trexan,,,,,,,,,

lukekaa,,

kertooka pliis oliko kellään samantap. oliin raskaana 8viikkolla.minulla oli aalussa kaikki raskaus oireet yht kaikki hävisi ja vähän rusehtavavuottoa tuli pyyhkiessä. vatsaa vihloi ei muuta. kävin ultrassa ei sikiötä nähty. ja raskaus oli"munatorvessa" jouduin pikittyksiin trexan nimistä. onko kukaan ollut pistännyt? koska uutta raskautta tuli? miten meni?

6

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likojki

Puhutko Trexan lääkkeestä?? Se on solunsalpaaja, ja 3 kk pitää olla taukoa ennen kun voi tulla raskaaksi. Aiheuttaa suuria epämuodostumia ym...

Hiukan sekava tuo viestisi...

• itkupilli.

piikki. raskaus oli kohdussa, mutta väärässä paikkassa ahtaassa.

• minix
        itkupilli. kirjoitti:

piikki. raskaus oli kohdussa, mutta väärässä paikkassa ahtaassa.

Mulla oli extra- siis kohdunulkoinen raskaus kohdun kornu-osassa, siis munatorven alkupäässä, kuitenkin kohdun puolella.
        Vuonna 98 pistettiin gynen osastolla piikit, piikkien jälkeen tarkkailtiin lähteekö hcg eli raskaushormoni laskemaan. Syytä en osaa sanoa, miks kiinnittyi väärään paikkaan.
        Silloin varoaika uudelle raskaudelle oli noin puolisen vuotta. Lääke auttoi.

• kokennut....
        minix kirjoitti:

Mulla oli extra- siis kohdunulkoinen raskaus kohdun kornu-osassa, siis munatorven alkupäässä, kuitenkin kohdun puolella.
        Vuonna 98 pistettiin gynen osastolla piikit, piikkien jälkeen tarkkailtiin lähteekö hcg eli raskaushormoni laskemaan. Syytä en osaa sanoa, miks kiinnittyi väärään paikkaan.
        Silloin varoaika uudelle raskaudelle oli noin puolisen vuotta. Lääke auttoi.

mikä lääke autoi? ja mihin? tulitko sen jälkeen normaalisti raskaaksi? menikö kaikki hyviin? paljonko sinua pistettiin kun minua pistettiin noin 10milli varmaan ja lääkäri sanoi se lähtee elimistöstä noin viikossa. mut en ole vielläkään vuottanut mitään odotteleen viellä tämän viikkon ensiviikkola on taas ultra ja tutkitaan onko iroonut jos ei sit taas uus piikki.

• minix
        kokennut.... kirjoitti:

mikä lääke autoi? ja mihin? tulitko sen jälkeen normaalisti raskaaksi? menikö kaikki hyviin? paljonko sinua pistettiin kun minua pistettiin noin 10milli varmaan ja lääkäri sanoi se lähtee elimistöstä noin viikossa. mut en ole vielläkään vuottanut mitään odotteleen viellä tämän viikkon ensiviikkola on taas ultra ja tutkitaan onko iroonut jos ei sit taas uus piikki.

En tiedä lääkkeen nimeä sen tarkemmin, kuin että oli sytostaatti joku metotrexane, määrästä en muista enää. Mä olin sairaalas koko ajan ja seurattiin lähteekö hormonitaso laskuun. Oli ns vahinkolaukaus, et en sen jälkeen yrittänytkään tulla raskaaksi. Mutta nyt olen raskaana ja mulla on 01 syntyny poika.
        Jos kipeä oot niin mee ihmeessä aikaisemmin lääkäriin.

• pelottaa,,..
        minix kirjoitti:

En tiedä lääkkeen nimeä sen tarkemmin, kuin että oli sytostaatti joku metotrexane, määrästä en muista enää. Mä olin sairaalas koko ajan ja seurattiin lähteekö hormonitaso laskuun. Oli ns vahinkolaukaus, et en sen jälkeen yrittänytkään tulla raskaaksi. Mutta nyt olen raskaana ja mulla on 01 syntyny poika.
        Jos kipeä oot niin mee ihmeessä aikaisemmin lääkäriin.

eikä vuottoja ole tullut vielläkään vaikka saain ja minulla oli sama kun sinulla sama lääke ja sama oire. nyt vaan ootelleen vuottoa josko tulee. maanantaina ja tiistaina meen verikokeen ja torstaina on uus ultra. lääkäri kertoo sit torstaina et milloin kannatta yrittää uutta raskautta. pelkään et taas tulee samoja raskauksia tai keskenmenoja pelotta raskaus. ja niin minullakin oli tuo annos vähän varmaan joku 10m. tuliko sinulta heti vuottoja? kipuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1812
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      225
      911
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe