Mistähän moista "tököttiä" löytyis? Minulla on telttasaunan rakennusprojekti menossa, joten tarttis puuvillaseinät varmaan palokyllästää varmuuden varalta.
Entä löytyykö hyviä muita ehdotuksia teltan seinämateriaaliksi (puuvillaa suositeltu) ja jos löytyy, niin mistähän saa edullisimmin?
Teltan palokyllästysaine?
3
865
Vastaukset
- kairankukija
Oletko miten siis miettinyt tätä asiaa oikeasti? Retkeillessä jossain korvessa vai kesämökin vakivarusteeksi kun saunomista halutaan...
Telttasauna on käytännössä retkeilijän sauna siten, että ensin poltellaan tulia ja kiviä reippaasti siinä samalla lämmitellään. Nuotion hiillos lopultaa poistetaan ja kivet niputaan sekä tuodaan nyt se telttakehikko ilman pohjaa siihen ja aletaan hikoilla...
jatkuvalämmitteisestä ei siis kyse vaan kertakäyttöinen sen mitä yleensä kukaan tarvitseekaan- himosaunoja
Kyllä olen, rosterikiuas, telttarunko ja lauteet valmiina. Telttakangasta en vielä ole päättänyt. Tarkoitus on "raahata" tätä kokonaisuutta veneessä mukana, ei siis mikään rinkkamalli ;)
- yä
himosaunoja kirjoitti:
Kyllä olen, rosterikiuas, telttarunko ja lauteet valmiina. Telttakangasta en vielä ole päättänyt. Tarkoitus on "raahata" tätä kokonaisuutta veneessä mukana, ei siis mikään rinkkamalli ;)
PVC kankaat on heikosti palavia, toisin sanoen. Auto teltat on tehty tästä, kestää ja kestää, ei palonsuojia ja halppis katos ei maksa maltaita ja mallikin saattaa sopia käyttötarkoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1041542Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2201027- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42772- 8759
- 65736