Audin laatu laskennut

paljon tänä talvena

Luotettavuus merkkiä kohtaan on tänä talvena laskennut paljon enemmän kun yleensä. Monet näkevät päivittäin Audin, kuulevat tutultuun kuinka Audia joutuu käyttämään koko ajan takuuhuollossa. Lisää luottamusta ei todellakaan tuo se että koneet tehdään Unkarissa. Luulisi että Bmw:n ja Mersun myynti tulee kasvamaan paljon kevään mittaan.

24

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr. Läkären

      ei tietenkään ole mitään faktaa esittää? Olet vain pelkkä paskaa jauhava luuseri.

      • mm.

        onhan siinä faktaa tarpeeksi kun tienvarret on täynnä rikkoutuneita audeja.


      • Dr. Läkären
        mm. kirjoitti:

        onhan siinä faktaa tarpeeksi kun tienvarret on täynnä rikkoutuneita audeja.

        ei ole esittää mitään faktaa, johan sen itsekin myönsit.


      • oooo.
        Dr. Läkären kirjoitti:

        ei ole esittää mitään faktaa, johan sen itsekin myönsit.

        Audin pajalta, siellähän ne painaa yötämyöden AudiSkodien kanssa. Antavat sinulle faktaa varmasti jos kerkiävät vastaamaan kiireiltään


      • audi skodaa huonompi
        Dr. Läkären kirjoitti:

        ei ole esittää mitään faktaa, johan sen itsekin myönsit.

        Katso 45 minuuttia ohjelma tällä viikolla se käsittelee aihetta. Osaat kai itse katsoa lehdestä tai tekstitv,stä milloin ohjelma tulee. Jos et niin näkemättä jää, minä en tänne tv ohjelmien aikoja laita.


    • provopelle...

      Taitaa olla sinun aivokapasiteettisi laskenut tänä talvena, hakeudu hoitoon.

    • Audi mies

      Vittu idiootti Audin laatu mihinkään ole laskenut. Tule tänne saatanan luuseri niin näytän sulle minkä laatu on laskenut!! Audi on edelleen markkinoiden paras auto ja kateelliset köyhät jolla ei ole varaa ajella autoista parhaimmalla provoilevat täällä.

      • Audi is best

        Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
        Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!


      • 16
        Audi is best kirjoitti:

        Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
        Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!

        äippä liian aikaisin kun heti noin pahalla päällä?


      • DKW
        Audi is best kirjoitti:

        Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
        Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!

        Millä sinä sitten ajat, sinulla on tuskin varaa edes vanhaan Toyotaan, luuseri.


      • BURSUM
        Audi is best kirjoitti:

        Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
        Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!

        I`m wondering is Audi George Best or the best?


      • Heike D
        Audi is best kirjoitti:

        Juuri näin Audi on auto isolla A:lla jolla älykkäät rikkaat parempiosaiset eliittiin kuuluvat herrasmiehet ajelevat. Köyhät ajelevat Nissaneilla ja Toyotoilla koska heillä ei massi riitä Audilla ajoon.
        Audi on kaikki automerkit mukaan luettuna luotettavin ja vähävikaisin auto. Lukekaa vähän niitä testituloksia ja tilastoja. Ei kannattaisi tulla tänne päätään aukomaan jos ei mistään mitään tajua!!

        Audi is best! Näyttäisi olevan englannin perusteet hyvin hanskassa.


    • Taitaa olla totta

      totta! työkavereista kaksi omistaa audin, kummallakin ollut tänätalvena ongelmia. Toinen ei tuttu kävikin jollai vanhalla skodalla töis pari viikkoa. En tiä sitte mitä oli ollu.
      Muilla ei ongelmia, ainakaan minun korvaan ei ole tullut ja autoista todellakin puhutaan miltein joka kaffitunti!

    • kyllä näin on

      paikka; esson baari siinä jukeboksin vieressä.

    • Audio

      Mitä sieltä saksan maalta hyvää tulee?

    • i78

      Eipä oikeen viitsisi provoja edes kommentoida, mutta..
      Tuossa pieni lainaus aloituksesta: "Monet näkevät päivittäin Audin, kuulevat tutultuun kuinka..." kertonee,että ei ole minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia merkistä, miksi silti pitää vaivautua kirjoittelemaan audi palstalle..
      Minulla on toinen audi peräkkäin ja ihan hyvin on toiminu. On tosin 90 luvulta, mutta sehän kertoo vielä enemmän auton kestävyydestä, kun ajaa vanhalla autolla päivittäiset työmatkat.

      • hjkllkj

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Audi


    • julle

      olen samaa mieltä että audin laatu on laskenut huomatavasti mitä ennen oli.

      • Styroxirengas

        Kultaseni voisitko ystäväliisen hellävaraisesti kertoa pienen sievän tutkimustuloksesi taustoja ja
        antia??? Ystävällisesti sinulle kultaseni kehotan sinua juomaan piimää kera maittavan reissumiehen. Päälle makeita ihanan herkullisen punaisen simpsakoita napakoita huussin alusessa kasvatettuja tomaatteja!
        Eläköön kuivakäymälät! Kolminkertainen eläköön huuto ainoalle ja oikealle suolen tyhjennyspaikalle
        ulkokäymälälle veitikkamaisesti sanottuna pikkulalle!!! Eläköön, Eläköön, Eläköön!!!!


      • orgiat
        Styroxirengas kirjoitti:

        Kultaseni voisitko ystäväliisen hellävaraisesti kertoa pienen sievän tutkimustuloksesi taustoja ja
        antia??? Ystävällisesti sinulle kultaseni kehotan sinua juomaan piimää kera maittavan reissumiehen. Päälle makeita ihanan herkullisen punaisen simpsakoita napakoita huussin alusessa kasvatettuja tomaatteja!
        Eläköön kuivakäymälät! Kolminkertainen eläköön huuto ainoalle ja oikealle suolen tyhjennyspaikalle
        ulkokäymälälle veitikkamaisesti sanottuna pikkulalle!!! Eläköön, Eläköön, Eläköön!!!!

        tosissaan verrata paskahuussiin tai kompostoriin on näet neljärinkeliäkeulassa jotka homehtuvat!


      • ------
        orgiat kirjoitti:

        tosissaan verrata paskahuussiin tai kompostoriin on näet neljärinkeliäkeulassa jotka homehtuvat!

        teitä kateellisia ja köyhiä paskoja.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ------ kirjoitti:

        teitä kateellisia ja köyhiä paskoja.

        teitä leuhkoja ja esittäviä paskoja.


      • jep-
        orgiat kirjoitti:

        tosissaan verrata paskahuussiin tai kompostoriin on näet neljärinkeliäkeulassa jotka homehtuvat!

        Juuri tuollaisten takia, jotkut ostavatkin audin. Mukavaa kun (myös) leuhka naapurikin katselee kateudesta kihisten hienoa autoa. Vaikka naapurilla rahaakin saatais olla, niin moni ei taida uskaltaa ostaa, kun luulee leimautuvansa jupiksi tai jotain. Ostaa sitten harmaan avensiksen..
        Itse ostin audin, jotenkin vaan miellytti ja oli hyvä ajaa. On jopa toiminut toistaiseksi.


      • VOI SAATANA!
        jep- kirjoitti:

        Juuri tuollaisten takia, jotkut ostavatkin audin. Mukavaa kun (myös) leuhka naapurikin katselee kateudesta kihisten hienoa autoa. Vaikka naapurilla rahaakin saatais olla, niin moni ei taida uskaltaa ostaa, kun luulee leimautuvansa jupiksi tai jotain. Ostaa sitten harmaan avensiksen..
        Itse ostin audin, jotenkin vaan miellytti ja oli hyvä ajaa. On jopa toiminut toistaiseksi.

        kyseisellä merkillä kun AUDI ei tee sitten yhtään mitään! TÄYSIÄ PASKOJA JA TÄYTTÄ RAHANTUHLAUSTA! KOKEMUSTA ON RIITTÄVÄSTI!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe