Miksi nuo vanhat äijät

vanhempi ihminen

ottaa nuoria tyttöjä, mitä ne luulee siinä saavansa.. nuoruuttako.. Ymmärtääkö ne sitä.. että jos suhteesta sattuu tulemaan ja syntymään lapsi.. niin tuo äijä, joka nyt on esim. 52 - 55 vuotias, on siinä vaiheessa kun lapsi tarvis kaveria pallopelleihin ym. niin jo lähempänä 60 vuotta, siis eläkeikäinen..

No, entäs vaimo sitten muutaman vuoden päästä.. hänellekkin käy samalla tavoin.. kun lähestyy 30 vuoden ikää.. hän saattaa löytää jopa nuoremman miehen kun tuo lapsen isä ei jaksa enää mitään kun on vanha..

Jotenkin ajattelen, että tuollaiset suhteet, missä mies on vanha äijä ja vaimo nuori.. ei pitemmän päälle kestä kovin pitkään.. Mulle tulee huoli lähinnä niistä syntyvistä lapsista, että miten niiden sitten käy..

Ihan vain siksi tämän kerron.. kun se elämän katsomus on eri ikäisillä erilainen..

37

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

kaikkea kannata tosissaan ottaa! Mielikuvitus jne.......

• 12+12

Niin ja nuoret likat ottaa vanhan äijän, et pääsee siitä nopeemmi leskeks ja kerkee vielä uuden pyydystää ennenkuin on liian vanha itse.
      Yhdelle tutulle lähes kuuskymppiselle miehelle kävi just niin että otti puolta nuoremman ja saivat lapsen. Lapsi kerkes neljän vanhaks ku mies kuoli sydäriin. No leskellä nyt uus mies kierroksessa ja edelliseltä jäi aika hyvä omaisuus perinnöksi.

• puistattaa ajtuskin

ei todellaakaan.Jo pelkkä ajatuskin oksettaa jostain vanhasta ukosta äheltämässä.Saatte pitää ne ukkonne.
        Niin tässä iässa.Mutta mieli muuttu varmaan sitten kun itse olen 50-60,jos luoja suo elonpäiviä sinne asti.
        En kyllä itsekään ymmärrä niitä.Rahan perässä juoksevat?Olis kiva kuulla miehen kommentti tähän aiheeseen,Siis sellaisen jolla nuorempi nainen ja mahdollisesti jälkikasvua.

• höh

Oma äijä vain 4 v vanhempi. Mentiin naimisiin yli 5-kymmpisinä, joten leskeneläkettä ei tiedos, vaik kuolisi, kun ei yhteisiä lapsia. Köyhä se on, mutta suuret luult itestään ja tyrkyllä nuoremmille. Harmittaa, että ostamani uuden päiväpeitteen on nylkyttänyt spermalla pilalle.

• Nylkytin_^_
        höh kirjoitti:

Oma äijä vain 4 v vanhempi. Mentiin naimisiin yli 5-kymmpisinä, joten leskeneläkettä ei tiedos, vaik kuolisi, kun ei yhteisiä lapsia. Köyhä se on, mutta suuret luult itestään ja tyrkyllä nuoremmille. Harmittaa, että ostamani uuden päiväpeitteen on nylkyttänyt spermalla pilalle.

nylkyttänyt sen päiväpeiton pilalle sun kanssas vai muiden naisten kanssa?

• ???

mielihalua niillä nuorilla tytöilläkin jakaa elämänsä vanhemman miehen kanssa.
      Ei ne vanhat ukotkaan vängällä niitä nuoria mukaansa tempaa. Ei todellakaan.

• Mina olla .....nen

nehoonosoomi-tytöt. Tässä taannoin selailin 60 miehiä galleriassa ja yhdelläkin sivulla oli 22 -vuotiaan nuoren naisen viesti miehelle pikkasen hoonolla kielellä. Lupasi lähettää miehelle yhteystietonsa. Mitähän tälläkin tyttelillä on mielessään?

• mitäkä mies

Ei sillä ole merkitystä minkä ikäisen ottaa/saa.Hyvin näyttää tuttavalla pyyhkivän,vaikka ikäeroa on 25v

Tietysti se voi ottaa pattiin kun oudot kyselee lapsilta kaupassa ostiko "ostiko pappa karkkia teille,sellaisia ne papat on.

Olen kyllä joskus miettinyt heidän yhteiseloa,sänkyhommia,sun muuta,kun setu on jo sentää yli kuuskymppinen ja heillä on viis lasta.

Jos minä saisin/ottaisin kolmekymppisen puolison,en todellakaan suunittelisi perillisiä,vaan nauttisin elämästä nuorikkoni kanssa ja uskon että tulisin toimeen hyvin nuoremmankin puolison kanssa,mutta en osaa sanoa jaksaisinko olla trpeeksi aktiivinen sängyssä..toistan kylläkin sen mitä olen jo aiemmin sanonut,olen hyvä sängyssä,voin siis nukkua koko päivän:)

• Heissumies

se ristiriita onkin että setäihmiset haluaavain nuorta panopuuta kun on jo omat lapset aikuisia ja nuori nainen ei ole vielä hankkinut omia lapsia. Vanha äijä vain pilaa nuoren naisen elämän itsekkyydellään. Laittais nekin rahat säästöön että voi palkata hoitajan itselleen sitten kun on sen aika eikä horota niitä reissuihin nuoren naisen kanssa.

• mitäkä mies
        Heissumies kirjoitti:

se ristiriita onkin että setäihmiset haluaavain nuorta panopuuta kun on jo omat lapset aikuisia ja nuori nainen ei ole vielä hankkinut omia lapsia. Vanha äijä vain pilaa nuoren naisen elämän itsekkyydellään. Laittais nekin rahat säästöön että voi palkata hoitajan itselleen sitten kun on sen aika eikä horota niitä reissuihin nuoren naisen kanssa.

Minulla on hiukan päänsärkyä joten olen vähän tuittupäinen.

Siinä ei oikeastaan ole mitään ristiriitaa jos mies tai kumpi vain haluaa vaihtaa puolisonsa nuoremppaan.

Minusta nuoret naiset on fiksuja kun ne ymmärtävät että kypsässä iässä oleva mies on jo aikuinen,eikä lennä tuli persseessä paikasta toiseen ja mitä pahaa siinä on jos panee nuorta neitoa,kun entinen ei kyennyt hoitamaan aviollisia vevollisuuksiaan,vaan nalkutti joka asiasta vaikka toinen tekisi kaikkensa hankkiakseen perheelle toimeentulon ja ruan pöytään.

Järevä veto varmaan niiltä miehiltä joiden akka ei ymmärtänyt pitää suutaan kiinni,edes joskus.

Eikä se ole häpeä luovuttaa ukkoaan nuoremmalle naiselle,sillä eihän sellaisella asenteella voi pärjätä kilpasilla nuoren avomielisen naisen kanssa,joka on tyytyväinen kun on varma siitä että ukko huolehtii kaikesta,niin juomasta kuin ruastakin.Kunnoitan vakautta haluavia nuoria naisia,kun he haluavat miehen jolla on asiat kunnossa ja varma toimeentulo koko perheelle.Toivottavasti mun päänsärky hellittää:)

• Heissumies
        mitäkä mies kirjoitti:

Siinä ei oikeastaan ole mitään ristiriitaa jos mies tai kumpi vain haluaa vaihtaa puolisonsa nuoremppaan.

Minusta nuoret naiset on fiksuja kun ne ymmärtävät että kypsässä iässä oleva mies on jo aikuinen,eikä lennä tuli persseessä paikasta toiseen ja mitä pahaa siinä on jos panee nuorta neitoa,kun entinen ei kyennyt hoitamaan aviollisia vevollisuuksiaan,vaan nalkutti joka asiasta vaikka toinen tekisi kaikkensa hankkiakseen perheelle toimeentulon ja ruan pöytään.

Järevä veto varmaan niiltä miehiltä joiden akka ei ymmärtänyt pitää suutaan kiinni,edes joskus.

Eikä se ole häpeä luovuttaa ukkoaan nuoremmalle naiselle,sillä eihän sellaisella asenteella voi pärjätä kilpasilla nuoren avomielisen naisen kanssa,joka on tyytyväinen kun on varma siitä että ukko huolehtii kaikesta,niin juomasta kuin ruastakin.Kunnoitan vakautta haluavia nuoria naisia,kun he haluavat miehen jolla on asiat kunnossa ja varma toimeentulo koko perheelle.Toivottavasti mun päänsärky hellittää:)

siinä toiveet menevät eri suuntiin kun nainen haluaisi perheenlisäystä ja mies ei enää halua kun on jo vanha ja lapsiakin on hankittu aikanaan riittämiin. Nainen myy elämänsä tässä vanhukselle jos alistuu elämään itseään huomattavasti vanhemman kanssa jotta sais mukavan elämän miehen rahoilla, mutta luopuu haaveistaan saada omia lapsia. Nainen ei voi enää vanhuksena hankkia lapsia.
        Joko pääs parani? Nyt mä lähden lenkille ettei mullekin tulis päänsärkyä:))

• mitäkä mies
        Heissumies kirjoitti:

siinä toiveet menevät eri suuntiin kun nainen haluaisi perheenlisäystä ja mies ei enää halua kun on jo vanha ja lapsiakin on hankittu aikanaan riittämiin. Nainen myy elämänsä tässä vanhukselle jos alistuu elämään itseään huomattavasti vanhemman kanssa jotta sais mukavan elämän miehen rahoilla, mutta luopuu haaveistaan saada omia lapsia. Nainen ei voi enää vanhuksena hankkia lapsia.

Mutta melkein.Kyllä mieskin voi haluta lapsia nuorikkonsa kanssa,mutta minun henkilökohtainen mielipide on se ettei lapsia ehkä kannata hankkia,kun ikä alkaa painaa täysillä päälle ja lapsi on juuri siinä vaiheessa elämää,esim.murrosikä,voi olla liian rankkaa ja voi olla että mielipiteet eivät kohtaa,mutta se riippuu paljolti siitä millainen lapsi sattuu olemaan murkkuiässä ja minä olen nähnyt murkkuiässä,enkelitä ja perkeleitä.

Ei se mee niin että nainen myy elämänsä vanhukselle,ei,eikä hänen ole tarvis luopua mistään.Sitäpaitsi järkiavioliittoja on varmasti enemmän samanikäisillä pareilla.

Tarkoitan sen tyyppisiä nuoria naisia jotka haluavat elämältään juuri sitä mitä saivatkin ja hehän voivat olla aika viileän älykkäitäkin,realisteja jotka ovat nähneet elämä nurjan puolenkin,tai eivä kertakaikkiaan usko tähän meidän käsitteeseen sopivaksi katsomaamme tasaikää,tai lähes samanikäisyyttä.

Kyllä minä uskon että se on sopivaa "vanhukselle" ja myös nuorelle naisellekkin,sillä sehän on heidän oma päätöksensä,eikä kukaan voi sitä arvostella,eikä kiistää sitä että he eivät voisi olla onnellisia,siis molemmat.

Mun päänsärky meni ohi,kävin hiukan ulkoilemassa:))

• höh
        mitäkä mies kirjoitti:

Ei tyydy nuorempi ruokaan ja juomaan. Mun ukko palaa ain reissuilta takasi, kun nuoremmilla elämäs suuret vaatimukset. Pelkkä pano ja taito ei riitä.

• mitäkä mies
        höh kirjoitti:

Ei tyydy nuorempi ruokaan ja juomaan. Mun ukko palaa ain reissuilta takasi, kun nuoremmilla elämäs suuret vaatimukset. Pelkkä pano ja taito ei riitä.

Ja sinä dotat kotiovella kontallaan,valmiina ottamaan miehesi vastaan,ruoka pään päällä,vai?

Kunpi titeistä on se tyhmä ja kumpi hyväksikäyttäjä?

Eikä ole edes ensimmäinen kerta,puheistasi päätellen.Molemmille voisin sanoa,onnea! olette kuin luodut toisillenne.

• 20+30
        Heissumies kirjoitti:

Nuorena likkana vanhemmat miehet ns. "herrat" yrittivät kovasti meikääkin. Tunsin itseni jotenkin huonoksi ja halvaksi, tuli suorastaan vaivaantunut olo. Mietin ihan tosissani, että mikä mussa on vikana, kun vanhukset piiritää ja enkö kelpaa ikäiselleni. Tarinalla on onnellinen loppu, löysin pari vuotta itseäni vanhemman miehen ja yhteistä eloa takana jo pitkäää siivu.

• ei enää
        mitäkä mies kirjoitti:

Se nuori nainenkin aivan varmasti. Tuli seurattua taannoin erästä keskustelua jossa nuori nainen pisti ukkonsa ruotuun. Joten se siitä asiasta. Aivan turha akatella oman ikäistään naista sillä he ovat jo hiljenneet eivätkä enää edes viitsi nalkuttaa. Itse en jaksa enää minkäänlaista marmatusta kuunnella mieheltä. Nimittäin kyllä ne miehet osaa yhtälailla nalkuttaa ja valittaa joka asiasta mikä mieleen tulee. Kukaan jaksa sellasta..

• iiiiiiiiiiiiiiK
        mitäkä mies kirjoitti:

Ja sinä dotat kotiovella kontallaan,valmiina ottamaan miehesi vastaan,ruoka pään päällä,vai?

Kunpi titeistä on se tyhmä ja kumpi hyväksikäyttäjä?

Eikä ole edes ensimmäinen kerta,puheistasi päätellen.Molemmille voisin sanoa,onnea! olette kuin luodut toisillenne.

Ruoka on jalkojen välis. Hän sinne konttaa...........

• mitäkä mies
        ei enää kirjoitti:

Se nuori nainenkin aivan varmasti. Tuli seurattua taannoin erästä keskustelua jossa nuori nainen pisti ukkonsa ruotuun. Joten se siitä asiasta. Aivan turha akatella oman ikäistään naista sillä he ovat jo hiljenneet eivätkä enää edes viitsi nalkuttaa. Itse en jaksa enää minkäänlaista marmatusta kuunnella mieheltä. Nimittäin kyllä ne miehet osaa yhtälailla nalkuttaa ja valittaa joka asiasta mikä mieleen tulee. Kukaan jaksa sellasta..

Uskon että nuoretkin naiset nalkuttaa,mutta sitä että mies nalkuttaa,en usko.Ainakaan minä en tunne yhtään tapausta missä mies nalkuttaisi,mutta sellaisia tapauksia tunnen että mies vittuilee ja haukkuu ja huomauttelee asioista mitkä häntä ärsyttävät.Itse kuulun niihin joka sanovat asiansa silloin kun on pakko vaikka voisi luulla tästä mun tavasta kirjoittaa että olisin kovinkin herkkä sanomaan,ei,vaan puhun vähän mutta asiaa.

• mitäkä mies
        iiiiiiiiiiiiiiK kirjoitti:

Ruoka on jalkojen välis. Hän sinne konttaa...........

EI paniikkia,tarkoitin että piilottaisit lihaa ihan johomkin muuhun ja ruoka olisi sopivasti pään päällä..Kuitenkin uskon että palvelu pelaa,koska miehesi palaa a i n a ;)

• 2+1

Onhan niitä "puumanaisiakin".

Paremmin sen noin päin ymmärtää mutta että nuori nainen haluaa vanhemman miehen vaimoksi. Sitä on vaikeampi ymmärtää.
      Omaan galleriaani tuli viesti venäläiseltä alle kolmekymppiseltä naiselta, joka halusi tutustumista. Miksi?
      Sen vertaa en alapäällä ajattele, että lähtisin edes mielenkiinnosta katsomaan mikä on homman nimi.
      Taidan sulkea koko gallerian.

• Anjaniina

miksi venäläiset kyselee suomalaisia miehiä?
        Ensin ne tarttee rahaa tullakseen tänne.ÅAljon ja sitten ne tarttee suomen kansalaisuuden.
        Sitten ukko joutaakin tunkiolle.
        Mutta kivahan se on se kolme vuottakin..

• 2+1
        Anjaniina kirjoitti:

Ensin ne tarttee rahaa tullakseen tänne.ÅAljon ja sitten ne tarttee suomen kansalaisuuden.

mutta kun toisenlainenkin esimerkki on olemassa ihan tutuntuttupiireistä. Suhde on kestänyt jo kymmenkunta vuotta. Tai sitten poikkeus vahvistaa säännön.

• Anjaniina
        2+1 kirjoitti:

mutta kun toisenlainenkin esimerkki on olemassa ihan tutuntuttupiireistä. Suhde on kestänyt jo kymmenkunta vuotta. Tai sitten poikkeus vahvistaa säännön.

ei koskaan toimi.Venäläisissäkin, kuten muissakin kansoissa, on hienoja ihmisiä ja huonoja ihmisiä ;)
        Toiset haluaa tosissaan rakentaa elämää ja toiset saada sen petkuttamalla.
        Niin aina

• 2+1
        Anjaniina kirjoitti:

ei koskaan toimi.Venäläisissäkin, kuten muissakin kansoissa, on hienoja ihmisiä ja huonoja ihmisiä ;)
        Toiset haluaa tosissaan rakentaa elämää ja toiset saada sen petkuttamalla.
        Niin aina

se oikeasti on.

Ja mitä me olemme tuomitsemaan niitä, jotka sitä nuorempaa halajavat, vaikka venäläistä. Heidän valintansa, ja jos tuli pettymys, ei se meihin koske.

• dffhdfhh
        Anjaniina kirjoitti:

Kolmessa vuodessa ehtii jo kyllästyä puolin ja toisin.

• Vanhus ja lapsi :)

äijä ottaa kenet saa, kunhan se vaan on häntä nuorempi. :) Minusta se on ok, jos ei ole pedofiileista kyse.

Lapsiakin hän voi tottakai hankkia, jos jaksaa heistä huolehtia.

• vanhusjameeri

jokainen omaa elämäämme, siinä on tarpeeksi kullekin. Antaa toisten naida tai olla naimatta lakia noudattaen.
      Kettuako se muille kuuluu, ikäerot tai muutkaan erot? Ei kukaan saa takuuta syntyessään, kuinka kauan elää.

• syntymään lapsi? Lapsi joko tehdään tai sitten ei. Tai sitten ei, on kai olemassa niitäkin, joille se vain syntyy, jos on syntyäkseen. Mutta pitäisi sitä lastakin ajatella.

Jos ne vanhat äijät siitä jotain saavat (ja jotain niiden nuorten naistenkin on saatava, tuskin he muuten), niin se on heidän asiansa.
      Itselle parisuhde on lähtökohtaisesti loppuelämän kestävää, yhdessä vanhenemista ja se ei onnistuisi, jos ikäeroa olisi liikaa.

• fgdhsdhza

Ei siinä kumpikaan taida olla elinikäistä suhdetta hakemassa kuin korkeintaan siihen lapseen.

Eukot tulevat ja menevät, mutta vanhana sairaalassa on mukava että edes lapsi käy katsomassa.

• Adria

Mikäs siinä jos järki pelaa (molemmilla) niin pelit pystyyn vaan. Jos iäkkäämmälle herralle tarjoutuu tilaisuus nautiskella, niin mitä sitä paheksumaan, ei liene rikollista, eikä edes hyvien tapojen vastaista.

Taitaa olla kateellisen kanan kotkotusta.

• siksi..

että niitä vanhoja-akkoja vituttais se että on muutakin elämässä kuin se teidän eipä nyt passaa ja kaikki se kiristys siinä antamisessa.
      Onko hyvä nyt kun ei ole ketä kiusata?

Nuorempi nainen antaa aikansa ja sille ja lapsille voi testamentata omaisuutensa, eikä siinä ole mitään jakoa sillä vanhalla kitupiikki akalla.

Voi kuolla onnellisena, että rahat menee tarpeeseen, eikä suomalaisen kuivan kitupiikin perseeseen.

• eräs naislukija

olipa häijysti ilmaistu " suomalaisen kuivan kitupiikin perseeseen ". Hyi !
        Eipä ole naista arvostavan miehen puhetta. Toivottavasti tällaisia miehiä ei ole paljon, noh, taitaapi
        näitä olla pilvin pimein ! Hyh !

• nainen minäkin

joka sanoo, tuommoisia naisista.. puhuskohan tuo omasta äidistään tuolla tavoin.. mitä puhuu täällä muista naisista.. sillä naisesta tuo mieskin on syntynyt.. tuskin isästään muuta kun siemen on isältään on tullut..

tuo on ikävää puhetta mitä kerrot meistä vanhemmista naisista.. tosi ikävää puhetta.. kun miehillä ei näytä joillain olevassa muuta kun se, että he saa laittaa joronsa jonkun jalkoväliin.. sitten tuokin tuossa sanoo, miten saa antaa sille n uoremmalle omaisuutensa.. sen toisen naisen hän omilla käyttäytymisillään ajoi pois.. minäkin tiedän miehen, joka ei hankkinut sille toiselle mitään apua.. teetätti sillä abortit ja kaikki ihan vain omaa tyhmyttään.. miksi minä kysyn vain? Oma vikahansa se on silloin ollut silläkin miehellä, ei sen naisen vika..

Sinä puhut täällä kiusaamisesta.. se että puhut jonkun jorosta ja siitä miten mu kava miehen on laittaa se jonkun jalko väliin.. miehen joka ei sitten ota pätkääkään vastuuta siitä mihin siemensä uittaa..

Siis jos suomalaiset miehet on tuollaisia kun sinä.. onneksi niitä on tosi harvassa.. niin suomihan kuolis sukupuuttoon.. on onneksi naisia arvostavia miehiäkin olemassa.. ihmisiä hekin.. jotka elää saman naisen kanssa vuosikymmeniä.. eivätkä vaihda puolisoa.. vaan elävät hyvinkin tyydyttävää parisuhdetta..

Puhut rahan menemisestä.. sulle siis elämässä ei oo muulla väliä kun rahalla.. sinä et ymmärrä ihmisten tunteista mitään.. raha on tosin tarpeellinen jokaiselle myös sille vanhemmalle naiselle.. sillä hänenkin on elettävä.. ja kenties kasvatettava siitä sinun ex-avioliitosta siittämäsi lapset.. tahi jotkut muut asiat..

Mitä sinä siellä omassa aiemmassa suhteessasi teit.. ota huomioon tuo.. kun menet hakemaan nuoria tietämättömiä naisia.. Puhut kitupiikeistä.. millainen piikki sinä itse olet.. Oletko ottanut sitä asiaa huomioon mikä sinä itse olet.. Miten käyttäydyit siinä ekassa suhteessasi.. olitko täysin toope.. kenties ja se nainen löysi paremman kun sinä..

Onneksi maailmassa on kunnollisiakin miehiä.. ja parempiakin kuin sinä..

• epoirpwieurpoi

Voihan niitä olla 5-6 kpl.

• 4+20

äksyille mäkättäjille soppii, että Reidari styylaa Silvoa. Jees

• :=O
        4+20 kirjoitti:

äksyille mäkättäjille soppii, että Reidari styylaa Silvoa. Jees

mutta mitä tuo asia tähän kuuluu?

• Happy face

Täällä tunnutaan puhuvan nyt vaan suhteen fyysisestä puolesta, mutta entäs se henkinen puoli?
      Seksi ja arjen muu pyörittäminen ehkä pelaa isossakin ikäerossa, mutta ihmettelen sekö riittää. Itse ainakin arvostan suhteessani myös henkistä ja älyllistä yhteyttä. Rakastan makoilla mieheni kanssa sylikkäin ja keskustella vaikka tuntikausia aiheesta kun aiheesta. Välillä saamme jopa väittelyjä aikaan, mutta se pistää vaan uutta pontta suhteeseemme. Sitoo meitä yhä vankemmin yhteen.
      En 35-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan olevani jonkun parikymppisen miehen kanssa. Ikäero toisi jo liian suuren eron myös elämänkokemukseen ja henkiseen kypsyyteen. Toki poikkeuksiakin voi olla, en sitä sano..
      Oma mieheni on minua vuoden vanhempi, joten olemme syntyneet ja kasvaneet "samaan maailmaan". Hänen älykkyytensä, aistikkuutensa ja kykynsä olla aina läsnä, saa minut syttymään aina.

Mielestäni täydellisin fyysinen läheisyys syntyy henkisen läheisyyden myötä. Silloin seksi ei ole vain seksiä, vaan rakastelua. Totaalisen nautinnon tuottamista toiselle joka osa-alueella. En jaksa uskoa, että täysin eri ikäkausilla syntyneet kovin helposti tällaista yhteyttä löytävät. Tosin mikäs siinä jos se pelkkä päivittäinen seksiannos riittää pitämään tyytyväisenä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2446
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2076
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1732
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1557
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe