Mulla on nyt ollut parisen päivää kauhea nuha ja yskä. Olen käyttänyt duactia, buranaa ja juonut erittäin kuumaa teetä mutta ei vaan ole auttanut. Olisiko kellään vinkkejä tähän ongelmaani? Kiitos tuhannesti jo etukäteen!
kauhea nuha ja yskä
5
619
Vastaukset
- tri diwarandi
terve sinulla tod näk chirtumalis sativas listhonid eli perus kurkun yskätulehdus
kysymys oletko ehkä nainen jos olet tämä usein johtuu suuri määrä cumshot jos suuhun on laitettu.
usein menee ohi jos lopettaa jatkuva seksi homma.- tri diwarandi
ei kuitenkaan varma vaan voi meene tareyuskeskus.. jos huoli suuri mutta epäilen vain nainen voi olla heikko.. kuin saastainen lika
minun ikä 44 eikä ikinä se vaiva. vaimolla aina vaiva esimerkiksi jalat kiveät.
voit ottaa 89 kpl cialis tai hydro chortizon voide sivele rauhallisesti s.0016
T̗̖̼̾̆ͤ̎̑̿͟͝͝E̷̘̻̟̹̖̳̮̿ͯͬ̋̉ͯ̀͒̋͜͞R̴̥͔̰͖ͧͫͤͧ̄ͮ̊V̢̦̯̟̮̘̜̇ͫ̀͡K̥̺͈͚̻̽͢E̻̗̮͈͚͍ͯͮ̔͗ͫĬ͙̮̗͙͓̭͈̣ͦ̋͊̑͋́S̸̰̟̲͍ͥI̸͈̲̲̩̬̅̊ͪͤ̽͋ͮ͗͟N͚͚̺͚̅͑̀ͯͯ̄͂́͘ ̪͐ͣ̔͐ͦL̵͓͓͙̤̪̈́ͦͪ̊̏Ä̾̏̑͂̋͠҉̢̬̖̲͇̭̦Ä̈́ͭ̚͏̢̬̣͕͚̺͚̯̜ͅK̳͉̥̻̲͙̞̗̐̾̏́Äͧ̏̏̎ͤͮ̏̂̎͏̝̞͜͞R͚̗̿́̓̄̓ͪ͡I͔͚͚̳̿̋̏̂ͫ̆ͪ͒ͥ͜ͅ ̖͙͈͉͌͛͊ͬ͊̈́ͥͬD̻͎͍͔̬̬̣͛ͪ̒ͦI̊ͭͦ̋͏̸͚͔̩̖͓͚ͅW̘̠̖͙̩̘̼͖ͤ̌̎̀͜͢͡A̛̎ͩ̇͒̋ͥ̚҉̩̞̮͖̫͔͡R̩͎̯̹͖͇̜ͯ̀̀͑͗̒ͪ͒ͅȀ̰͖̼ͩ̚͟͠N̞͇̥̝̮̦̓̍͆̿̎̈́͝D̸̰̮̩͕ͯ͒ͤ́I̡̺̘͙͙̹͍̓̿ͭ̆͢ͅ - tri DIWARANDI
tri diwarandi kirjoitti:
ei kuitenkaan varma vaan voi meene tareyuskeskus.. jos huoli suuri mutta epäilen vain nainen voi olla heikko.. kuin saastainen lika
minun ikä 44 eikä ikinä se vaiva. vaimolla aina vaiva esimerkiksi jalat kiveät.
voit ottaa 89 kpl cialis tai hydro chortizon voide sivele rauhallisesti s.0016
T̗̖̼̾̆ͤ̎̑̿͟͝͝E̷̘̻̟̹̖̳̮̿ͯͬ̋̉ͯ̀͒̋͜͞R̴̥͔̰͖ͧͫͤͧ̄ͮ̊V̢̦̯̟̮̘̜̇ͫ̀͡K̥̺͈͚̻̽͢E̻̗̮͈͚͍ͯͮ̔͗ͫĬ͙̮̗͙͓̭͈̣ͦ̋͊̑͋́S̸̰̟̲͍ͥI̸͈̲̲̩̬̅̊ͪͤ̽͋ͮ͗͟N͚͚̺͚̅͑̀ͯͯ̄͂́͘ ̪͐ͣ̔͐ͦL̵͓͓͙̤̪̈́ͦͪ̊̏Ä̾̏̑͂̋͠҉̢̬̖̲͇̭̦Ä̈́ͭ̚͏̢̬̣͕͚̺͚̯̜ͅK̳͉̥̻̲͙̞̗̐̾̏́Äͧ̏̏̎ͤͮ̏̂̎͏̝̞͜͞R͚̗̿́̓̄̓ͪ͡I͔͚͚̳̿̋̏̂ͫ̆ͪ͒ͥ͜ͅ ̖͙͈͉͌͛͊ͬ͊̈́ͥͬD̻͎͍͔̬̬̣͛ͪ̒ͦI̊ͭͦ̋͏̸͚͔̩̖͓͚ͅW̘̠̖͙̩̘̼͖ͤ̌̎̀͜͢͡A̛̎ͩ̇͒̋ͥ̚҉̩̞̮͖̫͔͡R̩͎̯̹͖͇̜ͯ̀̀͑͗̒ͪ͒ͅȀ̰͖̼ͩ̚͟͠N̞͇̥̝̮̦̓̍͆̿̎̈́͝D̸̰̮̩͕ͯ͒ͤ́I̡̺̘͙͙̹͍̓̿ͭ̆͢ͅolen hyvin pahoillani olen nauttinut spiritus tuolloin. :(
- keho90
tri DIWARANDI kirjoitti:
olen hyvin pahoillani olen nauttinut spiritus tuolloin. :(
mitäs noista
- koomies57
keho90 kirjoitti:
mitäs noista
itselläni 2-tyypin diabetes ja ikää jo 60v. olen jonkin aikaa todennut itselläni olevan allegisuutta histamiinille, koskapa mm. mansikkka ja tonnikala ja muutamat muut tuotteet aiheuttavat tällaista punatumista ja sydämen tykytystä ja hengen ahdistusta. vaiva poistuu kun ottaa ennen syöntiä cmucin tapletin (saa apteekista) nyt flunssa-aikaan tähän kuivaan yskään ei näytä auttavan pastillit eikä kuuma juoma eikä oikein mitkään desifiointitapletit ja kun kun ei näytä lähtevän antibiootillakaan pois. kävi mielessä oisko tämä ongelma jotain allergista ja otin yöllä yskimiseen kyllästyneenä tämän camucin tapletin. auttoi muutamassa minuutissa. nyt oli jo neljäs yö että sain nukutuksi. minulle apu taisi löytä tästä diamiinioksitaasista (camucin) siis voi olla että elimistö potee tätä diamiinioksitaasin puutetta ja sitten oireet tulee mitä ihmeellisimmillä tavoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412