Meillä on kaks karvahirviötä. Toinen, vanhempi tekee tarpeensa 90 prossaa laatikkoon, nuorempi tekee sillon, kun huvittaa. Olen laittanu lehtee laatikoiden alle, että säästäis vähän laittoita, eikä tarviis olla koko aika pesemässä, kun voi vaan vaihtaa paperit. Nyt nämä meidän kaksi komeaa prinssiä on kuitenki ruennu tekeen tarpeensa vaan ja ainoastaan lehtien päälle. Laatikot ammottaa tyhjyyttään, muutama pissa ja kakka on siellä, mutta muuten on laatikon ympärys kakkaa täynnä. Ei siinä, oon kyllä tyytyväinen, että tavara sattuu lehdelle eikä ohi, mutta olisko kuitenkaan mitään pirkka vinkkiä, miten sais taas pojille taottua päähän, että KAKKA KAKKALAATIKKOON! Vai pitääkö vaan tyytyä siihen, että paperi on uus vessa.
Jos oon nähny, että tarpeet ruetaan tekemään paperille, oon juossu nostamaan freetulin laatikkoon.
Toinen harmi on nuoremman kanssa, kun se meille tullessa, ja vielä opetellessa kakkimaan laatikkoon teki tarpeensa listoille, olen yrittäny ja pessykki ne kakka kohat vaikka minkälaisilla myrkyillä ja pesuainella, mutta silti se on taas ruennu tekemään tortut listoille. Listat sijaitsee vessalaatikon vieressä tai takana.
Laatikot pestään n. kahen viikon välein kunnolla, muuten tyhjennetään aina tarvittaessa.
kiitos nouvoista jo etukäteen.
Tarpeiden teko
1
265
Vastaukset
- mk
Meillä on myös kaksi nakkia, pesen hiekkalaatikot kerran viikkoon ja putsaan joka päivä lapiolla kokkareet ja pissiklöntit pois. Hiekkalaatikoita on useita eri nurkissa ja kun reetut ovat keksineet jonkin kolon johon ovat alkaneet tehdä asioitaan, olen laittanut pyyhkeen nurkkaan jolloin ovat pitäneet sitä nukkumapaikkana. Meillä esim alkoivat tehdä asioitaan systemaattisesti kulmasohvan alle nurkkaan, nyt kun siellä on pyyhe niin nakit käy siellä nukkumassa eikä tee enää tarpeitaan sinne, sama tehtiin tyttären sängyn alle ja tepsi. Nyt menee kyllä lähestulkoon 100 % kaikki asiat hiekkalaatikoihin. Tosin jäbä on nyt kiimoissaan ja merkkailee sinne tänne, leikkaus odottelee ensi tiistaina, jospa hiukan rauhoittuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162246- 1291812
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631206Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841134Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k711043Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43993Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75955HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio22918Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56912