mitä eroa noilla oikein on muuta kun hinta ja mallit eikös noilla molemilla pääse metässä yhtä hyvin
rangen ja landin ero
3
783
Vastaukset
- Tietäjä.
Nyky Land Roverit, D4 ja Range, painaa niin älyttömän paljon, ettei niillä Suomalaisessa suossa pääse kovinkaan kauas verrattuna kilpailijoihin. Monessa mielessä nuo uudet mallit meni pilalle jo alunpitäen huonolla suunnittelulla. Veikkaan että seuraava range ja Disco 5 tulevat olemaan selvästi fiksumpia sekä painoltaan että koneiltaan.
Metsäominaisuudet lopullisesti pilaa sporttisuus jota LR yrittää väkisin ängetä jokaiseen malliin. Valtavat vanteet ja todella matalaprofiiliset renkaat on aivan onneton ratkaisu metsään. Huono pito, paineita ei kestä juurikaan laskea ja lisäksi pitää ajaa erityisen hitaasti/varovasti jos aikoo pitää vanteet suorina.
LR ei hae tosimaasturin ostajia, vaan autoja joilla on teoriassa potenttiaalia, ja joiden kykyjä on hyvä esitellä LR:n esittelyradoilla. Käytännössä autot on kuitenkin täysin city kesytetty.
Defender on ainut LR:n malli joka edelleen on fiksusti omalla paikallaan.
Itse kyllä pidän Land Roverin uusista malleista, ja Rangekin kelpaisi, mutta järkevyyttä saisi olla enempi sen sijaan, että kaikki asiat tehdään "näytön vuoksi".
Range ja D4 molemmat omaavat samantyylisen perusrakenteen. Ero on siinä, että Rangessa on paljon enempi tyyliä, luxusta ja autoa. D4 on halpis Range. Rangen tilat on kyllä auton kokoonnähden aika naurettavat, etenkin takajalkatilat. D4 tässä mielessä parempi.- 4+8
eksyimpä tänne joten kysympä.
ite en ole ajanut kun defenderiä intissä. itellä jäi aika ahtaan auton kuva. Siitä sit heiteltiin juttua et kellä ei mahdu nyrkki rati ja sivulasin väliin. Niin onko noi muutkin noin onnettoman ahtaita? - kokemusta kaikista
4+8 kirjoitti:
eksyimpä tänne joten kysympä.
ite en ole ajanut kun defenderiä intissä. itellä jäi aika ahtaan auton kuva. Siitä sit heiteltiin juttua et kellä ei mahdu nyrkki rati ja sivulasin väliin. Niin onko noi muutkin noin onnettoman ahtaita?kyllä ne kaikki on isoja päältä ja pieniä sisältä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481