Hyvää yötä

Meriläinen

18

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+12

      mitään öitä, vaan LÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

      • GreenBean

        meinasin katsoa ampumahiihtoa, miesten viesti tulee ;))

        Mutta hyvää yötä Meriläiselle ja muillekin unisille!


      • Meriläinen

        Ai ootko ihan lätkässä? Mutkun ei Raipe pelaa enää :(


      • 6+12
        Meriläinen kirjoitti:

        Ai ootko ihan lätkässä? Mutkun ei Raipe pelaa enää :(

        on silti yhä kova jätkä!!
        Ja onhan siellä TEEMU!!!


      • Meriläinen
        6+12 kirjoitti:

        on silti yhä kova jätkä!!
        Ja onhan siellä TEEMU!!!

        Nyt ne vaan harjaa sitä jäätä kauheella innolla, ihan hassuja noi ulkomaalaiset. Vaikka olihan ne suomalaisetkin hyviä tossa jään harjaamisessa. vai onks se ihan lattiaa, no se alkaa.


    • Nyt on pakko häipyä kammarin puolelle. Sitä se tuo raikas ulkoilma teettää. Siis, simmukat ei pysy enää auki...

      • Meriläinen

        Silloin on ihanaa mennä peittojen alle, öitä!


    • Adria

      Sleep Well, eli Nukuksi hyvin.

      • Meriläinen

        Nukuttais jo mutta kun ei tarvi nousta aamulla ylös niin yritän vielä valvoa silmät ristissä tässä.
        Mutta kauniita unia myös sinulle.


      • Adria
        Meriläinen kirjoitti:

        Nukuttais jo mutta kun ei tarvi nousta aamulla ylös niin yritän vielä valvoa silmät ristissä tässä.
        Mutta kauniita unia myös sinulle.

        Niin niin, mutta sä et kokeillu sitä nu-Kuksimista ilmeisesti vielä?


      • Meriläinen
        Adria kirjoitti:

        Niin niin, mutta sä et kokeillu sitä nu-Kuksimista ilmeisesti vielä?

        No enhän mie ihan vielä kokeillut en.
        Mutta siten toi jääkiekko alko ettei sitä kannata enää katella. Voi vaikka kohta vaipua unelmiin.


    • s.bone

      ja hyvää viikonloppua sinulle myös :)
      Ei sentään illan viimeinen vastaaja kysynyt; 'nukutko, niin kuin minä'.. varmaan toki huomastikin pienen
      kaksimielisyyden.. kommentissaan ;)

      • Meriläinen

        Huomenta vaan!
        Olin eilen vastaamassa takaisin kaksimielisesti mutta vedin pois kirjoituksen ettei joku taas vetäisi hernettä nenukkaansa.
        Yritän välillä pysyä rajojen sisällä, vaikka päässä on jotain ihan muuta :)


      • Meriläinen kirjoitti:

        Huomenta vaan!
        Olin eilen vastaamassa takaisin kaksimielisesti mutta vedin pois kirjoituksen ettei joku taas vetäisi hernettä nenukkaansa.
        Yritän välillä pysyä rajojen sisällä, vaikka päässä on jotain ihan muuta :)

        Josko pehmeää jänistä ollut iltapalana hällä.. näin rajojen sisällä..


      • Meriläinen
        Sibone kirjoitti:

        Josko pehmeää jänistä ollut iltapalana hällä.. näin rajojen sisällä..

        Noi sanan muunnokset on ihan ok, mutta niitä ei juurikaan ole nyt saatavilla :)
        Hiljaiseloa sano.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Noi sanan muunnokset on ihan ok, mutta niitä ei juurikaan ole nyt saatavilla :)
        Hiljaiseloa sano.

        silmäilin eilisillan kirjoituksia, niin tuli muutama vastaan.. Onhan ne ok, kun ei mee liiallisuuksiin.
        Yksi ex-työkaveri (mies tietty) niitä vilejeli paljon, mut se oli enempi hauskaa vaihetelua työn arkeen;
        Ja hänen persoona ei ärsyttänyt muuten, esim. kyseli naispuolisilta.. "ootko nyt tallustellut pihallas".. johon toinen viattomana että joo..joo.. Tai toi sun "vihree nuttus".. hänellä niitä riitti..
        No, nyt menee jo överiksi.. ja mauttomuuksiin, sori..!

        Siispä hyvää viikonloppua, taidan toivotella jo toistamiseen..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe