En pidä.

Epätoivoinen nainen

En pidä suutelusta, ja se on tietenkin aina ollut iso ongelma parisuhteissani. En vaan yksinkertaisesti saa siitä mitään irti. Suu ei ole minulle mitenkään eroottinen asia enkä ymmärrä miten muut ihmiset voivat jostain suutelusta nauttia. Mutta muuten olen hyvin seksuaalinen ihminen. Pusut on kivoja, niitä vastaan ei ole mitään. Olen yrittänyt korjata asiaa ja pyrkinyt nauttimaan suutelusta mutta siihen onnistun vain ja ainoastaan jos olen juonut alkoholia. Yksikin siideri niin voin ihan hyvin mennä tekemään aloitteen. Eli selvästi tämä on joku psyykkinen juttu, mutta en keksi siihen mitään parannuskeinoa. Olisi kiva jos osaisin ilahduttaa miestäni oma-aloitteisille suudelmilla mutta se tuntuu yleensä vain vastenmieliseltä. Ja samalta se on tuntunut aina, vaikka olisi kuinka rakastunut. Apua :(

6

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N027

      Täällä on yksi kohtalotoveri. En ole koskaan pitänyt edes pussailusta, ja ajatuskin varsinaisesta suutelusta ällöttää. Nuorempana yritin opetella tästä pitämään kerta kaikki muutkin tykkää, mutta ei se vaan onnistunut. Ei humalassa yhtään paremmin kuin selvin päin. Enää en itse asiasta kärsi, mutta mieheni sitten kai minunkin edestä. Pussailemme mieheni aloitteesta, mutta hän kyllä tietää etten tilanteesta nauti (en halua alkaa valehtelemaan hänelle näin mitättömästä asiasta). Muutoin olen suht “normaali”, ja seksielämä on ok. Vaikka olen kuinka yrittänyt ymmärtää, en vain tajua mitä kaikki muut ihmiset suutelemisessa näkevät. Mies päivittelee aina miten on tällaisen partnerin onnistunut löytämään kun kaikkialla kuulutetaan kuinka naiset vaan haluaa lisää pussailua ja miehet ei osaa tai halua.

    • rouva51

      mies, ei komea, mutta hänessä oli sitä jotain, huomasin hänen nauraessaan, ettei hän harjaa hampaitaan.
      En tahtonut suudella.
      Exäni yritti suudella aina kun tein jotain työtä, tuskastuin, suutelu loppui.
      Joskus suutelin ihan ventovierasta miestä, se oli fantastista, mutta emme (piip). Mielestäni ei voi suudella jollei toinen miellytä. Tykkään kourimisesta tai hiplaamisesta, miehet eivät kaikki ymmärrä, ihon tuoksu voi olla hirveän tärkeää.

      • Suuteleva mies

        Olen 20 vuotta ollut naimisissa naisen kanssa, joka inhoaa suutelemista ja jopa pussailua. Muuten hän on täydellinen ja seksi ja alapään suutelu sujuu hyvin. Minä taas olen aina ollut innokas suutelija. Siksi minulla on ollut avioliiton aikana useita naisystäviä, joiden kanssa olen nauttinut suutelemisesta ilman muuta seksiä. En ole halunnut olla uskoton rakkaalle vaimolleni. Että näinkin asia voidaan hoitaa.


      • ta
        Suuteleva mies kirjoitti:

        Olen 20 vuotta ollut naimisissa naisen kanssa, joka inhoaa suutelemista ja jopa pussailua. Muuten hän on täydellinen ja seksi ja alapään suutelu sujuu hyvin. Minä taas olen aina ollut innokas suutelija. Siksi minulla on ollut avioliiton aikana useita naisystäviä, joiden kanssa olen nauttinut suutelemisesta ilman muuta seksiä. En ole halunnut olla uskoton rakkaalle vaimolleni. Että näinkin asia voidaan hoitaa.

        Minä en pidä suutelemisesta, edes rakkaimpani kanssa. En halua saada toisen ihmisen sylkeä suuhuni. Edes rakkaimpani.


    • ei suutelua

      Mulla sama juttu. Suutelu ällöttää minua ja olen vain hyväksynyt asian. Mikäli miesystäväni ei suutelemattomuuteeni totu, niin hän ei ole minulle se oikea.

      • ta

        Kuinka moni nuolisi pöydältä toisen limppaaman syljen? Suuteleminenhan on käytännössä sama asia, toisen syljen saamista suuhunsa. Yäk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe