Hyttikosken

minttupuu

tanssilava Rantsilassa? Kuka on käynyt!
Vastasin just Miljoonan viestiin, että olen käynyt, niin eikö taas koko viesti kadonnut!?
Herranperkele, MITÄ pahaa siinä oli???????
Taviskyssäri.
Ei oo tosi, häivyn taas.

12

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija meikäläinen

      joskus 1970 luvulla, auto oli Volga.. Musta Volga, jolla siellä kävimme.. Kuskina olimme, auto oli erään kaverimme.. Minä muistan että silloin oli paljon nuoria siellä.. muuta en juuri muista..

      Se on ainoa kerta kun olen käynyt Hyttikoskella.. silloin oltiin nuoria.. nyt ei olla enää nuoria.. ollaan vain muuten kait nättejä..

      • oon enää vaan ja ;)
        Mutta myös kerran käynyt Hyttikoskella ;)


      • Mä kuljin linja-autolla, kun monta linja-autoa kieri pitkin maakuntia ja haki nuoria ihan kotimaitolavalta. Oltiin vielä niin nuoria, ettei korttia kellään...


      • ...

        Mutta Volgia ei ollut kovin paljon. Lumijoella yks musta taksi. Met oltiin liikkeellä Volvo Amatsoonilla :DDDD


        =DW=


    • Joo, se häipys ja äkkiä. En poistanut itse.

    • mut kysyn kuiteskin,,,, missä on Rantsila, minä en ainaskaan ole siellä käynyt. Tuttu nimi se kuiteski on:))
      Vai enks mie muista sen sijaintia???? Olisko tää tätä ikää??

      • tietänee paremmin, mut Oulun eteläpuolella, n. 60 km :)



      • Sibone kirjoitti:

        tietänee paremmin, mut Oulun eteläpuolella, n. 60 km :)

        siel suunnil koskaan oikein käyny, nyt vanhempana kyllä Oulussa olen kävässy pari kertaa, mut siihen se onki sit jääny.:)


    • ...

      Bittiavaruuteen kadonnutta bittiä ei kande itkeä. Tää toimii niin, että kun joku laittaa poistopyynnön johonkin viestiin. Se joko poistetaan tai sitten ei, ihan sattumanvaraista koko touhu.

      Mutta Hyttikoski on kyllä tuttu. Siellä oli aikanaan sen verran iso kylätappelukin, että halkopinot kylillä tyhjenivät ja rosiksessa oli kaikki Ranttilalaiset, suurin osa Liminkalaisista ja Tyrnävältäkin useempi ukko:DDDD

      Pillua sieltä ei oikein saanut ikinä, se outoa. Ruokolahdelta sai paremmin:DDDDD


      =DW=

      • ilmankos se viesti eilen poistuikin. Joku pelännyt just tota, että tappelu vedetään esiin.
        Joku ranttinen sniffannu hernemaissipaprikat nenuun!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      178
      826
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe