tanssilava Rantsilassa? Kuka on käynyt!
Vastasin just Miljoonan viestiin, että olen käynyt, niin eikö taas koko viesti kadonnut!?
Herranperkele, MITÄ pahaa siinä oli???????
Taviskyssäri.
Ei oo tosi, häivyn taas.
Hyttikosken
12
573
Vastaukset
- maija meikäläinen
joskus 1970 luvulla, auto oli Volga.. Musta Volga, jolla siellä kävimme.. Kuskina olimme, auto oli erään kaverimme.. Minä muistan että silloin oli paljon nuoria siellä.. muuta en juuri muista..
Se on ainoa kerta kun olen käynyt Hyttikoskella.. silloin oltiin nuoria.. nyt ei olla enää nuoria.. ollaan vain muuten kait nättejä..Mä kuljin linja-autolla, kun monta linja-autoa kieri pitkin maakuntia ja haki nuoria ihan kotimaitolavalta. Oltiin vielä niin nuoria, ettei korttia kellään...
- ...
Mutta Volgia ei ollut kovin paljon. Lumijoella yks musta taksi. Met oltiin liikkeellä Volvo Amatsoonilla :DDDD
=DW=
Joo, se häipys ja äkkiä. En poistanut itse.
mut kysyn kuiteskin,,,, missä on Rantsila, minä en ainaskaan ole siellä käynyt. Tuttu nimi se kuiteski on:))
Vai enks mie muista sen sijaintia???? Olisko tää tätä ikää??-- kirjoitti:
Nyt sitten tiedän Rantsilastaki, ainaski missä se sijaitsee:))) Nätti kirkko:)
Sibone kirjoitti:
tietänee paremmin, mut Oulun eteläpuolella, n. 60 km :)
siel suunnil koskaan oikein käyny, nyt vanhempana kyllä Oulussa olen kävässy pari kertaa, mut siihen se onki sit jääny.:)
- ...
Bittiavaruuteen kadonnutta bittiä ei kande itkeä. Tää toimii niin, että kun joku laittaa poistopyynnön johonkin viestiin. Se joko poistetaan tai sitten ei, ihan sattumanvaraista koko touhu.
Mutta Hyttikoski on kyllä tuttu. Siellä oli aikanaan sen verran iso kylätappelukin, että halkopinot kylillä tyhjenivät ja rosiksessa oli kaikki Ranttilalaiset, suurin osa Liminkalaisista ja Tyrnävältäkin useempi ukko:DDDD
Pillua sieltä ei oikein saanut ikinä, se outoa. Ruokolahdelta sai paremmin:DDDDD
=DW=ilmankos se viesti eilen poistuikin. Joku pelännyt just tota, että tappelu vedetään esiin.
Joku ranttinen sniffannu hernemaissipaprikat nenuun!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html178826- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541
