tulkintaa?

kiinnostavaa

Osaisiko joku asiantuntija tulkita minua? Kiinnostaa. Olen aurinko oinas, nouseva neitsyt ja kuumerkki kaksonen. Olen mies. Ennalta jo kiitos, jos joku osaa jotain sanoa (tai kirjoittaa :)

4

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva ihminen.

Kuinka kauan olet yhden naisen kanssa? Kuinka nopeaan tahtiin vaihdat naista/parttenia? Tai ylipäätään tarvitset vaihtelua? Nousu Neitsyt tuskin tekee sinusta pyhimystä, jollei planeettajako huoneisiin tee sinusta sitä. Missä merkissä on Venus, Neptunus, Merkurius, Mars, Mc? Onko planeettoja huoneessa 5, 4, 1? Vahvistaako planeetat huoneessa 7 Kuu Kaksosta? Jotain planeettoja voisin kuvitelle olevan huoneessa 8, olen sen huomannut Kaksosista. Tässä jotain pientä purtavaa näin alkuun. Nimimerkki 30 vuotta astrologiassa.
      Helmi sivu on hyvä sivu luoda itse kartta itsellensä ja tulkinta luo siellä myös. Astro.fi on hyvä sivu, sekä www.astro.com

• kiinnostavaa

Kiitos vastauksesta. En ole kovinkaan vaihtelunhaluinen ihme kyllä. Olen ollut toistakymmentä vuotta saman naisen kanssa. Enkä kaipaa vaihtoa. En ihan kaikkia näistä muista,olen joskus ottanut jostain horoskooppikartan, mutta sen muistaisin että MC olisi ollut kaksosissa ja kuu 9 huoneessa. samoin venus 9. huoneessa (kuun kanssa yhtymässä,ja siis kaksosissa) 8. huoneessa oli ainakin jupiter(härässä) ,aurinko(oinaassa),merkurius(härässä). Pystyykö näiden perusteella sanomaan muuta luonteestani?

• Ei astrologi
        kiinnostavaa kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. En ole kovinkaan vaihtelunhaluinen ihme kyllä. Olen ollut toistakymmentä vuotta saman naisen kanssa. Enkä kaipaa vaihtoa. En ihan kaikkia näistä muista,olen joskus ottanut jostain horoskooppikartan, mutta sen muistaisin että MC olisi ollut kaksosissa ja kuu 9 huoneessa. samoin venus 9. huoneessa (kuun kanssa yhtymässä,ja siis kaksosissa) 8. huoneessa oli ainakin jupiter(härässä) ,aurinko(oinaassa),merkurius(härässä). Pystyykö näiden perusteella sanomaan muuta luonteestani?

En ole astrologi. Yleensä juuri tuo Kuu Kaksonen tekee sellaisia salaisiakin tepposia, että ei paremmasta väliä, mutta : Onko työsi liikkeelläoloa, puhutko paljon, jos huone 12 onkin merkityksellinen kartallasi olet paikoillaoleva omassa pisteessäsi ? Minulla myös Merkurius Härässä = Punnittua puhetta vain se, mitä tarvitaan ei turhia selityksiä kumoaako Merkurius Härässä niin iloista pulisijaa, kuin Merkurius Kaksonen yhdessä nousu Neitsyen kanssa voi olettaa? Venus merkkisi puuttuu? Neptunus puuttuu, huone 1, 4, 5 mitä niissä on, mitä huoneessa 12 on? Jupiter Härässä sinussa on paljon Kaksosta kumoaa. Voitko siirtyä luomaan omaa karttaasi edellämainituille sivuille? Luo tulkinta myös.

• kalaN

mutta sanoisin että olet hauska, seurallinen, kiltti ja kriittinen. Kuukaksoset ovat huumorintajuisia, nouseva neitsyt hillitty, tarkka ja kovin huolestunut terveydestään :) Oinaat taas ovat luku sinänsä, mutta rakastettavan 'lapsellisia' luonteita.. hyvässä ja pahassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe