Tuttavani (ikä 75 ) on parissa vuodessa muuttunut paljon luonteeltaan.
Pari vuotta sitten alkoi tulla keskusteluihin seksuaalisia ehdotuksia, erittäin suoria, mitään ei jäänyt arvailujen varaan. Olin silloin vasta 18-vuotias ja arvatenkin järkytyin näistä puheista.
Nämä jutut ovat vain jatkuneet enkä ole ainut ns. uhri jolle näitä erilaisia seksuaalisia ehdotuksia satelee.
Jutut ovat niin hurjia, etten edes kehtaa kertoa niistä.
Mielessäni on jo kauan pyörinyt epäilys, että tutullani saattaisi olla muistisairaus.
Hän kuitenkin kiistää asian jyrkästi, eikä halua mennä muistitesteihin.
Kuuluuko tuon tyylinen erilaisten ehdotusten jakaminen esim. alzheimeriin?
Luonne muuttunut, ei diagnosoitua muistisairautta
Kauhistunut10
3
864
Vastaukset
- azalea
kuulua...lääkäriin....kyl ne tunnistaa nämä asiat
- maallikko...
Nuo oireet liittyy vahvasti otsalohkodemendiaan. Nimenomaan otsalohkoissa "asuu" ihmisellä kaikki estot.
Otsalohkodementiaan sairastunut henkilö saattaa kiistää jyrkästi olevansa sairas.
Persoonaallisuuden muutokset kyllä kuuluvat muihinkin dementioihin, mutta nuo "seksuaaliset ehdotukset" ovat tunnusomaisimpia juuri otsalohkodementiaan.- muhis-65
juuh,mun miehellä alzheimer,eikä hänellä lyö yli nää seksiehottelut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686