Audi ei ole Skoda

eirvikog

Audi onkin Porsche, moottoritkaan ei hajoa kuten Skodassa.

25

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekinennero

      Eikä Skoda ole kuin volkkari. Helkama-autossa tietämättömyys ei ole hyve niinkuin vw-audi-seat autossa .

    • voit.....
    • Tietäjä....

      koska logo on eri. Muuten täysin sama.

      • Porsche2010

        Vain logo on eri. Juuri näin.


      • eirvikog

        Kiitos oikein paljon loistavasta vihjeestä :D

        Tulisitko sinäkin mukaan. Mitä jos lähdettäisiinkin yhdessä testaamaan? (Olen tosin jo kerran Mensassa ns. älykkyyttäni testannutkin, mutta voin kyllä ihan hyvin lähteä vielä "jatkokurssillekin")


      • hoogansson
        eirvikog kirjoitti:

        Kiitos oikein paljon loistavasta vihjeestä :D

        Tulisitko sinäkin mukaan. Mitä jos lähdettäisiinkin yhdessä testaamaan? (Olen tosin jo kerran Mensassa ns. älykkyyttäni testannutkin, mutta voin kyllä ihan hyvin lähteä vielä "jatkokurssillekin")

        Mennäänkö invataksilla?


    • listaa

      ja myös porcshen lisäksi konserniin kuuluvat Lamborghini, bentley, bugatti, ovat myös sama asia kuin audi.
      Kun skodakin on joidenkin mielestä sama ,kuin audi

      • seemannen

        Jos Audi olisi parempi kuin Skoda niin sen pitäisi arvonsa paremmin...vai mitä?

        Onko näissä autoissa ollut 2000 euron ero uutena v. 2006. Ei, pikemmin 20,000e
        Audi A4
        (1.9) 1,9 TDI FARMARI HUIPPU YKSILÖ 1 OMISTAJA MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJA 2006 155000 17990 €

        Skoda Octavia
        (1.9) Combi 1,9 TDI 77kw 2006 147000 15800 E
        Eli, ei tyhmemmällekkään pitäisi olla epäselvää että Skoda pitää arvonsa paremmin.


      • 34544
        seemannen kirjoitti:

        Jos Audi olisi parempi kuin Skoda niin sen pitäisi arvonsa paremmin...vai mitä?

        Onko näissä autoissa ollut 2000 euron ero uutena v. 2006. Ei, pikemmin 20,000e
        Audi A4
        (1.9) 1,9 TDI FARMARI HUIPPU YKSILÖ 1 OMISTAJA MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJA 2006 155000 17990 €

        Skoda Octavia
        (1.9) Combi 1,9 TDI 77kw 2006 147000 15800 E
        Eli, ei tyhmemmällekkään pitäisi olla epäselvää että Skoda pitää arvonsa paremmin.

        Käytännössä kuitenki skodaan verrattuna tuosta audista mahdollista saada selvästi parempi hinta myydessä, kuin nuista esimerkeistä voi päätellä.
        Kauppasin edellisen yli 10vuotiaan audin aika mukavalla summalla. Ihan itekin ihmettelin, miten helposti sai myytyä hyvään hintaan, vaikka oli paljon ajettukin. Luulin, että ois ollut vaikeempi myytävä. Oli kyllä siistissä kunnossa.


      • seemannen
        34544 kirjoitti:

        Käytännössä kuitenki skodaan verrattuna tuosta audista mahdollista saada selvästi parempi hinta myydessä, kuin nuista esimerkeistä voi päätellä.
        Kauppasin edellisen yli 10vuotiaan audin aika mukavalla summalla. Ihan itekin ihmettelin, miten helposti sai myytyä hyvään hintaan, vaikka oli paljon ajettukin. Luulin, että ois ollut vaikeempi myytävä. Oli kyllä siistissä kunnossa.

        Uskon kyllä. Moni on valmis maksamaan nimestä... käytettynäkin. Se aineen maine ja ympäristön paine pistää maksamaan.
        Nämä esimerkit oli muuten oli otettu Nettiautosta . Mahdollisimman identtiset. Paitsi että Audissa oli vielä NAVI ,ym,ym kilkkeitä.


      • Räsäääää
        seemannen kirjoitti:

        Jos Audi olisi parempi kuin Skoda niin sen pitäisi arvonsa paremmin...vai mitä?

        Onko näissä autoissa ollut 2000 euron ero uutena v. 2006. Ei, pikemmin 20,000e
        Audi A4
        (1.9) 1,9 TDI FARMARI HUIPPU YKSILÖ 1 OMISTAJA MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJA 2006 155000 17990 €

        Skoda Octavia
        (1.9) Combi 1,9 TDI 77kw 2006 147000 15800 E
        Eli, ei tyhmemmällekkään pitäisi olla epäselvää että Skoda pitää arvonsa paremmin.

        Nykyään Skoda pitää arvonsa jo paremmin.

        Ja mitä kalliimpi Audi, niin sitä huonompi sijoitus.


      • fgdfg
        Räsäääää kirjoitti:

        Nykyään Skoda pitää arvonsa jo paremmin.

        Ja mitä kalliimpi Audi, niin sitä huonompi sijoitus.

        Kalliimmissa autoissa yleensä muutenkin enemmän putoaa arvo vanhemmiten, joten ei suoraan voi verrata.
        Käytettynä hintaerot tasoittuvat ajanmyötä.
        Mutta eihän autoa sijoitukseksi hankitakaan, vaan ajoon.
        Paitsi jotkut erikoisemmat, joissa arvo pikemminkin vanhemmiten nousee.


    • jikow

      Niinpä, ja Ferdinand Porsche oli tsekkiläinen.

    • Audineiti-91

      Audin erottaa Skodasta vain ulkonäöllä ja merkillä, muuten kaikki on samaa :) Mutta Audi voittaa Skeidan 6-0, kyllähän sitä kelpaa katella ;)

    • bynumi,bynum

      Onko Audi Skoda?
      Selection Votes
      Ei ole 63% 225
      On se 37% 132

      357 votes total

      • määääääääääääääää

        Jo ajatus asista on Audistille ahdistava? Koska Skodassa, Seatissa, Wolkkarissa on sama kone, laatikko ja muu perus teknikka. Kaikki nämä on hyvää laatua. Mutta miksi Audi maksaa niin paljon enemmän? 2 tonnii per rengas ja vähän parempi sisustus, ai niin ja se imago.
        Audi on hintansa veroinen auto sille joka haluaa sen imagon.


      • 123456yuhgf
        määääääääääääääää kirjoitti:

        Jo ajatus asista on Audistille ahdistava? Koska Skodassa, Seatissa, Wolkkarissa on sama kone, laatikko ja muu perus teknikka. Kaikki nämä on hyvää laatua. Mutta miksi Audi maksaa niin paljon enemmän? 2 tonnii per rengas ja vähän parempi sisustus, ai niin ja se imago.
        Audi on hintansa veroinen auto sille joka haluaa sen imagon.

        Skodaan, Volkkariin tai Seatiin saa 3.0 TDI moottorin nelivedolla ja automaatilla farmari tai vaikka coupe koriin? Entäs mihin muuhun kuin Audiin saa 2.5 TFSI moottorin? Kerro nuo nyt aluksi niin jatketaan sitten.


      • sdgfsdgsgfd
        123456yuhgf kirjoitti:

        Skodaan, Volkkariin tai Seatiin saa 3.0 TDI moottorin nelivedolla ja automaatilla farmari tai vaikka coupe koriin? Entäs mihin muuhun kuin Audiin saa 2.5 TFSI moottorin? Kerro nuo nyt aluksi niin jatketaan sitten.

        Tekeekö se audimiehen autuaaksi että audiin on vähän kattavampi moottorivalikoima.

        PS. Ehkä vuosisadan typerin perustelu sulla.


      • ........
        sdgfsdgsgfd kirjoitti:

        Tekeekö se audimiehen autuaaksi että audiin on vähän kattavampi moottorivalikoima.

        PS. Ehkä vuosisadan typerin perustelu sulla.

        kumottiin se että noissa kaikissa merkeissä on muka samat moottorit. Et osannut vastata kysymykseen joten olet vain pelkkä paskaa jauhava provopelle.


      • .................
        ........ kirjoitti:

        kumottiin se että noissa kaikissa merkeissä on muka samat moottorit. Et osannut vastata kysymykseen joten olet vain pelkkä paskaa jauhava provopelle.

        Vittu että olet typerä. Se että pariin malliin on eri koneet ei vielä kerro mitään. Skodakuskeja varmaan vituttaa kun autoa verrataan Audiin onhan Skoda pessyt sen joka vertailussa. Ainakin minun Diesel Audin lohkossa on VW merkit..


      • -------
        ................. kirjoitti:

        Vittu että olet typerä. Se että pariin malliin on eri koneet ei vielä kerro mitään. Skodakuskeja varmaan vituttaa kun autoa verrataan Audiin onhan Skoda pessyt sen joka vertailussa. Ainakin minun Diesel Audin lohkossa on VW merkit..

        Kerro mihin Skodaan saa esim. nämä moottorit: 2.0 TFSI (uusi versio), 2.5 TFSI, 3.0 TFSI, 4.2 V8, 5.2 V10, 5.0 TFSI, 6.0 W12, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI. Ai ei saa yhteenkään? No niinpä.


      • miks näin
        ------- kirjoitti:

        Kerro mihin Skodaan saa esim. nämä moottorit: 2.0 TFSI (uusi versio), 2.5 TFSI, 3.0 TFSI, 4.2 V8, 5.2 V10, 5.0 TFSI, 6.0 W12, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI. Ai ei saa yhteenkään? No niinpä.

        tossa skoda liikkeessä konepellin alle(2.0TDI)...huvittavaa kun audin "renkaat" näkyivät joka letkussa ja osassa....samat osat -eri hnta-jokin mättää pahasti!!!


      • siksi näin
        miks näin kirjoitti:

        tossa skoda liikkeessä konepellin alle(2.0TDI)...huvittavaa kun audin "renkaat" näkyivät joka letkussa ja osassa....samat osat -eri hnta-jokin mättää pahasti!!!

        moottori määrittelee koko auton? Logiikallasi on sitten sama ostaako Opel Omegan 2.5 dieselin vai BMW 525d:n tai MB E:n tai Chrysler 300C:n. Huvittaa kun olet niin pihalla kaikesta!


      • AudiRSman
        siksi näin kirjoitti:

        moottori määrittelee koko auton? Logiikallasi on sitten sama ostaako Opel Omegan 2.5 dieselin vai BMW 525d:n tai MB E:n tai Chrysler 300C:n. Huvittaa kun olet niin pihalla kaikesta!

        Ei ole niin sekaisin kuinToyotero.


    • ihan sama mulle

      mä oon niin näyttä tätä ikuista jankkaamista samasta aiheesta.

      Ihan sama mulle. Olen siis Audi-mies, kolme Audia, yksi Passat kokemusta VW:n pelistä,
      ei kokemusta Skodasta eikä Porschesta eikä muista.

      Jos jotain pikkusieluista lämmittää ajatus että mun Audi on ihan sama kuin
      joku Skoda niin siitä vaan, ihan sama mulle.

      Kaikki järkevät oikeasti sen tietävät että näinhän asia ei toki ole
      mutta jokatapauksessa ihan sama, koska tiedän millä haluan ajaa ja millä en halua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe