Mitäs nyt?

vituttaako?

Miltä teistä melkeinsuomalaisista köyhistä rantasveduista nyt tuntuu kun teidän ihannoima ruotsi tippui jääkiekos olympialaisista JA SUOMI jatkaa siellä edelleen,kohti finaalia....?

Varmasti vituttaa muutenkin olla SUOMENruotsalainen.Ette ole siis oikeen kumpaakaan,ette oli mitään..Olette toisenluokan kansalaisia,vaikka oikeastaan mitään oikeuksia...buhahabuahahahbuhahahah...:-)

6

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahhahahahaha

      SUOMALAISILLE..!

      ruotsalaiset hävii suomelle AINA JA JOKAASIASSA.he ovat syntyneet häviäjiksi.kun taas suomalainen on voittaja.

      :-))))

      vituttaako kun ruotsi tippus JA SUOMI JATKOOOOOON....HAHAHAHHA....AIAIIAIAIAIAIAIIA..MIKÄ NAUTINKO KUN HURRIT NÖYRISTELEE JA KONTTAILEE SUOMEN EDESSÄ...BUHAHAHAHBUHAHAHAHAHAHAHHAHABUHAHAHAHAHHA:-)

      • ja ämmät

        voitti myös ruotsin ja pronssia..!!hahahahha....ruotsi konttailee nyt juuri niinkuin pitääkin...;-)!!!!!


    • Kuules91

      Tiesitkö, että moni suomenruotsalainen itse asiassa kannattaa Suomea jääkiekossa?

    • Kuules91

      Ei tee meistä suomalaisista tippaakaan parempia se, että joku muutaman hengen joukkue tuolla jossain sijoittui hyvin jossain jääkiekossa. :o

    • Suomenruotsalaiset ovat SUOMALAISIA ja luulen että jos joku Ruotsia ihannoi, niin ne ovat suomenkielisiä, jotka jostain syystä tuntevat jotain alemmuuskompleksia ruotsalaisia kohtaan. Suomenruotsalaiset, myös ahvenanmaalaiset, ovat suomalaisia, pitävät itseään suomalaisina (eivät itse asiassa edes ymmärrä koko ajatusta, tietysti he ovat suomalaisia) ja kannattavat Suomea urheilussa.

      • Ylpeä suomalainen

        Aina kun käyn ruotsissa, niin paikalliset hyppivät silmille ja haukkuvat omilla rasistisilla nimillään. Ruotsalaiset haukkuvat kuulemma myös kaikkia muitakin pohjoismaalaisia, koska kaikki muut ovat mukamas juntteja.
        Tässäpä teille esimakua lähihistoriasta, eli siitä tapahtumasta jonka ruotsalaiset (paskahousut) sivuuttivat aivan totaalisesti ja siinä sivussa kaikki muut saivat hoitaa ruotsalaistenkin osuuden eräässä maailman verisimmistsä tapahtumassa.

        http://www.youtube.com/watch?v=_FaRAixpwIM
        (Ei ehkä kannattaisi vittuilla, jos ei todellakaan ole mitään millä ylpeillä.)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe