Windows 2000:een. Mitäteen? Mistä saan sen?
Hävisi
product key
12893
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 12
Vanhimmat
jo muualla...
periaatteessa mitä merkitystä moisella on kun heinäkuussa ei windows 2000:a voi enää netissä käyttää ....
mutta tietysti sillon jos sä sitä esim kirjoituskoneena tai pasianssikoneena haluat välttämättä käyttää
"kun heinäkuussa ei windows 2000:a voi enää netissä käyttää .... "
Minulla on parissakin koneessa täydessä nettikäytössä Win2000Pro:t
eikä ne TAATUSTI katoa mihinkään heinäkuussa eikä lakkaa toimimasta
netissä.
Äläka ala selitää mitään MS:n tuesta ja päivityksistä; muutama vuosi
sitten asennetun SP4:n jälkeen en ole mitään tukia tarvinnut, se saa
riittää niinkauan kun rauta kestää.
Lähetän sinulle tästä w2000:sta viestin ensi jouluna.
Katsopas ihan huviksesi vaikka tätä viestiketjua ja sieltä sinulle selvinnee miksi ei ehdottomasti tule käyttää ylipäivättyä käyttistä verkossa :P
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8284716
kotitietokoneeni 1979 ja siitä asti on ollut aktiivikäytössäni
vähintään 3 tietokonetta kerrallaan.
Alalta on tullut nyt sitten jo systeemiohjelmoijan työkokemustakin
30 vuotta.
Väitän tietäväni aiheesta huomattavasti enemmän kuin
valtaosa noista jotka kirjoittavat "ei ehdottomasti tule käyttää".
Ja käytän vaan, ihan ilman ongelmia.
no se on aivan sinun oma asiasi kuitenkin että parasta on etten minä enää puutu mokomaan asiaan...... se on myös aivan omatunnon kysymys että käyttääkö vanhaa käyttistä vai ei
asiat asiana, mutta hiukan hämmästyttää kyllä että mitä
ihmettä omallatunnolla on asian kanssa tekemistä?
Alkuperäinen cd tai olleneeko dvd on minulla varastossa mutta ei ole enään sellaista tietokonetta jolla sitä voisi ajaa. Windows 98:n myin pois ja on minulla 3.0 ja päivitys korput 3.11 windowsiksi ja dos... Kaikkien kannattee säilyttää vanhan alkuperäiset niistä voi olla iloa vielä monille...
Kymmenen vuotta ihan suotta.
Oli käytössä vielä 4 vuotta sitten kun tein siitä Linux koneen. 2000:n oli käytössä kotisivujen tekemisissä ja ei ollut ongelmia. Alkuperäiset softat jne niin ei tarvii viruksien kanssa taistella, tai, oikeastaa ei ole kysymys viruksista vaan kopioiden aiheuttamista haittavaikutuksista johon käyttäjät itse ovat syyllisiä ja sitten haukkuvat Windows softaa vaikka vika on tuolin ja tietokoneen välissä.
JK
on muutakin softaa jäljellä 2000:n windous, kotisivun teko ohjelma, Corelli alkuperäisinä...
Sitä vaan vanhaa, hidasta IBM:n konetta en myy. Toimii kirjanpitohommissa Linux käyttöjärjestelmällä moitteettomasta...
Paljonko saa €uroja alkuperäisestä 2000?