Windows 2000:een. Mitäteen? Mistä saan sen?
Hävisi
12
669
Vastaukset
- hölöttäjä2010
jo muualla...
- ville_guy
periaatteessa mitä merkitystä moisella on kun heinäkuussa ei windows 2000:a voi enää netissä käyttää ....
mutta tietysti sillon jos sä sitä esim kirjoituskoneena tai pasianssikoneena haluat välttämättä käyttää- tääkin tarkoittaa
"kun heinäkuussa ei windows 2000:a voi enää netissä käyttää .... "
Minulla on parissakin koneessa täydessä nettikäytössä Win2000Pro:t
eikä ne TAATUSTI katoa mihinkään heinäkuussa eikä lakkaa toimimasta
netissä.
Äläka ala selitää mitään MS:n tuesta ja päivityksistä; muutama vuosi
sitten asennetun SP4:n jälkeen en ole mitään tukia tarvinnut, se saa
riittää niinkauan kun rauta kestää.
Lähetän sinulle tästä w2000:sta viestin ensi jouluna. - ville_guy
tääkin tarkoittaa kirjoitti:
"kun heinäkuussa ei windows 2000:a voi enää netissä käyttää .... "
Minulla on parissakin koneessa täydessä nettikäytössä Win2000Pro:t
eikä ne TAATUSTI katoa mihinkään heinäkuussa eikä lakkaa toimimasta
netissä.
Äläka ala selitää mitään MS:n tuesta ja päivityksistä; muutama vuosi
sitten asennetun SP4:n jälkeen en ole mitään tukia tarvinnut, se saa
riittää niinkauan kun rauta kestää.
Lähetän sinulle tästä w2000:sta viestin ensi jouluna.Katsopas ihan huviksesi vaikka tätä viestiketjua ja sieltä sinulle selvinnee miksi ei ehdottomasti tule käyttää ylipäivättyä käyttistä verkossa :P
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8284716 - tääkin tarkoittaa
ville_guy kirjoitti:
Katsopas ihan huviksesi vaikka tätä viestiketjua ja sieltä sinulle selvinnee miksi ei ehdottomasti tule käyttää ylipäivättyä käyttistä verkossa :P
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8284716kotitietokoneeni 1979 ja siitä asti on ollut aktiivikäytössäni
vähintään 3 tietokonetta kerrallaan.
Alalta on tullut nyt sitten jo systeemiohjelmoijan työkokemustakin
30 vuotta.
Väitän tietäväni aiheesta huomattavasti enemmän kuin
valtaosa noista jotka kirjoittavat "ei ehdottomasti tule käyttää".
Ja käytän vaan, ihan ilman ongelmia. - ville_guy
tääkin tarkoittaa kirjoitti:
kotitietokoneeni 1979 ja siitä asti on ollut aktiivikäytössäni
vähintään 3 tietokonetta kerrallaan.
Alalta on tullut nyt sitten jo systeemiohjelmoijan työkokemustakin
30 vuotta.
Väitän tietäväni aiheesta huomattavasti enemmän kuin
valtaosa noista jotka kirjoittavat "ei ehdottomasti tule käyttää".
Ja käytän vaan, ihan ilman ongelmia.no se on aivan sinun oma asiasi kuitenkin että parasta on etten minä enää puutu mokomaan asiaan...... se on myös aivan omatunnon kysymys että käyttääkö vanhaa käyttistä vai ei
- tääkin tarkoittaa
ville_guy kirjoitti:
no se on aivan sinun oma asiasi kuitenkin että parasta on etten minä enää puutu mokomaan asiaan...... se on myös aivan omatunnon kysymys että käyttääkö vanhaa käyttistä vai ei
asiat asiana, mutta hiukan hämmästyttää kyllä että mitä
ihmettä omallatunnolla on asian kanssa tekemistä?
- Anonyymi
Alkuperäinen cd tai olleneeko dvd on minulla varastossa mutta ei ole enään sellaista tietokonetta jolla sitä voisi ajaa. Windows 98:n myin pois ja on minulla 3.0 ja päivitys korput 3.11 windowsiksi ja dos... Kaikkien kannattee säilyttää vanhan alkuperäiset niistä voi olla iloa vielä monille...
- Anonyymi
Kymmenen vuotta ihan suotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen vuotta ihan suotta.
Oli käytössä vielä 4 vuotta sitten kun tein siitä Linux koneen. 2000:n oli käytössä kotisivujen tekemisissä ja ei ollut ongelmia. Alkuperäiset softat jne niin ei tarvii viruksien kanssa taistella, tai, oikeastaa ei ole kysymys viruksista vaan kopioiden aiheuttamista haittavaikutuksista johon käyttäjät itse ovat syyllisiä ja sitten haukkuvat Windows softaa vaikka vika on tuolin ja tietokoneen välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli käytössä vielä 4 vuotta sitten kun tein siitä Linux koneen. 2000:n oli käytössä kotisivujen tekemisissä ja ei ollut ongelmia. Alkuperäiset softat jne niin ei tarvii viruksien kanssa taistella, tai, oikeastaa ei ole kysymys viruksista vaan kopioiden aiheuttamista haittavaikutuksista johon käyttäjät itse ovat syyllisiä ja sitten haukkuvat Windows softaa vaikka vika on tuolin ja tietokoneen välissä.
JK
on muutakin softaa jäljellä 2000:n windous, kotisivun teko ohjelma, Corelli alkuperäisinä...
Sitä vaan vanhaa, hidasta IBM:n konetta en myy. Toimii kirjanpitohommissa Linux käyttöjärjestelmällä moitteettomasta...
- Anonyymi
Paljonko saa €uroja alkuperäisestä 2000?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882