Huono res.toiminnan johtaja

reservi 99

Olen muutaman kerran vuodessa osallistunut vapaaehtoisiin koulutuksiin. Muutamassa vuodessa niiden taso on laskenut samoin kuin osallistujien taso.
Tämä johtuu päällikön vaihtumisesta. Tämä päällikkö on parissa vuodessa karkottanut monta hyvää miestä koulutuksen piiristä. Hän on erityisen aktiivinen, mutta kykyjä ei ole ollenkaan.
Monet tuntevat hänet ja vapaaehtoisessa koulutuksessa käyvä leimautuu helposti johtajan mukaan
Sotilashenkilöt tuntevat hänet tietenkin ja ovat tympeitä kun joutuvat tekemään yhteistyötä. Siinä leimautuu taas porukka johtajan mukana.
Koko touhuun on tullut jonkimmoinen perseennuolemissysteemi. Kun osoittaa arvostusta ja ihailua kelvotonta johtajaa kohtaan saa ylennyksen itsenäisyyspäivänä.

Minun mielestäni tuollaiselle johtajalle pitäisi antaa potkut. Verovaroja ei kannata tuhlata kelvottoman johtajan organisoimaan toimintaan.

4

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkka-ampuilija

Valita johtajia. Tällä em, mainitulla johtajayksilöllä lienee kuitenkin kavereita isojenpoikien joukossa. Ja, niimpä tällainen basilli valitettavasti pystyy pilaamaan maanpuolustusasian ilmapiiriä. Nähdäkseni mitään ei ole tehtävissä. Otan osaa aseveli.

• Vapaaehtoinen

Jos olet vilpittömästi huolestunut tilanteesta, kerro asiasta päällikön esimiehille. Kuvaamasi tilanne vaikuttaa sellaiselta, että olen varma päällikön esimiesten suhtautuvan asiaan riittävällä vakavuudella.

• sdfg

kun kaikki nykyaikana menee ilmapiiriltään tunkkaiseksi niin työpaikatkin ja harrastuspiirit yms. res toimintakin perustuu pitkälti vapaaehtoisuuteen, niin luulis ilmapiirin pysyvän hyvänä..missä on se paljon puhuttu talvisodan henki tai kaveria ei jätetä henki..onko nämäkin vain pintakiiltoa?

• Filosoohvi
        sdfg kirjoitti:

kun kaikki nykyaikana menee ilmapiiriltään tunkkaiseksi niin työpaikatkin ja harrastuspiirit yms. res toimintakin perustuu pitkälti vapaaehtoisuuteen, niin luulis ilmapiirin pysyvän hyvänä..missä on se paljon puhuttu talvisodan henki tai kaveria ei jätetä henki..onko nämäkin vain pintakiiltoa?

Sodassa parhaat miehet menivät ensimmäisinä pahoihin paikkoihin ja kelvottomat pelkurit yrittivät olla mahdollisimman näkymättömiä.

Monessa rauhan toimessa tahtoo olla niin, että kelvottomat miehet menevät ensimmäisinä ja tuovat itseään esille. Parhaat miehet taas eivät kehtaa olla samassa porukassa tuollaisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1573
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      168
      1210
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      36
      1175
    5. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      186
      896
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe