Miltä teistä melkeinsuomalaisista köyhistä rantasveduista nyt tuntuu kun teidän ihannoima ruotsi tippui jääkiekos olympialaisista JA SUOMI jatkaa siellä edelleen,kohti finaalia....?
Varmasti vituttaa muutenkin olla SUOMENruotsalainen.Ette ole siis oikeen kumpaakaan,ette oli mitään..Olette toisenluokan kansalaisia,vaikka oikeastaan mitään oikeuksia...buhahabuahahahbuhahahah...:-)
Mitäs nyt?
6
578
Vastaukset
- hahahahhahahahaha
SUOMALAISILLE..!
ruotsalaiset hävii suomelle AINA JA JOKAASIASSA.he ovat syntyneet häviäjiksi.kun taas suomalainen on voittaja.
:-))))
vituttaako kun ruotsi tippus JA SUOMI JATKOOOOOON....HAHAHAHHA....AIAIIAIAIAIAIAIIA..MIKÄ NAUTINKO KUN HURRIT NÖYRISTELEE JA KONTTAILEE SUOMEN EDESSÄ...BUHAHAHAHBUHAHAHAHAHAHAHHAHABUHAHAHAHAHHA:-)- ja ämmät
voitti myös ruotsin ja pronssia..!!hahahahha....ruotsi konttailee nyt juuri niinkuin pitääkin...;-)!!!!!
- Kuules91
Tiesitkö, että moni suomenruotsalainen itse asiassa kannattaa Suomea jääkiekossa?
- Kuules91
Ei tee meistä suomalaisista tippaakaan parempia se, että joku muutaman hengen joukkue tuolla jossain sijoittui hyvin jossain jääkiekossa. :o
Suomenruotsalaiset ovat SUOMALAISIA ja luulen että jos joku Ruotsia ihannoi, niin ne ovat suomenkielisiä, jotka jostain syystä tuntevat jotain alemmuuskompleksia ruotsalaisia kohtaan. Suomenruotsalaiset, myös ahvenanmaalaiset, ovat suomalaisia, pitävät itseään suomalaisina (eivät itse asiassa edes ymmärrä koko ajatusta, tietysti he ovat suomalaisia) ja kannattavat Suomea urheilussa.
- Ylpeä suomalainen
Aina kun käyn ruotsissa, niin paikalliset hyppivät silmille ja haukkuvat omilla rasistisilla nimillään. Ruotsalaiset haukkuvat kuulemma myös kaikkia muitakin pohjoismaalaisia, koska kaikki muut ovat mukamas juntteja.
Tässäpä teille esimakua lähihistoriasta, eli siitä tapahtumasta jonka ruotsalaiset (paskahousut) sivuuttivat aivan totaalisesti ja siinä sivussa kaikki muut saivat hoitaa ruotsalaistenkin osuuden eräässä maailman verisimmistsä tapahtumassa.
http://www.youtube.com/watch?v=_FaRAixpwIM
(Ei ehkä kannattaisi vittuilla, jos ei todellakaan ole mitään millä ylpeillä.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806