raskaustesti positiivinen, kuukautiset alkanut??

odottaa vai ei

Meillä tehty alkionsiirto reilut kaksi viikkoa sitten. Tasan 14 päivää siirron jälkeen tein raskaustestin joka näytti positiivista. Tein toisen vielä seuraavana päivänä ja samaa näytti.

5

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipsu_77

Älä vielä panikoi! Ystävällä oli tehty IVF ja sitten raskaus alkoi. Kuitenkin oli aika paljon vuotoa ollut alussa ja kesti melkein 6kk asti. Han oli kovasti panikiissa , kävi monta kerta lääkärilla tarkistamassa että onko kaikki ok. Kyllä see meni OK. Eli ei vältämäta mitään paha nii kuin sulle sanotiin voi olla Lugestoronin takia. Yritä olla rauhalinen ja oodata lääkäri aikaa varmistamaan tilannetta.
      Tsemppia!

• odottaa vai ei

kiitos viestistäsi! :) tiesin että monilla ollut kuukautiset raskauden aikana, mutta jotenkin se tuntuu omalla kohdalla kauhealta asialta. Pelkää koko aika että kaikki ei ole hyvin.
        Tosi kauan ystävälläsi kesti kuukautiset. on ollut varmasti todella stressaavaa aikaa..
        Nyt täytyy ottaa tosiaan vain rauhallisesti ja odotella ensimmäistä neuvola käyntiä :)

• jellonamamma-72
        odottaa vai ei kirjoitti:

kiitos viestistäsi! :) tiesin että monilla ollut kuukautiset raskauden aikana, mutta jotenkin se tuntuu omalla kohdalla kauhealta asialta. Pelkää koko aika että kaikki ei ole hyvin.
        Tosi kauan ystävälläsi kesti kuukautiset. on ollut varmasti todella stressaavaa aikaa..
        Nyt täytyy ottaa tosiaan vain rauhallisesti ja odotella ensimmäistä neuvola käyntiä :)

mielessä pyyhkässä r-kioskilta hakemaan uutta raskaustestiä??oon tehny about 8 ja kaikki plussia,joten pakko uskoa...vaikka oireet on ihan muuta :? ja neuvola/lääkäri vasta parin vk päästä

• upittaja
        jellonamamma-72 kirjoitti:

mielessä pyyhkässä r-kioskilta hakemaan uutta raskaustestiä??oon tehny about 8 ja kaikki plussia,joten pakko uskoa...vaikka oireet on ihan muuta :? ja neuvola/lääkäri vasta parin vk päästä

kyseessä keskenmeno niin testitulos voi näyttää hyvinkin kauan plussaa..

• tuuttikuutti

Moi!

Mulla PASin jälkeen tulos oli selvä plussa ja verikokeessa mitattu hcg arvo oli yli 1400 mutta sitten joskus pp16 tai jotain alkoi tuhruta verta ja menkkakivut alko. Kesken meni.

Ei näistä voi tietää. Toisilla normaalia toisilla ei... Sinuna menisin verikokeeseen niin selvyyden saa nopeasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59