trexan,,,,,,,,,

lukekaa,,

kertooka pliis oliko kellään samantap. oliin raskaana 8viikkolla.minulla oli aalussa kaikki raskaus oireet yht kaikki hävisi ja vähän rusehtavavuottoa tuli pyyhkiessä. vatsaa vihloi ei muuta. kävin ultrassa ei sikiötä nähty. ja raskaus oli"munatorvessa" jouduin pikittyksiin trexan nimistä. onko kukaan ollut pistännyt? koska uutta raskautta tuli? miten meni?

6

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likojki

Puhutko Trexan lääkkeestä?? Se on solunsalpaaja, ja 3 kk pitää olla taukoa ennen kun voi tulla raskaaksi. Aiheuttaa suuria epämuodostumia ym...

Hiukan sekava tuo viestisi...

• itkupilli.

piikki. raskaus oli kohdussa, mutta väärässä paikkassa ahtaassa.

• minix
        itkupilli. kirjoitti:

piikki. raskaus oli kohdussa, mutta väärässä paikkassa ahtaassa.

Mulla oli extra- siis kohdunulkoinen raskaus kohdun kornu-osassa, siis munatorven alkupäässä, kuitenkin kohdun puolella.
        Vuonna 98 pistettiin gynen osastolla piikit, piikkien jälkeen tarkkailtiin lähteekö hcg eli raskaushormoni laskemaan. Syytä en osaa sanoa, miks kiinnittyi väärään paikkaan.
        Silloin varoaika uudelle raskaudelle oli noin puolisen vuotta. Lääke auttoi.

• kokennut....
        minix kirjoitti:

Mulla oli extra- siis kohdunulkoinen raskaus kohdun kornu-osassa, siis munatorven alkupäässä, kuitenkin kohdun puolella.
        Vuonna 98 pistettiin gynen osastolla piikit, piikkien jälkeen tarkkailtiin lähteekö hcg eli raskaushormoni laskemaan. Syytä en osaa sanoa, miks kiinnittyi väärään paikkaan.
        Silloin varoaika uudelle raskaudelle oli noin puolisen vuotta. Lääke auttoi.

mikä lääke autoi? ja mihin? tulitko sen jälkeen normaalisti raskaaksi? menikö kaikki hyviin? paljonko sinua pistettiin kun minua pistettiin noin 10milli varmaan ja lääkäri sanoi se lähtee elimistöstä noin viikossa. mut en ole vielläkään vuottanut mitään odotteleen viellä tämän viikkon ensiviikkola on taas ultra ja tutkitaan onko iroonut jos ei sit taas uus piikki.

• minix
        kokennut.... kirjoitti:

mikä lääke autoi? ja mihin? tulitko sen jälkeen normaalisti raskaaksi? menikö kaikki hyviin? paljonko sinua pistettiin kun minua pistettiin noin 10milli varmaan ja lääkäri sanoi se lähtee elimistöstä noin viikossa. mut en ole vielläkään vuottanut mitään odotteleen viellä tämän viikkon ensiviikkola on taas ultra ja tutkitaan onko iroonut jos ei sit taas uus piikki.

En tiedä lääkkeen nimeä sen tarkemmin, kuin että oli sytostaatti joku metotrexane, määrästä en muista enää. Mä olin sairaalas koko ajan ja seurattiin lähteekö hormonitaso laskuun. Oli ns vahinkolaukaus, et en sen jälkeen yrittänytkään tulla raskaaksi. Mutta nyt olen raskaana ja mulla on 01 syntyny poika.
        Jos kipeä oot niin mee ihmeessä aikaisemmin lääkäriin.

• pelottaa,,..
        minix kirjoitti:

En tiedä lääkkeen nimeä sen tarkemmin, kuin että oli sytostaatti joku metotrexane, määrästä en muista enää. Mä olin sairaalas koko ajan ja seurattiin lähteekö hormonitaso laskuun. Oli ns vahinkolaukaus, et en sen jälkeen yrittänytkään tulla raskaaksi. Mutta nyt olen raskaana ja mulla on 01 syntyny poika.
        Jos kipeä oot niin mee ihmeessä aikaisemmin lääkäriin.

eikä vuottoja ole tullut vielläkään vaikka saain ja minulla oli sama kun sinulla sama lääke ja sama oire. nyt vaan ootelleen vuottoa josko tulee. maanantaina ja tiistaina meen verikokeen ja torstaina on uus ultra. lääkäri kertoo sit torstaina et milloin kannatta yrittää uutta raskautta. pelkään et taas tulee samoja raskauksia tai keskenmenoja pelotta raskaus. ja niin minullakin oli tuo annos vähän varmaan joku 10m. tuliko sinulta heti vuottoja? kipuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe