Luotettavuus merkkiä kohtaan on tänä talvena laskennut paljon enemmän kun yleensä. Monet näkevät päivittäin Audin, kuulevat tutultuun kuinka Audia joutuu käyttämään koko ajan takuuhuollossa. Lisää luottamusta ei todellakaan tuo se että koneet tehdään Unkarissa. Luulisi että Bmw:n ja Mersun myynti tulee kasvamaan paljon kevään mittaan.
Audin laatu laskennut
24
582
Vastaukset
- Dr. Läkären
ei tietenkään ole mitään faktaa esittää? Olet vain pelkkä paskaa jauhava luuseri.
- mm.
onhan siinä faktaa tarpeeksi kun tienvarret on täynnä rikkoutuneita audeja.
- Dr. Läkären
mm. kirjoitti:
onhan siinä faktaa tarpeeksi kun tienvarret on täynnä rikkoutuneita audeja.
ei ole esittää mitään faktaa, johan sen itsekin myönsit.
- oooo.
Dr. Läkären kirjoitti:
ei ole esittää mitään faktaa, johan sen itsekin myönsit.
Audin pajalta, siellähän ne painaa yötämyöden AudiSkodien kanssa. Antavat sinulle faktaa varmasti jos kerkiävät vastaamaan kiireiltään
- audi skodaa huonompi
Dr. Läkären kirjoitti:
ei ole esittää mitään faktaa, johan sen itsekin myönsit.
Katso 45 minuuttia ohjelma tällä viikolla se käsittelee aihetta. Osaat kai itse katsoa lehdestä tai tekstitv,stä milloin ohjelma tulee. Jos et niin näkemättä jää, minä en tänne tv ohjelmien aikoja laita.
- provopelle...
Taitaa olla sinun aivokapasiteettisi laskenut tänä talvena, hakeudu hoitoon.
- Audi mies
Vittu idiootti Audin laatu mihinkään ole laskenut. Tule tänne saatanan luuseri niin näytän sulle minkä laatu on laskenut!! Audi on edelleen markkinoiden paras auto ja kateelliset köyhät jolla ei ole varaa ajella autoista parhaimmalla provoilevat täällä.
- Audi is best
Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!! - 16
Audi is best kirjoitti:
Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!äippä liian aikaisin kun heti noin pahalla päällä?
- DKW
Audi is best kirjoitti:
Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!Millä sinä sitten ajat, sinulla on tuskin varaa edes vanhaan Toyotaan, luuseri.
- BURSUM
Audi is best kirjoitti:
Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!I`m wondering is Audi George Best or the best?
- Heike D
Audi is best kirjoitti:
Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!Audi is best! Näyttäisi olevan englannin perusteet hyvin hanskassa.
- Taitaa olla totta
totta! työkavereista kaksi omistaa audin, kummallakin ollut tänätalvena ongelmia. Toinen ei tuttu kävikin jollai vanhalla skodalla töis pari viikkoa. En tiä sitte mitä oli ollu.
Muilla ei ongelmia, ainakaan minun korvaan ei ole tullut ja autoista todellakin puhutaan miltein joka kaffitunti! - kyllä näin on
paikka; esson baari siinä jukeboksin vieressä.
- Audio
Mitä sieltä saksan maalta hyvää tulee?
- i78
Eipä oikeen viitsisi provoja edes kommentoida, mutta..
Tuossa pieni lainaus aloituksesta: "Monet näkevät päivittäin Audin, kuulevat tutultuun kuinka..." kertonee,että ei ole minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia merkistä, miksi silti pitää vaivautua kirjoittelemaan audi palstalle..
Minulla on toinen audi peräkkäin ja ihan hyvin on toiminu. On tosin 90 luvulta, mutta sehän kertoo vielä enemmän auton kestävyydestä, kun ajaa vanhalla autolla päivittäiset työmatkat. - julle
olen samaa mieltä että audin laatu on laskenut huomatavasti mitä ennen oli.
- Styroxirengas
Kultaseni voisitko ystäväliisen hellävaraisesti kertoa pienen sievän tutkimustuloksesi taustoja ja
antia??? Ystävällisesti sinulle kultaseni kehotan sinua juomaan piimää kera maittavan reissumiehen. Päälle makeita ihanan herkullisen punaisen simpsakoita napakoita huussin alusessa kasvatettuja tomaatteja!
Eläköön kuivakäymälät! Kolminkertainen eläköön huuto ainoalle ja oikealle suolen tyhjennyspaikalle
ulkokäymälälle veitikkamaisesti sanottuna pikkulalle!!! Eläköön, Eläköön, Eläköön!!!! - orgiat
Styroxirengas kirjoitti:
Kultaseni voisitko ystäväliisen hellävaraisesti kertoa pienen sievän tutkimustuloksesi taustoja ja
antia??? Ystävällisesti sinulle kultaseni kehotan sinua juomaan piimää kera maittavan reissumiehen. Päälle makeita ihanan herkullisen punaisen simpsakoita napakoita huussin alusessa kasvatettuja tomaatteja!
Eläköön kuivakäymälät! Kolminkertainen eläköön huuto ainoalle ja oikealle suolen tyhjennyspaikalle
ulkokäymälälle veitikkamaisesti sanottuna pikkulalle!!! Eläköön, Eläköön, Eläköön!!!!tosissaan verrata paskahuussiin tai kompostoriin on näet neljärinkeliäkeulassa jotka homehtuvat!
- ------
orgiat kirjoitti:
tosissaan verrata paskahuussiin tai kompostoriin on näet neljärinkeliäkeulassa jotka homehtuvat!
teitä kateellisia ja köyhiä paskoja.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------ kirjoitti:
teitä kateellisia ja köyhiä paskoja.
teitä leuhkoja ja esittäviä paskoja.
- jep-
orgiat kirjoitti:
tosissaan verrata paskahuussiin tai kompostoriin on näet neljärinkeliäkeulassa jotka homehtuvat!
Juuri tuollaisten takia, jotkut ostavatkin audin. Mukavaa kun (myös) leuhka naapurikin katselee kateudesta kihisten hienoa autoa. Vaikka naapurilla rahaakin saatais olla, niin moni ei taida uskaltaa ostaa, kun luulee leimautuvansa jupiksi tai jotain. Ostaa sitten harmaan avensiksen..
Itse ostin audin, jotenkin vaan miellytti ja oli hyvä ajaa. On jopa toiminut toistaiseksi. - VOI SAATANA!
jep- kirjoitti:
Juuri tuollaisten takia, jotkut ostavatkin audin. Mukavaa kun (myös) leuhka naapurikin katselee kateudesta kihisten hienoa autoa. Vaikka naapurilla rahaakin saatais olla, niin moni ei taida uskaltaa ostaa, kun luulee leimautuvansa jupiksi tai jotain. Ostaa sitten harmaan avensiksen..
Itse ostin audin, jotenkin vaan miellytti ja oli hyvä ajaa. On jopa toiminut toistaiseksi.kyseisellä merkillä kun AUDI ei tee sitten yhtään mitään! TÄYSIÄ PASKOJA JA TÄYTTÄ RAHANTUHLAUSTA! KOKEMUSTA ON RIITTÄVÄSTI!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427