Hyttikosken

tanssilava Rantsilassa? Kuka on käynyt!
Vastasin just Miljoonan viestiin, että olen käynyt, niin eikö taas koko viesti kadonnut!?
Herranperkele, MITÄ pahaa siinä oli???????
Taviskyssäri.
Ei oo tosi, häivyn taas.

12

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija meikäläinen

joskus 1970 luvulla, auto oli Volga.. Musta Volga, jolla siellä kävimme.. Kuskina olimme, auto oli erään kaverimme.. Minä muistan että silloin oli paljon nuoria siellä.. muuta en juuri muista..

Se on ainoa kerta kun olen käynyt Hyttikoskella.. silloin oltiin nuoria.. nyt ei olla enää nuoria.. ollaan vain muuten kait nättejä..

• oon enää vaan ja ;)
        Mutta myös kerran käynyt Hyttikoskella ;)

• Mä kuljin linja-autolla, kun monta linja-autoa kieri pitkin maakuntia ja haki nuoria ihan kotimaitolavalta. Oltiin vielä niin nuoria, ettei korttia kellään...

• ...

Mutta Volgia ei ollut kovin paljon. Lumijoella yks musta taksi. Met oltiin liikkeellä Volvo Amatsoonilla :DDDD

=DW=

• Joo, se häipys ja äkkiä. En poistanut itse.

• mut kysyn kuiteskin,,,, missä on Rantsila, minä en ainaskaan ole siellä käynyt. Tuttu nimi se kuiteski on:))
      Vai enks mie muista sen sijaintia???? Olisko tää tätä ikää??

• --

• tietänee paremmin, mut Oulun eteläpuolella, n. 60 km :)

• Sibone kirjoitti:

tietänee paremmin, mut Oulun eteläpuolella, n. 60 km :)

siel suunnil koskaan oikein käyny, nyt vanhempana kyllä Oulussa olen kävässy pari kertaa, mut siihen se onki sit jääny.:)

• ...

Bittiavaruuteen kadonnutta bittiä ei kande itkeä. Tää toimii niin, että kun joku laittaa poistopyynnön johonkin viestiin. Se joko poistetaan tai sitten ei, ihan sattumanvaraista koko touhu.

Mutta Hyttikoski on kyllä tuttu. Siellä oli aikanaan sen verran iso kylätappelukin, että halkopinot kylillä tyhjenivät ja rosiksessa oli kaikki Ranttilalaiset, suurin osa Liminkalaisista ja Tyrnävältäkin useempi ukko:DDDD

Pillua sieltä ei oikein saanut ikinä, se outoa. Ruokolahdelta sai paremmin:DDDDD

=DW=

• ilmankos se viesti eilen poistuikin. Joku pelännyt just tota, että tappelu vedetään esiin.
        Joku ranttinen sniffannu hernemaissipaprikat nenuun!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      31
      2858
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2173
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1637
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1220
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1185
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      101
      1155
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      57
      1067
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1040
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      74