Tällä palstalla..

kaikki mahdollista?

kumpaa mieluummin, höpöttelet kevyitä, vai vakavampia, vai kevyesti vakavahkoa tai päinvastoin ;)

27

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

No minähän EN sitten höpöttele yhtään mitään. Täyttä asiaa aina ja alvariin.
      Tarvitsen jonkinlaisen inspiraation, ennen sormieni liikuttelemista. Jos en tavallaan "innostu", niin sitten tuntuu, että mun pään sisusta ei kykene muodostamaan sanoja.

Entäs teikäläinen, "mitoot" mieltä?

• *meikäläinen*

ja jokainen tavallaan. Mutta vakavat, kovin asiallliset jutut ei välttämättä nappaa.
        Jos käyn täällä, käyn rentoutumassa.. aika kevyesti.

• Heikunkeikku
        *meikäläinen* kirjoitti:

ja jokainen tavallaan. Mutta vakavat, kovin asiallliset jutut ei välttämättä nappaa.
        Jos käyn täällä, käyn rentoutumassa.. aika kevyesti.

Justiinsa noin, samoin minäkin asiaa tuumailen.
        Jos aateltais, että minä töröttäisin pisteen päällä ja mun ympärillä olis semmonen hmmmm..... värikartta, kaikkine sateenkaaren värein, yks väri olis vaikkapa työ ja sitä kautta tulevat vuorovaikutteiset toiminnat, sitten toinen väri olis ystävät ja niiden kanssa jutustelut, yks väri olis omat lapset, yks lapsenlapset, yks äiteemuori jne. jne. jne......... Sitten yksi mukava väriläiskä olisi tämä palsta. Palstalle haluan tulla kevyehkömäiseen jutusteluun. Tyydyttääkseni semmosta hassutteluhalukkuutta ja ehkä myöskin parantaakseni "ulosantia" kirjoittamista apunakäyttäen. Rentoutumista ennenkaikkea.

Kovin vakaviin keskusteluihin en tietoisesti tahdo osallistua. On hyvin monia aiheita, joihin en tahdo paneutua täällä. Näitä "vakavampia" aiheita keskustelen livessä, mikä passaa meikäläiselle paremmin.

• hairioilmoitus
        Heikunkeikku kirjoitti:

Justiinsa noin, samoin minäkin asiaa tuumailen.
        Jos aateltais, että minä töröttäisin pisteen päällä ja mun ympärillä olis semmonen hmmmm..... värikartta, kaikkine sateenkaaren värein, yks väri olis vaikkapa työ ja sitä kautta tulevat vuorovaikutteiset toiminnat, sitten toinen väri olis ystävät ja niiden kanssa jutustelut, yks väri olis omat lapset, yks lapsenlapset, yks äiteemuori jne. jne. jne......... Sitten yksi mukava väriläiskä olisi tämä palsta. Palstalle haluan tulla kevyehkömäiseen jutusteluun. Tyydyttääkseni semmosta hassutteluhalukkuutta ja ehkä myöskin parantaakseni "ulosantia" kirjoittamista apunakäyttäen. Rentoutumista ennenkaikkea.

Kovin vakaviin keskusteluihin en tietoisesti tahdo osallistua. On hyvin monia aiheita, joihin en tahdo paneutua täällä. Näitä "vakavampia" aiheita keskustelen livessä, mikä passaa meikäläiselle paremmin.

Moikkelis Heikkuliini!

Jos ihmisen voisi määritellä väreillä niin minkä värinen kukakin kirjoittaja mielestäsi olisi:

- hairioilmoitus
        - Jassumarke
        - Teotwawki
        - Kednah
        - Adria
        - Friidu
        - Nooanarkki
        - Korpikirjailija
        - Viivi-Amaldiina
        - Viivatiina
        - Seppä pohojanmaalta
        - Mitäkä mies
        - Mies-56

Mitä värejä näille nikeille määrittelisit?

• hairioilmoitus
        hairioilmoitus kirjoitti:

Moikkelis Heikkuliini!

Jos ihmisen voisi määritellä väreillä niin minkä värinen kukakin kirjoittaja mielestäsi olisi:

- hairioilmoitus
        - Jassumarke
        - Teotwawki
        - Kednah
        - Adria
        - Friidu
        - Nooanarkki
        - Korpikirjailija
        - Viivi-Amaldiina
        - Viivatiina
        - Seppä pohojanmaalta
        - Mitäkä mies
        - Mies-56

Mitä värejä näille nikeille määrittelisit?

Kun ei tullut vastauksia niin vastaan itse:

- hairioilmoitus on musta
        - Jassumarkemarke on punainen
        - Teotwawki on koivunvihreä
        - kednah on violetti
        - Adria on oranssi
        - Friidu on luonnonvalkoinen
        - Nooanarkki on keltainen
        - Korpikirjailija on männynruskea
        - Viivi-Amaldiina on limenvihreä
        - Viivatiina on tiilenpunainen
        - Seppä pohojanmaalta on valkoinen
        - Mitäkä mies on kullanruskea
        - Mies 56 on hopeanharmaa

• Heikunkeikku

Kun ei tullut vastauksia niin vastaan itse:

- hairioilmoitus on musta
        - Jassumarkemarke on punainen
        - Teotwawki on koivunvihreä
        - kednah on violetti
        - Adria on oranssi
        - Friidu on luonnonvalkoinen
        - Nooanarkki on keltainen
        - Korpikirjailija on männynruskea
        - Viivi-Amaldiina on limenvihreä
        - Viivatiina on tiilenpunainen
        - Seppä pohojanmaalta on valkoinen
        - Mitäkä mies on kullanruskea
        - Mies 56 on hopeanharmaa

Huomenta sinulle. En ole huomannut laisinkaan, enkä ollenkaan sinun kysymystäsi ja niinpäs en ole voinut ruveta mitään värejä fundeeraamaan.
        Paskat, kun jätit mut pois. Ittes tryykäsit ekaksi ja sitten pitkä pötkö ja minua ei laisinkaan. Sika :)

Kinkkinen kysymys. Vallan erikoinen. Suorastaan mahdoton.
        Värit noin yleisesti ovat minulle mahdottoman tärkeitä, mutta ihmisiin en ole niitä yhdistellyt.

Mun mielestä ihminen on semmonen väritabletti, jossa monen monituista väriä, ettei voi sanoa vain yhtä väriä.

Kieltämättä itse näen joskus Punaista, kun joitakin kommentteja luen, mutta se ei liity ihmiseen, vaan mun pääknuppiin.

En siis yritä värittää ihmisiä.
        Omat lempivärit saattais värittää vastausta ja siten vastauksesta tulisi mahdollisesti väärä.

• hairioilmoitus
        Heikunkeikku kirjoitti:

Huomenta sinulle. En ole huomannut laisinkaan, enkä ollenkaan sinun kysymystäsi ja niinpäs en ole voinut ruveta mitään värejä fundeeraamaan.
        Paskat, kun jätit mut pois. Ittes tryykäsit ekaksi ja sitten pitkä pötkö ja minua ei laisinkaan. Sika :)

Kinkkinen kysymys. Vallan erikoinen. Suorastaan mahdoton.
        Värit noin yleisesti ovat minulle mahdottoman tärkeitä, mutta ihmisiin en ole niitä yhdistellyt.

Mun mielestä ihminen on semmonen väritabletti, jossa monen monituista väriä, ettei voi sanoa vain yhtä väriä.

Kieltämättä itse näen joskus Punaista, kun joitakin kommentteja luen, mutta se ei liity ihmiseen, vaan mun pääknuppiin.

En siis yritä värittää ihmisiä.
        Omat lempivärit saattais värittää vastausta ja siten vastauksesta tulisi mahdollisesti väärä.

Vastasin sinulle ja siksi unohduit. Sinun värisi on okra.

• Heikunkeikku

Vastasin sinulle ja siksi unohduit. Sinun värisi on okra.

Hmmmm.... Perhanan hyvä vastaus.
        Okra on hyvä väri ja voisinpahan sanoa, että se sopii hyvin mun ajatusmaailmaan.
        Mutta elävöittämine varjostuksineen, tietysti.

Vastaus hyväksytty.

• viivi-amaldiina

täällä vakavoitua vakaviin asioihin, niitä tulee tuutin täydeltä joka päivä uutisissa.

