Mistähän moista "tököttiä" löytyis? Minulla on telttasaunan rakennusprojekti menossa, joten tarttis puuvillaseinät varmaan palokyllästää varmuuden varalta.
Entä löytyykö hyviä muita ehdotuksia teltan seinämateriaaliksi (puuvillaa suositeltu) ja jos löytyy, niin mistähän saa edullisimmin?
Teltan palokyllästysaine?
3
883
Vastaukset 3
- kairankukija
Oletko miten siis miettinyt tätä asiaa oikeasti? Retkeillessä jossain korvessa vai kesämökin vakivarusteeksi kun saunomista halutaan...
Telttasauna on käytännössä retkeilijän sauna siten, että ensin poltellaan tulia ja kiviä reippaasti siinä samalla lämmitellään. Nuotion hiillos lopultaa poistetaan ja kivet niputaan sekä tuodaan nyt se telttakehikko ilman pohjaa siihen ja aletaan hikoilla...
jatkuvalämmitteisestä ei siis kyse vaan kertakäyttöinen sen mitä yleensä kukaan tarvitseekaan- himosaunoja
Kyllä olen, rosterikiuas, telttarunko ja lauteet valmiina. Telttakangasta en vielä ole päättänyt. Tarkoitus on "raahata" tätä kokonaisuutta veneessä mukana, ei siis mikään rinkkamalli ;)
- yä
himosaunoja kirjoitti:
Kyllä olen, rosterikiuas, telttarunko ja lauteet valmiina. Telttakangasta en vielä ole päättänyt. Tarkoitus on "raahata" tätä kokonaisuutta veneessä mukana, ei siis mikään rinkkamalli ;)
PVC kankaat on heikosti palavia, toisin sanoen. Auto teltat on tehty tästä, kestää ja kestää, ei palonsuojia ja halppis katos ei maksa maltaita ja mallikin saattaa sopia käyttötarkoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j891356Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga80898- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden290754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️81626Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 41597
- 47597
- 39559
- 28554