Miehet kertokaahan.. Jos nainen on aina TODELLA märkä kiihottuessa.. Vaikuttaako se siihen, ettei halua nuolla..? Tai yleensäkin mitä ajatellaan "liian" märästä pillusta?
Märkä pimppi
12
3686
Vastaukset
- Kommentti.
naista ei ole.
- kielimies40+
sen kiihottavampi, tän kielimiehen unelma.ps ja mitä karvaisempi märkä mätäs ihanin
- Vittujenuolijaukko
läpimärätkin vitut. Nussiessa on paras vittu sellainen, joka lotisee. Ei ole liian märkiä vittuja minulle, kuivia kyllä löytyy, ja ne on nuoltava ja kiihotettava kosteiksi että saan nussittua melko paksulla kyrvälläni, halkaisija varresta 4,5 cm/ympärys noin 15 cm, terskan ympärys noin 19 cm, nainen mitannut ja aika kireälle kiskoi se nauhan.
- märkä on ihana.
Jos nainen on TODELLA märkä, se vaikuttaa minuun niin, että haluan nuolla tavallistakin enemmän ja perusteellisemmin. Liian märkää pillua ei olekaan.
- kbkfq
Vaikea kuvitella, millainen liian märkä olisi. Mitä märempi, sitä parempi.
- mlukku
lotinaa sormella jyystäessä, niin nainen on liian märkä ja joutaa kuivattavaksi. Talouspaperia sormen ympärille ja pillu kuivaksi. Suuseksiä ei kukaan kunnon mies halua tehdä semmoiseen liisteriä pursuavaan pilluun. Se pitää olla kostea ja kiiltävä, mutta ei liian märkä.
- märkä on ihana
Edelliselle: minä ainakin nuolen juuri sellaisen pillun mielelläni. Ja olen kunnon mies, juuri senkin takia.
- Isokulli...:
märkä on ihana kirjoitti:
Edelliselle: minä ainakin nuolen juuri sellaisen pillun mielelläni. Ja olen kunnon mies, juuri senkin takia.
se on jokaisen miehen velvollisuus nuolla litimärkää naisen pillua edes kerran elämässä
Mitä märempi sen maistuvampi.
Jos joku TODELLA märkä nainen kaipaa nuolijaa niin saa ilmoitella ;)- tyttöystäväni
Nykyisellä tyttöystävälläni on kiihottuessaan todella märkä pillu ja se on mielestäni todella ihanaa. Jos pillunnuolemisessa liiasta limasta on haittaa, ni imaisen limaa vähemmäksi ja nielen sen ;)
- Anonyymi
Ei haittaa muuten kun piti yrittää naida hiljakseen ettei kaikki kuule...hirvee litinä ja voihke...mentiin sit toisten seuraan tyttöystävällä posket punasena ihan pokkana...
- Anonyymi
Ei vaikuta asiaan, pillu on herkullisin alue naisella ja mehukkain kuten tuossa toimitit, sitä vaan pitää nuolla ja imeskellä nautinnolla ja taidolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915