia sinne takavarikoiduista juomista, jotka ovat pilalla. Sitä rahaa saa varmaan odotella hamaan tulevaisuuteen saakka.


      • korvausta saavat
        Josa. kirjoitti:

        Ei muuten oo tulli maksanut sentin senttiä korvauksia sinne takavarikoiduista juomista, jotka ovat pilalla. Sitä rahaa saa varmaan odotella hamaan tulevaisuuteen saakka.

        Huhtikuun loppuun mennessä minulle ilmoittivat maksavansa.

        Siellä taitaa olla muutama sata jonossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe