Eli onko toko-kokeessa palkkaaminen salittua liikkeiden jälkeen kehästä poistuessa? Saako esim. jättää reppuun lihapullia kehän ulkopuolelle ja vaikka paikallamakuun jälkeen, kun on jo poistunut kehästä palkata koiraa!? Kiitos kaikille vastanneille!
TOKO-kokeessa palkkaaminen?
6
388
Vastaukset
Saa.Missään säännöissä ei sanota,ettei koiraa saa palkata kehän ulkopuolella,eli siis silloin kun ei ole itse vuorollaan suorittamassa osuuttaan.Vain suoritusten yhteydessä on säännökset siitä.Kukaan myöskään ei kenenkään reppuja tonki .
Itse olin kerran kokeessa ensimmäisenä suorittajana.Paikallaolon jälkeen tuomari sanoi minulle itse,että jos haluan hetkeksi poistua kehästä,niin saan sen tehdä.Eli käväisin palkkaamassa koiran,kun virallinen lupa tuli :D,ettei tarvinnut aloittaa suoraan yksilösuoritusta.Mukava tuomari :O)- entäspäs
vai meneekö se aakkosten mukaan kuten näyttelyissä? Vai miten?
Entä millä periaatteella paikallamakuu järjestys määräytyy, onko aina uros-narttu-uros-narttu vai miten? entäspäs kirjoitti:
vai meneekö se aakkosten mukaan kuten näyttelyissä? Vai miten?
Entä millä periaatteella paikallamakuu järjestys määräytyy, onko aina uros-narttu-uros-narttu vai miten?Yleinen käytäntö on ollut,että arvotaan ennen kokeen aloittamista.Paikallamakuussa mennään sitten järjestyksen mukaan.
Mutta jos on muita "variaatioita",niin en ole törmännyt tai tiedä.- taunooo
molossi kirjoitti:
Yleinen käytäntö on ollut,että arvotaan ennen kokeen aloittamista.Paikallamakuussa mennään sitten järjestyksen mukaan.
Mutta jos on muita "variaatioita",niin en ole törmännyt tai tiedä.ja roktod mukana kokeessa?
- tauno63
Pitääkö koiran istua koko aika ohjaajan vieressä, kun tuomari kopeloi koko 6 koirakon rivin? Eli vaikka se oma kopelointi sujuisi ok ja koira istuisi ok, mutta jos se on ensimmäisenä vuorossa eikä malta pysyä istuallaan, enää silloin kun muita tutkitaan, niin laskeeko pisteet silloin ihan alas?
- ööpeli
Onko paikkamakuussa ainoa sallittu käsky maahan ja paikka? Jos koira sattuisi nousemaan, niin voinko käskeä paikka, seiso, alas, pysy, tms vai onko vain maahan sallittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528