Olen TODELLA kiinnostunut entisistä elämistäni, selvittämään kuka oikeastaan olen ollutkaan. :) Ja olenkin nyt koittanut hakea tampereelta selvänäkijää joka tälläisessä osaisi auttaa, eipä vain ole internetin kautta löytynyt, enkä haluaisi puhelimen kautta tälläisiä asioita tehdä... Joten osaisiko joku suositella Tampereelta luotettavaa näkijää tälläisen asian suhteen? :) Kiitos vastauksista!!
MEEDIO TAMPEREELLA?
emmavaaaaaaan
2
183
Vastaukset
- ei
Ei mitään entistä elämää ole ollut. Ei sitä kukaan voi varmasti selittää. Sun elämäsi on nyt ja vain nyt. Elä sitä silleen, ettei muuta uutta elämää tämän jälkeen ole.
Olishan se aika jakomielistä, että sielu olis jossain taivaasas tai helvetisssä ja kuitenkin eläis uutta elämää toisessa olomuodossa.
HALOOO, nämä jutut eivät ole totta.- entinenuskova
vaan.Saat kuulla olleesi Katariina Suuri ja sitä ennen Aleksanteri Suuri ja mikäs sen mukavampaa.Laskukin tuntuu ihan kohtuuliselta kun on loistava menneisyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584