Tunnetko olevasi sen ikäinen kuin nyt olet?
Ikä
26
296
Vastaukset
Tunnen olevani tuhat vuotta vanha.
- vasta 50+
miljoonan vuoden ;))
vasta 50+ kirjoitti:
miljoonan vuoden ;))
Paljon nähnyt ja paljon kokenut, monikaan asia ei enää hämmästytä...
- Heikunkeikku
En ajattele ikääni numeroina ja sotke sitä siihen, miltä Tuntuu.
Olla möllötän vaan, touhuan mitä touhuan, ajattelen miten ajattelen.
Näin olen tehnyt aina, riippumatta minkä ikäinen olen ollut.
Ikä ei ole rajoittanut minua mitenkään. Toivottavasti ei myöhemminkään ala ikä Määräämään
tekemisiäni.- naisena..
Jo kymmenen vuotta sitten tunsin itseni vanhaksi. Nyt tuntuu, että elämä on jo nähty ja mikään ei tunnu miltään. Aikalailla väsyttää....
Jos saisin aloittaa elämäni uudelleen vaikka jostain parikymppisestä niin tekisin erillaisia valintoja. Säästyisin paljolta ja voisin ajatella ikää numeroina.
Ainoat tilanteet joissa olen ajatellut ikääni ovat liittyneet ikääntymisen etappeihin.
Ensin 500pv:n nollaus.
Sitten putken pään metsästys.
Putkielämä ja siirtyminen "suojatumpaan" olotilaan.
Työttömyyseläkeläisenä, v60 alkaen, pääsin eläke-etuuksien pariin.
Eniten hyötyä on ollut Espanjassa ja Portugalissa.
Toki meilläkin 50%:n alennuksia.
Olen kokeillut yhtä harmaahapsien ryhmämatkaa ja yhtä eläkeläiskelmien kokousta mutta en viihtynyt kummassakaan.
Omituinen asennemaailmani ilmeisesti häiritsi minua ja muita.
65:na ajattelin ikääni kun tavoitteeksi asettamani 200kg ei noussutkaan maasta.
Seuraavan kerran täytyy ajatella ikää ajokortin uusimisajankohdan tullessa vastaan.
Joten murhetta on ollut!- GreenBean
tunnen ja toisissa taas en, vaihtelee sen mukaan mistä on kyse.
Henkinen puoli on ehkä pirteämpää ja nuorempaa kuin tämä ruumiillinen.
Ei todella vakavia sairauksia, mutta sellaisia jotka haittaavat elämää, tänä vuonna löytyi näkemistä
huonontava. - Adria
Tunnen olevani pojankoltiainen vieläkin. Taidan ollakin.
Sama täällä olen tytön tyllerö ja toivottavasti tämä autuaallinen olotila jatkuu ; )) Petteri on vanhempi minua ja hyvä esimerkki siitä kuinka pieni pojankoltiainen asuu ihmisissä, jotka nauttivat tästä päivästä ja elämästään eivätkä marise jonninjoutavia ja elämän surkeutta.
- Adria
korpikirjailija kirjoitti:
Sama täällä olen tytön tyllerö ja toivottavasti tämä autuaallinen olotila jatkuu ; )) Petteri on vanhempi minua ja hyvä esimerkki siitä kuinka pieni pojankoltiainen asuu ihmisissä, jotka nauttivat tästä päivästä ja elämästään eivätkä marise jonninjoutavia ja elämän surkeutta.
Ollaan sitten siekkareita Petterin kanssa.
- "piive"
Että ihminen on sen ikäinen kuin haluaa olla. Mutta nyt on pakko lisätä että jos on terve niin voi olla sen ikäinen kuin haluaa. Niveliä kolottaa, aika vanhaksi ja raihnaiseksi tunnen itseni taas tänään.
Mutta ehkä huomenna olen taas nuorempi, toivon ainakin!
Ikääntyminen on pakollista,
vanheneminen vapaaehtoista ja
itselleen nauraminen terapeuttista! - Sol57
vaihtelee vielä toisinaan ...kovinkin. Eilen sellainen päivä kun jouduimme pohtimaan vakavia asioita...tuolla kundiamme koskevassa palaverissa...kummatkin sekä miehneni että, minä...Illalla sitten iski se henkinen väsyminen...ei sitä niin päivällä edes huomanut. Tuntui sitten illalla että, olen ainakin 2000 vuotta vanha kun menin nukkumaan...Onneksi vasta ensi syksynä uudestaan tälläinen tapaaminen on seuraavan kerran:))).... En niin tuota fyysistä ikääni minäkään koskaan muutoin ajattele...mutta, toki täytyy tunnustaa että, virtaa oli enemmän vielä 40 - 45 v.... ikäisenä...kuin nyt....kyllä elämä kuluttaa ja vaikka kuinka meikäläinenkin söisi jotain hitsin Beroccaa niin eihän se sillee enää pure ja vaikuta;)) Kuin aikaisemmin....mutta kovin lapsenomainen olen varmasti lopun elämääni....Elämässä kun liian moni asia vetää puoleensa vieläkin.....uskon ihmisen olevan juuri sen ikäinen kun on...aina tuo fyysinen ja henkinen ikä niih...ei ne ehkä ihan blanssissa kulje...kaikilla ihmisillä;))) öhöh...puolustus mikä puolustus tämäkin....
tsau:Friidu Totta kai, vähintään.
- ...
Sattuikin taas. Mutta siis pientä onkelmaa, tai ristiriitaa asiassa. Mieli on nuori ja silleen. Ja on sitten kaikenlaista pientä fyysistä onkelmaa. Kiinnostaa seurata, meneekö materia ohi mielen. Iteasiassa se ois paree kaikkinensa.
=DW= Ainoa asia mikä tuntuu,,, olen väsähtäneempi töiden jälkeen, kuin ennen. Eikä enää kiinnostais juosta vaatekaupoissa,,,, kaikkinensa, olisin mukavuuden haluisempi:)))
tuttu tunne..
Kamalaa, että vaatteitakin vasta sitte katselee, kun edessä jotain että on 'pakko', kun sieltä kaapista ei löydy mitään ;)
Pitäis varmaan ulkoilla enemmän, sillä selittelen itelleni tuota väsymystä/mukavuudenhalua.
Tuntuu oudolta kun jotkui nelikymppiset pitää itseään suunnilleen ikäloppuina.. ainakin täällä palstoilla oon joskus törmänny tuollaiseen asenteeseen..Ei nyt aleta jarrutella, vaan vaatekaupoissa juostaan viimeiseen saakka. Eilen ostin kaksi tunikaa, sellaisia minimekon mittaisia ja niille päälle mustan lyhyen liivin...
Sibone kirjoitti:
tuttu tunne..
Kamalaa, että vaatteitakin vasta sitte katselee, kun edessä jotain että on 'pakko', kun sieltä kaapista ei löydy mitään ;)
Pitäis varmaan ulkoilla enemmän, sillä selittelen itelleni tuota väsymystä/mukavuudenhalua.
Tuntuu oudolta kun jotkui nelikymppiset pitää itseään suunnilleen ikäloppuina.. ainakin täällä palstoilla oon joskus törmänny tuollaiseen asenteeseen..itseäni niskasta kiinni ja käynyt taas lenkillä:) Minäkin oon aatellu, että väsymys ja mukavuudenhaluni johtunee ainoastaan ulkoilun puutteesta, tässä on ollut sellainen väli, etten ole paljonkaan nenääni ulos pistänyt, huomaa miten äkkiä mielialassa ja kunnossa näkyy, ettei ole lenkkeilemässä käyny.
miljoona kirjoitti:
Ei nyt aleta jarrutella, vaan vaatekaupoissa juostaan viimeiseen saakka. Eilen ostin kaksi tunikaa, sellaisia minimekon mittaisia ja niille päälle mustan lyhyen liivin...
miunki käydä vähän ostoksilla, vapaapäiviä uhrata kaupungilla juoksemiseen,,, kun olen reissuun lähdössä, ni on pitäny vähän ostaa vaatetta, no, onnekseni löysinki hameen, puseron ja shortsit:) Mutta että se oli väsyttävää hommaa, ei millään viittis sovitella kaiken maailman kamppeita, ärsyttävintä oli sovitella näin talvivaatteiden aikaan niitä shortseja ja uikkareita, sillä nekin oli hommattava):
sasus kirjoitti:
miunki käydä vähän ostoksilla, vapaapäiviä uhrata kaupungilla juoksemiseen,,, kun olen reissuun lähdössä, ni on pitäny vähän ostaa vaatetta, no, onnekseni löysinki hameen, puseron ja shortsit:) Mutta että se oli väsyttävää hommaa, ei millään viittis sovitella kaiken maailman kamppeita, ärsyttävintä oli sovitella näin talvivaatteiden aikaan niitä shortseja ja uikkareita, sillä nekin oli hommattava):
Minäkin ravasin neljä tuntia niiden tunikoiden perässä. Mut en kyllä sovittanut kuin noi ja yhden koon liian isoa. Mä huomaan aika äkkiä mikä on sopiva, oikeestaan ei paljoa tarvii sovitella. Mutta kyllä tuntui jaloissa, kun neljä tuntia kävelin yhtämittaa. Ja kuntoilusta kyllä käy, ei tarvii mennä erikseen lenkillä, ehkä turhan kallista kuntoilua vaan...
miljoona kirjoitti:
Minäkin ravasin neljä tuntia niiden tunikoiden perässä. Mut en kyllä sovittanut kuin noi ja yhden koon liian isoa. Mä huomaan aika äkkiä mikä on sopiva, oikeestaan ei paljoa tarvii sovitella. Mutta kyllä tuntui jaloissa, kun neljä tuntia kävelin yhtämittaa. Ja kuntoilusta kyllä käy, ei tarvii mennä erikseen lenkillä, ehkä turhan kallista kuntoilua vaan...
sinä päivänä, kun sen hameen ym.. ostin onneksi vain vajaa kolmetuntia:)) Ihan tarpeeksi väsytti sen jälkeen, sit oli pakko käydä viel ruokakaupassa ennen kotiin tuloa, kotiin kun pääsin, niin kummasti sohva kutsui puoleensa:))
Isäntä sanoi, et kalliimmaksihan matkaan varustautuminen tulee kun matkan hinta:))) Onneksi sain kaikki alennuksesta:)))sasus kirjoitti:
sinä päivänä, kun sen hameen ym.. ostin onneksi vain vajaa kolmetuntia:)) Ihan tarpeeksi väsytti sen jälkeen, sit oli pakko käydä viel ruokakaupassa ennen kotiin tuloa, kotiin kun pääsin, niin kummasti sohva kutsui puoleensa:))
Isäntä sanoi, et kalliimmaksihan matkaan varustautuminen tulee kun matkan hinta:))) Onneksi sain kaikki alennuksesta:)))Alennusmyyntejä minäkin kohnasin ja 15euroa maksoi mun tunikat kappale.
miljoona kirjoitti:
Alennusmyyntejä minäkin kohnasin ja 15euroa maksoi mun tunikat kappale.
kivoja, kun niitä voi pitää farkkujen ja suorienkin housujen kanssa, miullaki on niitä pari.
Mie sain sen hameen ja puseron shortsit viiteenkymppiin menemään:)))
- Meriläinen
Miltä ikä tuntuu? En tiedä.
Olen aina oikean ikäinen. - GloriaJoy
kutakuinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6553420Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002708Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211711Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471530- 801520
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3581458- 281349
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243