Mutta nyt kirmas aivoissani jotain hekumaallista vaik en keskustalainen olekkaan kun lukasin et Pekkarinenki puheenjohtaja-kisaan mukaan, ennemmin toivoisin vaik sit sen Väyrysen tälle paikalle kuin tuon Pekkarisen siihen tehtävään pääsevän. :)) tälläiset tunnot tänäaamuna,,,, on muuten taas yksi sukanvarsi kudottu tälle aamua... pituus 28cm ja kahdella langalla kuviooo :)

• Ostin irpparilta, teidän kunnasta uudet villasukat tuossa talvella, 8 euroo, kahdella langalla kudotut, liekkö olleet Sinun kutomat.
        Lämpimät on, panen ne jalkaan, kun lähden järvelle.
        Muuten, on se Pekkarinenkin parempi, kun ne naiset, mitä on tarjolla siihen puheenjohtajakisaan.
        Kumma villitys Suomessa, kun naisten pitää olla etunenässä joka paikassa. Saisivat pysyä soellä kahvinkeitto- ja letunpaisto hommissa, niin parempi olis, ja antaisivat iesten hoitaa isommat asiat, ne kun osaa ne paremmin:).

• GreenBean
        k-kotton kirjoitti:

Ostin irpparilta, teidän kunnasta uudet villasukat tuossa talvella, 8 euroo, kahdella langalla kudotut, liekkö olleet Sinun kutomat.
        Muuten, on se Pekkarinenkin parempi, kun ne naiset, mitä on tarjolla siihen puheenjohtajakisaan.
        Kumma villitys Suomessa, kun naisten pitää olla etunenässä joka paikassa. Saisivat pysyä soellä kahvinkeitto- ja letunpaisto hommissa, niin parempi olis, ja antaisivat iesten hoitaa isommat asiat, ne kun osaa ne paremmin:).

voinut vakavalla naamalla tuota kirjoittaa, ethän:))
        Letut on kyllä hyviä, kun vaan joku paistaisi niitä.

• GreenBean kirjoitti:

voinut vakavalla naamalla tuota kirjoittaa, ethän:))
        Letut on kyllä hyviä, kun vaan joku paistaisi niitä.

Minä paistan maailman parhaat letut. Hyvän pullankin teen, siitä ei puutu sokeria, eikä voita.
        Niitä Sinun pitäs maistaa.
        Minä olen aina vakava, äsken jäi pari isoa alkukirjainta puuttumaan.
        Kyllä toki naisilla on hyvinkin tärkeitä töitä yhteiskunnassa, mutta enemmän ajattelin tuollaista kokoustilannetta:).

• GreenBean
        k-kotton kirjoitti:

Minä paistan maailman parhaat letut. Hyvän pullankin teen, siitä ei puutu sokeria, eikä voita.
        Niitä Sinun pitäs maistaa.
        Minä olen aina vakava, äsken jäi pari isoa alkukirjainta puuttumaan.
        Kyllä toki naisilla on hyvinkin tärkeitä töitä yhteiskunnassa, mutta enemmän ajattelin tuollaista kokoustilannetta:).

sitä pullaa voisin maistaakin, jos kerran niiiiin hyvää on:)
        Ja lettuja myös.

Mä olen istunut kokouksissa naisten kanssa ja osittain olen samaa mieltä kanssasi.
        Kyllä miehet on asiallisempia monessa kohtaa. He eivät mene henkilökohtaisuuksiin,
        eivätkä loukkaannu eriävistä mielipiteistä.
        Joskus on melkoisia kahakoita ollut parin naisen välillä ja toinen poistui ovet paukkuen.

• viivi-amaldiina
        k-kotton kirjoitti:

Ostin irpparilta, teidän kunnasta uudet villasukat tuossa talvella, 8 euroo, kahdella langalla kudotut, liekkö olleet Sinun kutomat.

ei ole kirpparilla myynnissä kutomiani sukkia, eikä myös noin halvalla, mul on kympin. :)
        Pekkarinenko parempi, mistä kohtaa......
        Tottakai naisetki hamuaa johtopaikkoja mutta itse en naista näkis keskustan johdossa....
        En sulata tätäkään Urpilaista, älämölön pitäjä...huutaja... uhooja...
        Naiset osaa kyllä, tiedän mutta eriluontoiset naiset on ihan ok.

Ei nyt keittiöhomminkaan naisia alisteta, osataan me paljon muutakin.

Pääministerin paikka on kyllä jonku muun kuin Pekkarisen.

• viivi-amaldiina kirjoitti:

ei ole kirpparilla myynnissä kutomiani sukkia, eikä myös noin halvalla, mul on kympin. :)
        Pekkarinenko parempi, mistä kohtaa......
        Tottakai naisetki hamuaa johtopaikkoja mutta itse en naista näkis keskustan johdossa....
        En sulata tätäkään Urpilaista, älämölön pitäjä...huutaja... uhooja...
        Naiset osaa kyllä, tiedän mutta eriluontoiset naiset on ihan ok.

Ei nyt keittiöhomminkaan naisia alisteta, osataan me paljon muutakin.

Pääministerin paikka on kyllä jonku muun kuin Pekkarisen.

Kyllä minä sen uskon, ettei naiset Pekkarista pääministerinä mielellään näe, kun se ei ole mikään hurmuri-tyyppi.
        Poliitikon kun pitää naisille olla hurmuri, paijattava lallus, tai testosteronia uhkuva macho.
        On naisilla kuitenkin sen verran älliä, ettei ne naisia vähässä kummassa ihan korkeimpaan johtoon valitse, sen tekevät pöhköt miehet, jotka toitottaa puoli vuotta ennen vaaleja äänestävänsä naista.
        Miten tässä tämmönen vanha kunnon sovinistisika enää äänestämään kehtaa mennä, kun joka puolueen johdossa on nainen.
        Sen pääministerin pitää pitää Suomen puolta maailmalla ja eu:ssa, kyllä Pekkarinen siihen pystyy paremmin kun nyt tarjolla olevat naiset.

• Milloin mitenkin. Välillä ei vain jaksa höpötellä vaan tahtovat mennä vakavamman puoleiseksi noi mun jutut.

• Adria

Pieni alustus. En ymmärrä urheilijoiden yleisesti käyttämää sanontatapaa kun heiltä kysytään strategiaa tulevaan peliin. Tuttu vastaus kuuluu, että pelataan omaa peliä ja katsotaan sitten mihin se riittää. Aivan älytöntä. Mun mielestä oma peli pitää sopeuttaa ja päivittää jatkuvasti peliin jota pelataan, eikä punaniskasesti pusketa laput silmillä jonkun etukäteen laaditun suunnitelman mukaan. Eihän etukäteen tiedetä 'vastustajan' suunnitelmia. Tää on pitkä juttu, eikä tästä nyt tämän enempää.

Vastaukseksi kysymykseen, että aloittajan aiheen mukaan ja sen, kuinka viestit etenevät missäkin hengessä.

• Mieluummin keveämmin, kyllä joskus vakavampaakin, kuitenkin kaikki riippuu miulla mielialasta, haluunko osallistua edes niihin keveimpiinkään, saatan joskus vain lueskella keskusteluja:)))
      Joskus taas aattelee, ettei viitti mennä toisten väliin, vaik mieli tekisikin.

• mitäkä mies

Ei kannata ottaa kovin vakavasti:)

Paitsi silloin kun olen vakavissani.Juttua tulee ihan mistä vaan:)

• Läppä-Liisa

provosoivampi läppä, sen parempi!:)))

• GloriaJoy

on äärimmäisen tosikko, kaikkialla samanlainen. Miu osaa hihitellä jos joku osaa kutitella, myös näissä teksteissä. Miu menee lukkoon ilkeilyistä ja itkee kuin runsasn vesiputous, joten miu on tullut kaikessa varovaiseksi. Tänään miu on pikkasen enemmän kuin paljon järkyttynyt yhestä jutusta, ja siksi voi olla että olen ehkä kitkerän kuuloinen sanoissani. Saa poistattaa ihan rauhassa. Nukuin äsken pitkät päikyt, joten kiukkuiseksi en sentään enää äkene. Yleensä olen se takimmainen seinäruusu , haalistuneeseen tapettiin verrattava, ei näy, ei kuulu.

• takarivis on tunkosta koska mä oon jo siel,et sitten tallo varpaille kun tuut sinne.
        luusut on lempikukkia ja kaik kauniit.

• Ylistys ja ilo

vaan ihmettelen että sie ylipäätänsä jaksat meitä palstalaisia! Nostan myssyä!

• M-A-R-J-A

koska osallistun mielialan ja tilanteen mukaan, silloin kun on aikaa ja kiinnostusta.

• Olen yleensä perusasiallinen ja rutikuiva ihminen, mutta jos täällä odottelisi pelkkiä asia-aloituksia tai peräti asiallista keskustelua, hiljaa saisi olla todella pitkään.

• Anjaniina

vaikka höpöttää, heittää erillaista legendaa ja katsoa kuka hoksaa.
      Aika harva ;)

• on kivaa, mut musta huumori vielä kivempaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      655
      3420
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2708
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1711
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1530
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1520
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      358
      1458
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1349
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1243
    Aihe