Uusi matkailusivusto: äkkilähtöjä, matkatarjouksia, edullisia lentoja ja hotelleja. Matkavinkkejä ja tapahtumia. Koko ajan tulee uutta! Voi hakea myös matkarahaa.
http://www.inno-e.net/matkailu/index.html
Käy katsomassa, jospa löydät jotain kiinnostavaa ja terpeellista.
Äkkilähtöjä ja matkatarjouksia!
6
488
Vastaukset
- ei_kannata_
sekava sivusto jossa ei mitään uutta muihin vastaaviin verrattuna. taas yksi roskainen mainossivusto muiden joukkoon jotka eivät tarjoa mitään lisäarvoa.
- ei mennä
joo huomasin saman, tää inno-e tuntuu vaan keräilevän sivuilleen samoi linkkei ja sit mukamas tarjoaa jotain uutta ja ainutkertaist. samaa roskaa löytyy ennestään pilvin pimein.
- :)
Jokaisella on mielipiteensä, mutta itse löysin hyvän tarjouksen ja olen nyt lähdössä matkalle!
Joten suosittelen sivustoa muillekin - ei siinä ole mitään epämääräistä! Sinnehän on kerätty äkkilähdöt ja tuoreet matkatarjoukset, matkavinkit, tapahtumat, joita ei välttämättä osaa itse netistä etsiä.
On makuasia, mistä tykkää. Eläköön erilaisuus!
On kyllä totta, että netissä on vaikka mitä, mutta on myös hyvä asia, että parhaat palat löytyy samasta paikasta. Onhan tällaisia keskustelusivustojakin jo paljon ja lisää tulee - toivottavasti. Jokainen löytäköön mieleisensa sivuston! - :)
ei mennä kirjoitti:
joo huomasin saman, tää inno-e tuntuu vaan keräilevän sivuilleen samoi linkkei ja sit mukamas tarjoaa jotain uutta ja ainutkertaist. samaa roskaa löytyy ennestään pilvin pimein.
Jokaisella on mielipiteensä, mutta itse löysin hyvän tarjouksen ja olen nyt lähdössä matkalle!
Joten suosittelen sivustoa muillekin - ei siinä ole mitään epämääräistä! Sinnehän on kerätty äkkilähdöt ja tuoreet matkatarjoukset, matkavinkit, tapahtumat, joita ei välttämättä osaa itse netistä etsiä.
On kyllä totta, että netissä on vaikka mitä, mutta on myös hyvä asia, että parhaat palat löytyy samasta paikasta. Onhan tällaisia keskustelusivustojakin jo paljon ja lisää tulee - toivottavasti. Jokainen löytäköön mieleisensa sivuston! - turhaakunturhempaa
:) kirjoitti:
On kyllä totta, että netissä on vaikka mitä, mutta on myös hyvä asia, että parhaat palat löytyy samasta paikasta. Onhan tällaisia keskustelusivustojakin jo paljon ja lisää tulee - toivottavasti. Jokainen löytäköön mieleisensa sivuston!ei sinne ole mitään kerätty, linkit ja tiedot näyttää kuin olis kopsattu suoraan muilta sivuilta. yrittetään ratsastaa muiden tekemällä työllä.joku firma sit makselee niistä klikkauksista jonkun pennosen........
- mitälienee
turhaakunturhempaa kirjoitti:
ei sinne ole mitään kerätty, linkit ja tiedot näyttää kuin olis kopsattu suoraan muilta sivuilta. yrittetään ratsastaa muiden tekemällä työllä.joku firma sit makselee niistä klikkauksista jonkun pennosen........
parempii löytyy esim rantapallo, napsu jne jne samat jutut mutta ei yhtä sekavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921