Onkos Rovaniemellä kellään frettejä? Haluaisin tulla katsomaan jos olisi mahdollista:) olen lukenu joskus freteistä, mutta siitä on pitkä aika ja äiti pelkää frettien hajua, niin olisi sitten kiva nähdä minkälaisia ne sitten oikeasti on :) vastailkaahan jos asutte roissa.
Frettejä Rovaniemellä?
4
410
Vastaukset
- ggdgd
Voin kahden fretin omaistajana kertoa että äitisi pelot on aiheellisia. Fretin haju valtaa koko talon ja haju ei lähde vaatteista helposti pois. Todella usein saan kuulla että haisen freteille ja että koko rappukäytävä haisee fretille. Se on voimakas haju!
- mjarru
Okei. Kiva tietää...
- RouSKu86
mjarru kirjoitti:
Okei. Kiva tietää...
MOi,
Mä olen hommaamassa frettiä (odottelen malttamattomana että pentu syntyy:) ja olen itsekin yrittänyt etsiskellä asuisiko täällä Roissa fretin omistajia! Sinä "kahden fretin omistaja", onko sinulla siis yhä frettejä ja asutko Rovaniemellä? Olisi kiva tutustua jos kerta sinulla näätiä on.. :)
Ja Mjarru, älä noin pienestä luovuta! Kaikilla eläimillä on oma ominaishajunsa! Riippuu paljolti myös yksilöstä ja omasta aktiivisuudesta siivoamisen/petivaatteiden vaihtamisen suhteen.. Toisaalta, jos asut vielä kotona ja olet alaikäinen, sitten kannattaa ehkä odottaa vielä muutama vuosi. - RouSKu86
RouSKu86 kirjoitti:
MOi,
Mä olen hommaamassa frettiä (odottelen malttamattomana että pentu syntyy:) ja olen itsekin yrittänyt etsiskellä asuisiko täällä Roissa fretin omistajia! Sinä "kahden fretin omistaja", onko sinulla siis yhä frettejä ja asutko Rovaniemellä? Olisi kiva tutustua jos kerta sinulla näätiä on.. :)
Ja Mjarru, älä noin pienestä luovuta! Kaikilla eläimillä on oma ominaishajunsa! Riippuu paljolti myös yksilöstä ja omasta aktiivisuudesta siivoamisen/petivaatteiden vaihtamisen suhteen.. Toisaalta, jos asut vielä kotona ja olet alaikäinen, sitten kannattaa ehkä odottaa vielä muutama vuosi....Eikä siis ollut tarkoitus morkata ettetkö sinä "ggdgd" siivoaisi ja siksi haisee fretti!! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210