EIKÖ TÄÄLLÄ KELLÄÄN OO ELÄMÄÄ?

woman..?

Musta pikku g.llä on hyvä kappaleita ja mut ei se oo älyttömän komee...jotenkin komeen ja ruman väliltä,tavallinen.
Mulla ei ole sen cd.tä,mut mun kaverilta lainasin ja diggasin..
Oikeesti onko ihmiset tosiaan noin kateellisia vai mitä aivokääpiöitä ne oikein varsin leikkivät?
Antakaa sen tehä musaa!
Ilman musiikkia elämä ois outoo.
JA jokaisella on oma musa maku siitä ei pääse yli eikä ympäri!
En ole kuullutkaan bändistä tai soolo-artistista,josta KAIKKI IHMISET tykkäis--- Oletteko te?
---> ette koska sellaista ei ole ollut,ei ole nyt,eikä tule olemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pikku g on oikein piristävä nuori viihde-maailmassa.
JA kun sanoin elämä ois outoo ilman musaa,niin en tarkoittanut että ilman juuri itse g.tä ei ole elämää,vaan että jokainen pitää mistä pitää..
JA uskokaa tai älkää,joillekkin musiikki on koko elämä,niinkuin ite kellekkin mikäkin työ,harrastus tai matkailu,tai mikä vaan.
Jotkut syventyy juuri siihen omaan lempi-musaansa syvemmin kuin muiden ja siksi mennään haukkumaan muiden musa makua tutustumatta ensin siihen tai kuuntelemalla pari kappaletta puoleen välii,tai näkemällä laulajan!?
Ps. en todellakaan ole fani,mutta en myöskään vihamies!

8

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupasejuu

      Antaahan pikku g tehä musaa mut yks asia on varma:sen musa on pelkkää massatuotetta eikä oo tippaakaan omaperäisyyttä.Ainoa omaperäinen asia on sen dj jonka pitäis sen sijaa olla kuuluisa.

      • woman?

        Joo,oon kyl vähän samaa mieltä
        Onhan se pikku g kieltämättä tavallaan vaan tuote.
        Ja joo, dj el on söpömpi ku gee =)


      • ArchHereticAngelo

        ...minä olen koettanut sanoakkin jo pitkään. Ei sitä pidä mennä haukkumaan sen takia että sillä on "paskaa" "musiikkia", vaan sen takia että se on massatuotantoa, jossa ei ole omaperäisyyttä, sekä jos pojulla nousee kusi päähän niin sitä voi sen takia potkaista (verbaalisesti) pari kertaa, että putoaa pää pilvistä.


    • BlackHeartAngel

      On teinien unelma..Ja kakroiden..
      Kammottavaa p#skaa koko pikku g..
      Aivan muiden kaltaista, ei mitään omaperäisyyttä..
      äidin helmoissa roikkuva pikku äpärä..
      Raha vielä saa pojun kuvittelemaan itsestään liikoja/ luulemaan olevansa niin "jotain"..
      Oikea rahalla tehty tuote koko pentu..
      Kyllä mahtaa keltainen neste virrata pikkuhiljaa hatussa..
      Kun rahaa löytyy ja ipana yläasteella =P
      Ihan tavallisen näköinen nuori, jonka perässä pikku tytöt roikkuu.. Mitenkä muuten mahtaisikaan olla? Olisiko ilman rahaa/kuuluisuutta niin paljon tyttöjä perässä? Epäilenpä ettei.. Sillä ei mitenkään massasta poikkeava, vaan samaa muottia kuin muutkin..

    • PikkuGfani

      Mä oon samaa mieltä. Mut mä en ymmärrä miten se on massatuotantoa???????????????? Tai et sill ei oo omaperäsyyttä??????? Se tekee sellasta musaa ku se ite tykkää ja se on selvä!

      • BlackHeartAngel

        Koska se on aivan samanlaista teiniroskaa, kuin moni muukin.. Melkeinpä täydellinen kopio toisista, ei minkäänlaista omaperäisyyttä..
        Vaan pelkkä tuote koko ipana..


    • Räyhä

      Joten mä sanon mielipiteeni täällä ja mitä mieltä mä oon. Harvemmin vittuilen kellekkään henkilökohtaisesti ellei sitten joku aloita mun kanssa suunsoiton.
      Mulle voi sanoa mielipiteitä jos osaa sanoa ne asiallisesti mutta joutuu varautuu siihen että mä pistän kampoihin.
      Olen 19 vuotias mies ja silloinkon mulla on aikaa niin käyn kommentoimassa vähän joka foorumissa.

    • .eRiN.

      Joo ihan kiva juu.. Mä oon aika samaa mieltä, ja mä en tajuu sitäkää, et jos ne ei kyseisen herran tuotannosta ja tyylistä ym. pidä, niin minkä ihmeen takia ne jauhaa siitä, kun ei muuta osais puhuakkaan?! :D Eli siis tässä on selitys, miksi nää jotkut (varsinkin pojat) sanoo häntä "Pikku Gay:x" ja se varmaan johtuu joko siitä, että ne olis muka kovempia jos sanoo silleen, tai että ne on kateellisia, TAI että ne itse on homoja, ja toivois, että tämä herra Henkka olis myös, jotta nää vois pitää siitä muutenkin ku tuotannollisesti xDD en sitte tiiä.. Ja tää on myös totta: miks ihmiset (jos niitä ihmisiks voi laskee (siinä 7-10 vuotiaat pissikset)) luulee, ettei ne pystyis elämään ilman herra Henriä, kun on ennenkin pystyny, ennen ku kukaan ties Nurmijärvellä asustavassa pikkusuurestamiehestä.. oon mäki pystyny elämään ilman sitä, sillon ku en siitä mitään tienny, ja ihan kaikki on pystyny.. MUTTA, se on totta, että en mä enää haluais elää ilman G:tä, ilman sitä mä en olis varmaan ikinä löytäny suomi räppiä ja G on kyllä ihq..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe