Tiettäkö joku kuinka pitkä "karenssi" credit24 on kun on´maksanut perinnän kautta osissa lainan? Että koska myöntävät uudestaan?? En millään haluaisi vipata enää yhtään koska muutaman kuukauden päästä olen saanut vipit kuitattua. Nyt on kuitenkin niin tiukka tilanne että on kai vielä pakko vipata. Helpompaa olis kai mennä harjoittamaan sitä maailman vanhinta ammattia mutta kuka sellaistakaan haluaa... Mistään en vippiä enää saa tai muutenkaan lainaa. Hirveä tilanne ja on enää niin pienestä kiinni että on maksut kuitattu. Ahdistavaa ja kamalaa :( tosin itseppähän olen soppani keittänyt..
Credit
3
337
Vastaukset
- kunnossa!
netissä ainakin 3 paikkaa. en tiedä tuosta karenssista, luulen huom. luulen, että jos perinnän kautta maksanut, ettei sieltä saisi. voihan sitä koittaa. jos jollain olisi kokemusta asiasta??? olisko pankki, sielläkin on lainojen yhdistämistä. ensin kysyt mistä saat vippiä ja sitten ilmotat, ettet saa mistään mitään. velkaneuvoja, sinne taitaa olla kyllä aika pitkät jonot. käräjäoikeuden tekemä velkajärjestely? siinä tulee kyllä merkintä, en tiedä merkinnän kestoa, mutta tuskin se sitä 15vuotta on, kun itse aktiivisesti on mukana näissä järjestelyissä. credit 24, eihän sinne mene edes tekstarimaksua vanhalla asiakkaalla, en tiedä meneekö uudella, en muista.
- 115
"ensin kysyt mistä saat vippiä ja sitten ilmotat, ettet saa mistään mitään. "
Niin olen siis useasta paikasta vipannut kun olen maksanut lainaa lainalla. Joka ei ole ollut sitten pätkääkään viisasta ja kierteen on aiheuttanut. Eli en usko että enää vippiä saa mistään kun on todella moneen paikkaan laksun päästänyt perintään ja on nyt maksujärjestely (koska haluan tästä kierteestä lopllisesti eroon). Kysymys on siitä, että tässä kuussa tuli huomattavan paljon pienempi tili kuin oletin mutta se tietää sitä, että ensi kuussa se on vastaavasti taas isompi. Mutta koska usealla maksujärjestelyssä olevalla maksusuunnitelmalla on viimeinen erä maksussa ensi kuussa (siis useita satoja euroja) niin tiedän että huhtikuussa on taas jo helpompaa ja alkaa naru kaulan ympärillä löystyä. Nyt on kuitenkin asia niin, että koska tili oli pienempi kuin oletin niin osaan laskuista olis vähän niin kuin pakko ottaa vippiä taas. Eli jälleen maksaa lainaa lainalla... Tämä on nyt enää niin pienestä kiinni tämä suosta nouseminen että painaako se yksi vippi siinä sitten enää kun tuhansia euroja on jo maksellut muutenkin pelkkiä korkoja.. Eli ihan ensimmäinen tarkoitusperä kysymykseen karenssista oli se, että myöntääkö esim. credit lainaa enää kun on kerran perinnän kautta maksanut. En haluaisi alkaa yrittää vipata viittäkymppiä sieltä ja satasta täältä varsinkaan kun en voisi käyttää 100% varmasti luotettavaa/ia firmaa/firmoja jotka tuntee. Vippifirmojahan on ihan pilvin pimein mutta ala nyt sieltä täältä lainaamaan, johan siinä puhelinkulutkin nousis pilviin. Pankista tuskin lainaa saa varsinkaan kun perintätoimistoille on useita maksujärjestelyitä ja määräaikainen työ, joka on kyllä jatkuva. Pankille se vain ei riitä että määräaikaisuutta jatketaan aina, niitä kiinnostaa kuitenkin vain se, että onko vakituinen työsuhde. Sukulaisilta en saa lainattua koska olen senkin "kortin" jo käyttänyt ajat sitten yrittäessäni rämpiä suosta ilman perintätoimistoja. Harmittaa vain se, että en haluaisi muutaman kuukauden tähden päästää edes osaa maksuista ulosottoon koska tämä on nyt niin pienestä kiinni. Olisin tietenkin voinut yrittää siirtää eräpäivää ainakin osasta maksusopimuksia mutta en tiedä kuinka perintätoimistot siihen suhtautuvat yleensä. - menossa?
115 kirjoitti:
"ensin kysyt mistä saat vippiä ja sitten ilmotat, ettet saa mistään mitään. "
Niin olen siis useasta paikasta vipannut kun olen maksanut lainaa lainalla. Joka ei ole ollut sitten pätkääkään viisasta ja kierteen on aiheuttanut. Eli en usko että enää vippiä saa mistään kun on todella moneen paikkaan laksun päästänyt perintään ja on nyt maksujärjestely (koska haluan tästä kierteestä lopllisesti eroon). Kysymys on siitä, että tässä kuussa tuli huomattavan paljon pienempi tili kuin oletin mutta se tietää sitä, että ensi kuussa se on vastaavasti taas isompi. Mutta koska usealla maksujärjestelyssä olevalla maksusuunnitelmalla on viimeinen erä maksussa ensi kuussa (siis useita satoja euroja) niin tiedän että huhtikuussa on taas jo helpompaa ja alkaa naru kaulan ympärillä löystyä. Nyt on kuitenkin asia niin, että koska tili oli pienempi kuin oletin niin osaan laskuista olis vähän niin kuin pakko ottaa vippiä taas. Eli jälleen maksaa lainaa lainalla... Tämä on nyt enää niin pienestä kiinni tämä suosta nouseminen että painaako se yksi vippi siinä sitten enää kun tuhansia euroja on jo maksellut muutenkin pelkkiä korkoja.. Eli ihan ensimmäinen tarkoitusperä kysymykseen karenssista oli se, että myöntääkö esim. credit lainaa enää kun on kerran perinnän kautta maksanut. En haluaisi alkaa yrittää vipata viittäkymppiä sieltä ja satasta täältä varsinkaan kun en voisi käyttää 100% varmasti luotettavaa/ia firmaa/firmoja jotka tuntee. Vippifirmojahan on ihan pilvin pimein mutta ala nyt sieltä täältä lainaamaan, johan siinä puhelinkulutkin nousis pilviin. Pankista tuskin lainaa saa varsinkaan kun perintätoimistoille on useita maksujärjestelyitä ja määräaikainen työ, joka on kyllä jatkuva. Pankille se vain ei riitä että määräaikaisuutta jatketaan aina, niitä kiinnostaa kuitenkin vain se, että onko vakituinen työsuhde. Sukulaisilta en saa lainattua koska olen senkin "kortin" jo käyttänyt ajat sitten yrittäessäni rämpiä suosta ilman perintätoimistoja. Harmittaa vain se, että en haluaisi muutaman kuukauden tähden päästää edes osaa maksuista ulosottoon koska tämä on nyt niin pienestä kiinni. Olisin tietenkin voinut yrittää siirtää eräpäivää ainakin osasta maksusopimuksia mutta en tiedä kuinka perintätoimistot siihen suhtautuvat yleensä.eikö niin? koita sitä eräpäivän siirtoa, kun tähän asti olet hyvin maksanut siis laskun eräpäivänä. mikset laita niille perintäfirmoille s- postia. luulisi niiden ymmärtävän. juuri siksi, että viimeiset erät menossa ja olet ilmeisesti pitänyt sopimuksista kiinni, koska niitä edelleen makselet. yritä edes. vippiä et ilmeisesti välttämättä halua ottaa. mutta jos saat jostain, melkein kaikilla on se eräpäivän siirto, niinkuin tiedät, onhan se credit 24; lläkin, sinne ei ainakaan tarvi maksaa puhelinkuluja, kun en tiedä lainaako ne, toivottavasti joku tietää. mutta mikset yritä sieltä, kun se hakemus ei maksa mitään.. eiku siirtelemään eräpäiviä, onhan toisilla perintäfirmoilla ne nettisivutkin, sieltä kautta voi tehdä eräpäivän siirto pyynnön ja kerrot vaikk, ett sait nyt pienemmän tilin, etkä nyt viimeisiä eriä haluaisi ulosottoon.
johan se olis kohtuutontakin; laittaa viimeiset erät ulosottoon. ei se voi olla mahdollista, etteikö sen verran joustettaisi.
mielestäni kyllä ne vipit ovat pienempi paha, kuin uo, sulla menee kova työ ketuille, jos nyt lähtevät uo;hon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591