Bulgariaan matkaavalle

bulgarian_air

68

3051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svetulka

      Onkin Bulgariasta tullut pieni pläntti.

      • vinkvankvink

        Kirjoittaja varmaan tarkoittaa Sunny Beachiä;)


    • tietoaoli

      Hyvä tietopaketti. Kiitos:)

    • varokaa

      ai täälläkin mainostetaan tätä roskasivustoa. VAROKAA VIRUKSIA JA ROSKAPOSTIA.
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIAVAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIAVAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIAVAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIAVAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIAVAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA
      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSPAKOSTIA

      • petteri_järvisen_eno

        Jaahas mikäköhän suakin vaivaa? Kerrotko miten tuolta edes voisi saada viruksen niin tai roskapostin? Missään ei kysytä edes sun sähköpostiosoitetta. Perus PHP-kieltäkin näyttäis olevan eikä mitään sivusto lataa tietokoneelle joten täysi mahdottomuus saada virusta.


      • kerjuukalle

        Sulla on jääny Caps Lock päälle. Ota se pois päältä. Sori tää Off topic


    • velipertti

      maa.

      • sunnybeachiin

        Olen samaa mieltä Sunny Beach on tosiaan ihana maa:)


      • jormapekka
        sunnybeachiin kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Sunny Beach on tosiaan ihana maa:)

        sunny beach ei ole maa


    • uuno007

      Suosittelen minnematka.com sivustoa täysin sydämmin. Se on hyvä!

    • yrety

      Tuonne ehkä pitäisi suunnata. Tietysti turismi hieman pelottaa. Onko tuolla mitään oikeaa tarjolla?

      • Asu12

        Ainakin halpaa juomaa ja ruokaa. Jes jes kuka nyt haluaisi katsella jotain vanhoja rakennuksia. Toki voi mennä Kreikkaan sinne keskelle lamaa...


    • bilehilehirmu

      Bilepaikka, ei kulttuuripaikka.

      • yretie

        Samaa mieltä. Jos etsii bileitä, niin tämä on euroopan paras paikka


      • 202020

        Sitähän sää kysyit :D


    • roskaaaaaaaaa

      VAROITUS VAROKAA VIRUKSIA JA ROSKAPOSTIA

    • teroyykeli

      Erinomainen tietopaketti, kiitos!

    • juoppolalli8

      Kyllä tästä Bulgariasta tulee elävästi mieleen Nelosen Matkaoppaat sarja. Sarjassa sai kyllä hyvän käsityksen koko maasta. Siellä ei ole mitään paitsi joku historiallinen kyläpahanen sekä baareja. Matkaavat ihmiset Bulgariassa on juoppoja pääosin ainakin kun sitä sarjaa katsoi.

      • dfsadfas

        Yleisimpiin kohteisiin meneville kuuluu alkoholin käyttö.....Kanaria, Egypti, Turkki, Bulgaria, Thaimaa, Viro, Ruotsi, Venäjä.....Absolutistit menevät varmaan Jordaniaan siellä kun ei viinaa myydä :)


      • yrjöerkki
        dfsadfas kirjoitti:

        Yleisimpiin kohteisiin meneville kuuluu alkoholin käyttö.....Kanaria, Egypti, Turkki, Bulgaria, Thaimaa, Viro, Ruotsi, Venäjä.....Absolutistit menevät varmaan Jordaniaan siellä kun ei viinaa myydä :)

        Mutta kun siellä Jordaniassakin myydään viinaa, ainakin Aqabassa, kun viime tammikuussa siellä kävin. "Alkoja" oli vähintään 400 m. välein eli ei tarvinnut kuivin suin kävellä :) Iranissa ei ehkä myydä viinaa, absolutistit sinne ;)


      • gsrgfs
        yrjöerkki kirjoitti:

        Mutta kun siellä Jordaniassakin myydään viinaa, ainakin Aqabassa, kun viime tammikuussa siellä kävin. "Alkoja" oli vähintään 400 m. välein eli ei tarvinnut kuivin suin kävellä :) Iranissa ei ehkä myydä viinaa, absolutistit sinne ;)

        Juu ihme itkemistä, toisten juomisesta? Mitä vittua se kenellekkään kuuluu mitä ihmiset lomallaan tekevät, riippumatta siitä ovatko he suomessa tai ulkomailla.


      • viinaaviinaaviinaa
        gsrgfs kirjoitti:

        Juu ihme itkemistä, toisten juomisesta? Mitä vittua se kenellekkään kuuluu mitä ihmiset lomallaan tekevät, riippumatta siitä ovatko he suomessa tai ulkomailla.

        No antaahan se melkoisen huonon kuvan meistä suomalaisista kun astutaan Bulgariaan lentokoneesta ympäripäissään. Ilman matkaoppaita ei edes löydettäisiin hotellille! Ja lapsiperheitä paljon, mitä lapset ajattelevat kun lentokoneessä sedät ja tädit vetää viinaa?

        Kyllä tuo matkaoppaat sarja antoi todellisen ja ikävän kuvan Bulgariasta matkailukohteena. Viinaa viinaa viina viinaa ja vielä kerran viinaa. Krapulassa sitten mennään johonkin vanhaan historialliseen kylään ottamaan pari valokuvaa. Sitten taas viinaa viinaa viinaa viina ja vielä kerran viinaa


      • Ruikutus, ruikutus
        viinaaviinaaviinaa kirjoitti:

        No antaahan se melkoisen huonon kuvan meistä suomalaisista kun astutaan Bulgariaan lentokoneesta ympäripäissään. Ilman matkaoppaita ei edes löydettäisiin hotellille! Ja lapsiperheitä paljon, mitä lapset ajattelevat kun lentokoneessä sedät ja tädit vetää viinaa?

        Kyllä tuo matkaoppaat sarja antoi todellisen ja ikävän kuvan Bulgariasta matkailukohteena. Viinaa viinaa viina viinaa ja vielä kerran viinaa. Krapulassa sitten mennään johonkin vanhaan historialliseen kylään ottamaan pari valokuvaa. Sitten taas viinaa viinaa viinaa viina ja vielä kerran viinaa

        No pysy sitten himassa ja katso tota kanavaa http://www.tv7.fi/


      • vitunjeesustelijat
        viinaaviinaaviinaa kirjoitti:

        No antaahan se melkoisen huonon kuvan meistä suomalaisista kun astutaan Bulgariaan lentokoneesta ympäripäissään. Ilman matkaoppaita ei edes löydettäisiin hotellille! Ja lapsiperheitä paljon, mitä lapset ajattelevat kun lentokoneessä sedät ja tädit vetää viinaa?

        Kyllä tuo matkaoppaat sarja antoi todellisen ja ikävän kuvan Bulgariasta matkailukohteena. Viinaa viinaa viina viinaa ja vielä kerran viinaa. Krapulassa sitten mennään johonkin vanhaan historialliseen kylään ottamaan pari valokuvaa. Sitten taas viinaa viinaa viinaa viina ja vielä kerran viinaa

        Kylläpä sua ahdistaa viinanjuonti? Itsehän päätät minne hakeudut, onko ylläri, että etelänmatkalla juodaan viinaa?

        Jospa vaan kävisit jatkossa pelkästään seuroilla lomallasi, emme me viinanjuojat sinne tuppaudu.


      • juliaaaaaaapulia
        viinaaviinaaviinaa kirjoitti:

        No antaahan se melkoisen huonon kuvan meistä suomalaisista kun astutaan Bulgariaan lentokoneesta ympäripäissään. Ilman matkaoppaita ei edes löydettäisiin hotellille! Ja lapsiperheitä paljon, mitä lapset ajattelevat kun lentokoneessä sedät ja tädit vetää viinaa?

        Kyllä tuo matkaoppaat sarja antoi todellisen ja ikävän kuvan Bulgariasta matkailukohteena. Viinaa viinaa viina viinaa ja vielä kerran viinaa. Krapulassa sitten mennään johonkin vanhaan historialliseen kylään ottamaan pari valokuvaa. Sitten taas viinaa viinaa viinaa viina ja vielä kerran viinaa

        No mitä sinä luulet että sinne mennään tekemään jos ei ryyppäämään?? Ei ole pakko matkustaa itse näihin turistirysiin jossei kiinnosta! Aiemmin olen käynyt Prahassa ja muissa Euroopan tyylikkäämissä kaupungeissa kun on kiinnostanut kulttuuri ja vanhat rakennukset, nyt lähden vetämään perseet kamujen kanssa ja siksi suuntana Sunny Beach!!!!!!!


      • souvot

        Sou..ei kaikki lähde matkalle vetämään viinaa tai katselemaan kulttuuria. Toiset ehkä haluavat vain lyhyen lentomatkan päähän nauttimaan auringosta ja olemaan lomalla. Monet ajavat saman ajan mökilleen "mäyräkoiriensa" kanssa. Jokainen taaplaa tyylillään;)


      • absolutistikari
        souvot kirjoitti:

        Sou..ei kaikki lähde matkalle vetämään viinaa tai katselemaan kulttuuria. Toiset ehkä haluavat vain lyhyen lentomatkan päähän nauttimaan auringosta ja olemaan lomalla. Monet ajavat saman ajan mökilleen "mäyräkoiriensa" kanssa. Jokainen taaplaa tyylillään;)

        Niin mutta ryyppukohde se Bulgaria on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kuka haluaa kulttuuria, niin matkaa Roomaa eikä Sunny Beachille. Mitä kulttuuria edes Sunny Beachin nimessä on? Haloo!


      • Kyllästynyt.
        absolutistikari kirjoitti:

        Niin mutta ryyppukohde se Bulgaria on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kuka haluaa kulttuuria, niin matkaa Roomaa eikä Sunny Beachille. Mitä kulttuuria edes Sunny Beachin nimessä on? Haloo!

        Haloo itelles!

        Mitä sinulle kuuluu muitten ihmisten matkustaminen ja yleensä heidän elämänsä? Taidat olla yksi niistä huonon itsetunnon omaavista kyttäilijöistä, joka väijyvät palstoilla ja räkyttävät joka keskustelussa.

        Hanki elämä!


      • absolutistikari
        Kyllästynyt. kirjoitti:

        Haloo itelles!

        Mitä sinulle kuuluu muitten ihmisten matkustaminen ja yleensä heidän elämänsä? Taidat olla yksi niistä huonon itsetunnon omaavista kyttäilijöistä, joka väijyvät palstoilla ja räkyttävät joka keskustelussa.

        Hanki elämä!

        Ai miten kuuluu, kysytkin vielä!?!?!?!

        Bulgariassa ryypätään halpaa viinaa ilman veroeuroja Suomeen. Tätä tehdään kymmenisen vuotta ja ollaan Suomessa nauttimassa teho-osaston ilmaisista palveluista. Minä veronmaksajana maksan sinun sydänleikkauksesi jotka johtuvat hyvin usein viinasta.

        Bulgarin viinoista ei edes makseta veroja Suomeen. Suomessa ostetuista viinoista maksat veroja eli maksat omaa tulevaa hoitoasi.

        Onneks kyllä te juopot kuolette aikaisin, ei tarvi maksaa eläkettä paitsi juoppuajoilta työkyvyttömyyseläkettä prkl


      • vitunjeesustelijat
        absolutistikari kirjoitti:

        Ai miten kuuluu, kysytkin vielä!?!?!?!

        Bulgariassa ryypätään halpaa viinaa ilman veroeuroja Suomeen. Tätä tehdään kymmenisen vuotta ja ollaan Suomessa nauttimassa teho-osaston ilmaisista palveluista. Minä veronmaksajana maksan sinun sydänleikkauksesi jotka johtuvat hyvin usein viinasta.

        Bulgarin viinoista ei edes makseta veroja Suomeen. Suomessa ostetuista viinoista maksat veroja eli maksat omaa tulevaa hoitoasi.

        Onneks kyllä te juopot kuolette aikaisin, ei tarvi maksaa eläkettä paitsi juoppuajoilta työkyvyttömyyseläkettä prkl

        mene nyt urpo sinne seuroille jeesustelemaan! olen vetänyt tax free viinaa jo niin kauan, että orastava kirroosini tai pankreatiittini jää kokonaan sun ja muiden pikkujeesusten maksettavaksi.

        olen ryypännyt 16 vuotta, tulen ryyppäämään edelleenkin - mitään et pikkujeesus voi, VlTUTTAAKO =)


      • 20
        vitunjeesustelijat kirjoitti:

        mene nyt urpo sinne seuroille jeesustelemaan! olen vetänyt tax free viinaa jo niin kauan, että orastava kirroosini tai pankreatiittini jää kokonaan sun ja muiden pikkujeesusten maksettavaksi.

        olen ryypännyt 16 vuotta, tulen ryyppäämään edelleenkin - mitään et pikkujeesus voi, VlTUTTAAKO =)

        Varmaan vielä poltat urpona vielä tupakkaakin? Ei taivas, menkää vaikka patikkamatkalle Madeiralla ja juokaa lomalla pari lasillista viiniä. Elätte pitkään. Mutta EI te urpot meette Bulgarian lomahelvettiin.!


      • ...
        20 kirjoitti:

        Varmaan vielä poltat urpona vielä tupakkaakin? Ei taivas, menkää vaikka patikkamatkalle Madeiralla ja juokaa lomalla pari lasillista viiniä. Elätte pitkään. Mutta EI te urpot meette Bulgarian lomahelvettiin.!

        Totta hemmetissä, mutta vain virolaista tsupunkia, jää enempi teille pikkujeesuksille maksettavaa ilman mun omavastuuosuutta. Lisäksi baskon luontonne autoillen venäläisellä bensalla - taas te pikkujeesukset maksatte veroja ja pidätte teitä yllä minulle. Olen myös läski, syön kuin sika, pääasiassa virolaista voita - näin jää ohitusleikkauksenikin teille maksettavaksi.


      • absolutistikari
        ... kirjoitti:

        Totta hemmetissä, mutta vain virolaista tsupunkia, jää enempi teille pikkujeesuksille maksettavaa ilman mun omavastuuosuutta. Lisäksi baskon luontonne autoillen venäläisellä bensalla - taas te pikkujeesukset maksatte veroja ja pidätte teitä yllä minulle. Olen myös läski, syön kuin sika, pääasiassa virolaista voita - näin jää ohitusleikkauksenikin teille maksettavaksi.

        Niinpä tietysti. Se venäläinen bensa tuhoaa muuten sun autos (vai ladasi?) ja saman tekee viina muah:D Viina tappaa sut nuorena.


      • gfrew
        20 kirjoitti:

        Varmaan vielä poltat urpona vielä tupakkaakin? Ei taivas, menkää vaikka patikkamatkalle Madeiralla ja juokaa lomalla pari lasillista viiniä. Elätte pitkään. Mutta EI te urpot meette Bulgarian lomahelvettiin.!

        Mitenkä paratiisi voi olla helvetti ,en ymmärrä.


      • ....
        absolutistikari kirjoitti:

        Niinpä tietysti. Se venäläinen bensa tuhoaa muuten sun autos (vai ladasi?) ja saman tekee viina muah:D Viina tappaa sut nuorena.

        Ei haittaa, olen Virossa kirjoilla ja vetelen taxfree-huussilla, taas sinulle enemmän maksettavaa.

        Ennen kuin tappaa, saat maksaa mun pitkän ja turkasen kalliin hoidon, tehohoidon ja lopuksi terminaalivaiheen - maksatkin oikein huolella =)


    • sdfasdfg

      Jos kiinnostaa kusettavat taksit, eli siis eivät vie sinua sinne mihin haluat, varastelevat huorat, keskellä päivää aseita heiluttelevat mafiaäijät ja kirsikkakauppiaat, joilla yhde kirsikan hinta on 20 eurosta ylöspäin jos sen menet ottamaan, niin voihan siellä olla ihan kivaa.

      Pääsääntöisesti yhteenkään paikalliseen ei voi luottaa. Poikkeuksiakin tieten on.

      Viinahan on nyt tietenkin halpaa, ruoka halpaa ja huonolaatuiset vaatteet halpaa.

      Perhelomana ihan hyvä, jos ottaa hotellin vähän kauempaa, eikä liiku enää kovin myöhään. Biletyslomana ihan jees, mutta itse ottaisin hotellin muutamien isoimpien turistidiscojen keskeltä.

      • Ziisus!!

        "Jos kiinnostaa kusettavat taksit, eli siis eivät vie sinua sinne mihin haluat, varastelevat ******, keskellä päivää aseita heiluttelevat mafiaäijät ja kirsikkakauppiaat, joilla yhde kirsikan hinta on 20 eurosta ylöspäin jos sen menet ottamaan, niin voihan siellä olla ihan kivaa."

        O´beibee, o´ beibee!

        Miten olet osannutkaan tärvätä matkasi noin täydellisesti? Olet ilmeisesti rähmälläsi kontaten persvako näkyvissä, umpikännissä ja rahojasi heilutellen kailottanut hommafoorumn juttuja. Ei ihme, että securitya on tarvittu.

        Teikäläisiä ei useasti lomapaikoissa näe, mutta näköjään se yksikin pöljä yksilö löytyy. Miten olisi, jos tästedes keskittyisit omalla kämpälläsi riehumiseen ja antaisit tavallisten ihmisten viettää lomansa haluamallaan tavalla ja haluamassaan paikassa? Kun pönttösi kiehuu jo torimyyjien seurassa, niin teippaa postilaatikkosi tukkoon ja sammuta telkkarisi.

        Uskon, että kukaan ei tarvitse sinun seuraasi missään, koskaan eikä milloinkaan.


      • sdagfd
        Ziisus!! kirjoitti:

        "Jos kiinnostaa kusettavat taksit, eli siis eivät vie sinua sinne mihin haluat, varastelevat ******, keskellä päivää aseita heiluttelevat mafiaäijät ja kirsikkakauppiaat, joilla yhde kirsikan hinta on 20 eurosta ylöspäin jos sen menet ottamaan, niin voihan siellä olla ihan kivaa."

        O´beibee, o´ beibee!

        Miten olet osannutkaan tärvätä matkasi noin täydellisesti? Olet ilmeisesti rähmälläsi kontaten persvako näkyvissä, umpikännissä ja rahojasi heilutellen kailottanut hommafoorumn juttuja. Ei ihme, että securitya on tarvittu.

        Teikäläisiä ei useasti lomapaikoissa näe, mutta näköjään se yksikin pöljä yksilö löytyy. Miten olisi, jos tästedes keskittyisit omalla kämpälläsi riehumiseen ja antaisit tavallisten ihmisten viettää lomansa haluamallaan tavalla ja haluamassaan paikassa? Kun pönttösi kiehuu jo torimyyjien seurassa, niin teippaa postilaatikkosi tukkoon ja sammuta telkkarisi.

        Uskon, että kukaan ei tarvitse sinun seuraasi missään, koskaan eikä milloinkaan.

        Siis nämä ovat vain kokemuksia, joista osa on itsekoettuja.
        En suosittele ketään yöaikaan taksia yksin tässä kohteessa käyttämään, olit kuinka kännissä tahansa, taikka selvinpäin. Torikauppiaat ja kirsikkakauppiaat ovat erikseen, jos olisit joskus hikikomerostasi päässyt sossua pitemmälle, esimerkiksi tähän maahan niin tietäisit mistä on kyse :).

        Jotenkin tulee ainakin itselle turvaton olo, jos aseita vedetään kesken päivän autojen takakontista esiin. Toiseen suuntaan niillä osoiteltiin ja kaukana olin, mutta siltikin tuli hieman turvaton olo.

        Mun mielestä on ihan asiallista kertoa millasta menoa tässä kohteessa on, itse täytyy kyllä tarkkaan miettiä, että uskaltaako tuonne enää lähtä.


    • finlandiavodkaboy

      Kokemuksia Bulgarian Sunny Beachin putkista? Joutuuko niihin helposti jos sekoilee kaupungilla? Tuleeko sakkoja? Saako virtsata kadulle?

      • absolutistikari

        Ja Bulgaria ei muka ole ryyppykohde ja silti kysellään jo putkaoloja?


      • absolutsvenska

        Eivät kovin helposti vie putkaan. Kokeiltu on.


      • mä_mä_mä_märkää

        Ei tietenkää tule sakkoja virtaamisesta, sehän on bilemesta :)


      • absolutistikari
        mä_mä_mä_märkää kirjoitti:

        Ei tietenkää tule sakkoja virtaamisesta, sehän on bilemesta :)

        Tässä nähdään tämä suomalaisen alkoholistin asenne....surullista


      • fd
        absolutistikari kirjoitti:

        Ja Bulgaria ei muka ole ryyppykohde ja silti kysellään jo putkaoloja?

        voi voi, onko useampikin Bulgaari kiksauttanut absolutistikarin akkaa?


      • absolutistikari
        fd kirjoitti:

        voi voi, onko useampikin Bulgaari kiksauttanut absolutistikarin akkaa?

        Naiseni ei alentuisi tuollaiseen.


      • Mrs. Bg
        absolutistikari kirjoitti:

        Ja Bulgaria ei muka ole ryyppykohde ja silti kysellään jo putkaoloja?

        Heh....suomen sana putka tarkoittaa bulgariaksi suoraan käännettynä pil_u...putki taasen tarkoittaa monikossa samaa....Ihan vaan välikommenttina kun rupes huvittaa "silti kysellään jo putkaoloja" :)


    • 22

      Tässä herää vain kysymys, että voiko Bulgariaan matkustaa lapsiperhe? Vai aiheuttaako känniset bilettäjtä melua?

    • hannaff1

      Voi sinne matkustaa, kannattaa kuitenkin ottaa hotelli vähän kauempaa keskustasta esim. elit 3 , pääsee nopeasti kävellen ja bussilla (kulkee vierestä) ja saa varmasti nukkua rauhalliset yöunet , pihalla iso uimaallas ja niin. Keskustassa musiikki saattaa häiritä nukkumista ja meno on vähän vilkkaampaa vaikka lähimmässä kaupassa kävisi. Tiedän kokemuksesta, ollut sekä kaverin kanssa pari viikkoa sitten lomalla , että aiemmin rantalomilla täällä perheeni kanssa :)

      • 22

        Kiitos asiallisesta vastauksesta :) Absolutistikari voi haistaa kukkasen!


    • 18x3

      ^ noin 50snt:)

      • local beer

        Hitsit kun on halpaa:) Paljos sitten kaupassa maksaa tölkki kaljaa?


      • alkon täti
        local beer kirjoitti:

        Hitsit kun on halpaa:) Paljos sitten kaupassa maksaa tölkki kaljaa?

        Saman verran eli ei kannata kaupasta ostella kun saat baarista kylmän tuopin samalla hinnalla


      • ....
        local beer kirjoitti:

        Hitsit kun on halpaa:) Paljos sitten kaupassa maksaa tölkki kaljaa?

        Jätä bisseostokset ravintolassa juotavaksi, pahimmillaan tölkki olutta maksaa kaupassa enemmän kuin mukavassa baarissa musiikin kera. Tilaa zagorkaa, kamenitza on aikas kamalata kuraa, tai no jos tykkää lapparista niin vetele sitä.

        Kreikassa peräaukiset raahaa KEOa kaupasta kun ei pylly kestä terassilla dokaamista - bullessa nautitaan!


      • bailusiskot
        .... kirjoitti:

        Jätä bisseostokset ravintolassa juotavaksi, pahimmillaan tölkki olutta maksaa kaupassa enemmän kuin mukavassa baarissa musiikin kera. Tilaa zagorkaa, kamenitza on aikas kamalata kuraa, tai no jos tykkää lapparista niin vetele sitä.

        Kreikassa peräaukiset raahaa KEOa kaupasta kun ei pylly kestä terassilla dokaamista - bullessa nautitaan!

        Hahaa oikea meininki :)


    • romeokomistus

      Saattaa tuntua tyhmältä kysymykseltä mutta antavatko paikalliset helposti (naiset)

      • palvelujatar

        hohhoijaa :D


    • almatourin_kanttis

      Tehkeekö AlmaTour vielä matkoja Bulgariaan, en löydä mistään tietoa?!

      • joijio

        Ei tee meni konkurssiin.


      • uskoisko....
        joijio kirjoitti:

        Ei tee meni konkurssiin.

        Oikeasti?


    • petriiiiiii

      Pullo pöytään ei oo huolen häivää
      Otetaan otonpäivästä yrjön päivään
      Viikonlopun miljoonääri mää tarjoon
      Nyt viinaa sataa, en tarvi sateenvarjoo
      Otan neuvoo antavaa änkyrässä
      Miksei alkoholi ole ruokaympyrässä
      On sulla harmia on sulla ongelma
      Kaks kättä yks suu on mun ongelma
      huhhahhei alkaa jo huomaa
      no huhhahhai pyydä lisää tuomaa
      huhhahhei olo vaan paranee
      olo vaan paranee tää on viisasten juomaa

      • petri_retee

        Toi biisi sopiii niiiiiin hyvin Bulgariaan!


    • oiskopahin

      suomi24:sen paskin ketju?

      • eihuolenhäivää

        on tämä


    • kakkaketjuj

      Voisko tän paskaketjun joku poistaa, please?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe