Lahjaksi?

hra52

Mitä ostan lahjaksi tyttöystävälleni kun se täyttää 27 ensi viikolla?
Kertokaa nyt hyvät ikätoverit. Mitä itse olette ostaneet huomattavasti nuoremmille tyttö ja poika-ystävillenne. Tekisi mieli ostaa alusvaatteet mutta minkälaiset on muodissa? Ja sopisi myös omaan makuuni..
Muita ideoita?

36

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rva52

poikaystävälleni leobardikuvioiset bokserit, erikoisisolla etumuksella !!

• chattanooga

miespuoliselle ystävälleni ostin viimeksi puujunan. Kovin on ollut mieluinen.

• niintainäin

uudet vaatteet.
      Anna tytö valita onko se uimapuku vaiko juhlamekko.

• henrji

tiedä vaikka pakkaset vielä.
      Lahjakortti optikolle, jos näössä jo vikaa.

• molli tolli

olisko paree pysyä pivossa.. eli sen entisen muijan kainalossa.. kun ottaa uusia vaimoja..

Sen takia vain että nuo on nuoria.. ja sä oot vanhan ukon kääkkä..

• Luotain-56

ja lisäksi mielenterveystoimiston kausikortti.Niillä jo pääsee alkuun.

• Nefer-täti

Huomattavasti tai vähemmän huomattavasti nuorempi, tuota noin poikaystävän tapainen ilahtui vaikkapa mäyräkoirasta. Sen kanssa puuhatessa aika kului kivasti.
      Mistäkö tiedän?

Idea tämäkin.

• nuorempi mies.

• hra 55+n25

Itse ostin tälle nuoremmalle tyttöystävälleni lahjaksi sellaiset halkiolliset alkkarit. Hauskaa on ollut ja jopa oraali-seksikin maistunut jälleen;)

• TIMNGINEN

KORUJA... kultaa ja timantteja. Sain juuri poikaystävältäni hänen aikaisemmalle 28-vuotta nuoremmalle tyttöystävälleen ostamat arvolahjat omakseni täyttäessäni 58-vuotta. Onneksi tyttö jätti korut poikaystävälleni (vahingossa) ja minä perin ne. Poikystäväni on 63-vuotias.

• klo 11,18

Mitä jos maksaisit hänelle koulutuksen: "miten hoidan vanhusta".

• kulkusetkulkuset

kuumista huulista stop-stringit

• HiroMi

hyvä kirja tai uusi lattiamoppi

• Mature.

tyttäreltäsi, mikä lahja hänen ikäisiään miellyttää.

• Jassumarke

jätä suosiolla ostamatta. Sano, että halusit testata kestääkö rakkaus lahjoista huolimatta. Nykyään on tarjolla liikaa kaikkea ja kaikilla on sitä kaikkea tarvitsemaansa, silloin ei tiedäkään mitä pitäisi ostaa. Sitäpaitsi pääasia ei ole se mitä antaa vaan miten antaa.

Itse en ole koskaan halunnut mitään, silloin tuntisin joutuvani kiitollisuudenvelkaan. Aina olen kuitenkin lahjoja jakanut ja onhan noita tullutkin, mutta jos on vähään tyytyväinen, ei valinnan pitäisi olla kovin vaikeaa.

• Ikä tai syntymävuosi..
      Jos sinulla noin paljon nuorempi tyttöystävä, käytä toki mielikuvitustasi.. Onnistutut varmasti omin neuvoin :)

• kommenttia
      • hrra 56

Yksinkertainen syy miksi näin paljon nuorempi. Se ei ole väljä ja pahasuinen kuten ikäiset naiseni ovat.

• kyyninen lukija
        hrra 56 kirjoitti:

Yksinkertainen syy miksi näin paljon nuorempi. Se ei ole väljä ja pahasuinen kuten ikäiset naiseni ovat.

Jospa ne ikäisesi naiset ovat tulleet pahasuisiksi juuri sen sinun lerppusi takia, uskon näin!
        hra 52, vie ihanaisesi ulkomaille, lemmenlomalle. Tai osta hänelle kultaa ja timantteja.
        Kannattaa toki jos piukkaa saa joka päivä.

• jeejeejeejeejee
        hrra 56 kirjoitti:

Minusta on upeaa, että nuoret naiset osaavat maksattaa eloansa, näillä vanhoilla pienimunaisilla miehillä, jotka eivät näytä seksistäkään mitään tietävän.

• hehhehhee
        jeejeejeejeejee kirjoitti:

Minusta on upeaa, että nuoret naiset osaavat maksattaa eloansa, näillä vanhoilla pienimunaisilla miehillä, jotka eivät näytä seksistäkään mitään tietävän.

Upea kommentti! Nuoret naiset ovat viisaita, voi kumpa minäkin olisin ollut, silloin nuorena!

• itsellesi uuden tyttöystävän! 27 vuotiaasta alkaa olla parasta ennen päivä ohi ja sehän rupsahtaakin ihan silmissä! Kannattaa upgreidata kerralla 10 vuotta nuorempaan niin kehtaa taas hetken katsella!

• Pirre*

vanhuksen hoito-opas, josta selviää esim. vaippakoko, sekä vaipanvaihto väli, pissan polttaman ihon rasvaus jne., kirjasta voisi hakea myös valmiiksi tietoa erektiolääkityksestä jne..

• nainen 52+

52 vuotiaat miehet tarvitsee jo vaippoja?
        itse en ole edes tenoja tarvinnut vaikka synnyttänyt olen 7 kertaa.

• Birgitta pks

Kyllä mua hävettäisi seurustella ukon kanssa, joka hakisi apua keskustelupalstalta synttärilahjaani varten.
      Reppana ja yksinäinenhän tuollainen mies on.

• ????

kaikkeen sanottuun?

• Birgitta pks
        ???? kirjoitti:

kaikkeen sanottuun?

En todellakaan.

Aloituksen tekijä, joko provoilee tai sitten hän on, kuten jo kirjoitin, yksinäinen reppana.

Ei MIES tuollaisia aloituksia tee.

• ????
        Birgitta pks kirjoitti:

En todellakaan.

Aloituksen tekijä, joko provoilee tai sitten hän on, kuten jo kirjoitin, yksinäinen reppana.

Ei MIES tuollaisia aloituksia tee.

Just niin!

• Rape 55

itse parhaiten tiedä mitä kumppani, tyttö-, tahi poikaystävä lahjaksi toivoo ja tarvitsee. Itse olen yleensä ostanut vaimolleni jotain hänen lempituoksuaan sekä lahjakortteja kampaajalle, kosmetologille tai johonkin muihin hoitoihin. Ilo on rakastaa hyvälle tuoksuvaa ja hyvinhoidettua naista. Ikäeroa meillä on 18 v, omaksi edukseni.

• Rape rillannu? ;)

Kiva, kun oot myös noin paljon nuoremman vaimon saanut itsellesi..'eduksesi' :))

Jos meneekin päinvastoin, nuorempi mies/vanhempi nainen, onko se kovin outoa..josko mies haluaa vain sex -kokemuksia, ehkä 'opettajaa' ? :o)

Lahjaideassa tasan samoilla linjoilla oon, ainakin mun mielestä satavarmasti onnistuu lahjakortti.
        Jos vielä nainen nuori & kaunis, ei varmaan vedä hernettä nenuun, vaikka kosmetologille se kortti.. ne voi kyllä olla aika arvokkaita paikkoja.. Ite sain kerran, ja jouduin pulittaan vielä sievoisen summan.. ei se hoito, mutta ne myynnisä olevat ja ihmeitä tekevät aineet, joilla heikompiluontoinen puhutaan pyörryksiin ;)
        Sittemmin oon oppinu että vähempikin (edullisempi) riittää..

• Heikunkeikku

Minä sain aikanani suorastaan Röykkiöittäin erilaisia hemmottelulahjoja.
      Toki minä sanoskelin, että "No eih, enhän minä nyt mitään tarvitse." Tai sitten sanoin etukäteen, että "Älä nyt VAAN ala ostelemaan mulle mitään, esimerkiksi sitä tai semmosta tai semmosta ei nyt ainakaan."
      Yleensä sain juuri niitä, mitä olin etukäteen sanonut, että en toki ole ansainnut niin kallista lahjaa. Hyi.

Ruusuja tietysti myös. Ja kun ne ruusut sitten ojentaa naiselle, niin tarttee sanoa, että Tässä Ruusuja Ruusulle.

Sitten joku kahdenkeskinen yhteislahja, joka laitetaan heti lymyyn, että vaan muut näe.

Paras lahjani on ollut se kylpyamme, josta kenties olen jonkun kerran täällä maininnut.
      Elikkä ehdotukseni on: a) Kylpyamme (=Päälahja), sitten b) erilaisia kylpyveteen sekoitettavia tuoksuja, öljyjä, kiteisiä vedenpehmennytklimppejä, jne.. (=päälahja nr.2) sitten läjä semmosia lahjoja, joita nainen on sanonut, ettei toki tarvitse semmoisia ostaa.

Kantsii fundeerata ja käyttää mielikuvitusta.

• Heikunkeikku

Lienee paikallaan sanoa, että mitä EI kannata ostaa naiselle lahjaksi:

-Keittokirja nimeltään: Kuinka opin keittämään ruokaa
        -Siivouksen alkeet-kirja
        -Pyykinpesun abc

• Sol57

:)))juuh...tuon muistan on jäänyt mieleeni kuinka kerroit kuinka miehesi oli tuon kylpy-ammeen sinua varten sinne saareen vartavasten tuonut...tuosta kerroin minäkin miehelleni kuinka IHANA mies sinulla...ja sitten jäi mieleeni tuo kun kerroin kuinka niillä styrox-levyillä tuon peitti ettei se vesi olisi kylmennyt liikaa....Ja Heikkisen pää vaan sieltä näkyi...;))) Todella lämmöllä ajateltu lahja...

Minun mies hemmottelee mielellään herkuilla:;)) nytki tuolla snadissa reissussa kun oltiin...ja itsellään vatsatäynnä...hänkö siellä laivan seisovasta aamiaspöydästä vähän liikaa lettuja hillojen kera ahmi..;))niih...ei oikein itselleen maistunut.....meikäläinen sitten näitä erilaisia susheja....ja tuota hyvää vodkaa ja viiniä;)))ja jälkkäriksi tietysti suklaakakkua..;)) Vitsi näkyy sitten meikäläisen vyötäröllä nämä hemmottelut..

Nooh, rakkautta sekin;)))

tsau:Friidu

• äijä 49

Hyvä lahjavinkki on hiustenkuivaaja tai sitten saippuaa. Tosi iloiseksi oma muijani tuli myös Mcleanin kirjasta merten susi.

• Lars Trudilutzky

:-))

• ihan vaan rahatukko varmaan on jees!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe