Halloota vuan!
Mikkeehän tuo ois keli tuossa huhti-toukokuun seutuvilla mallorkalla? onko siellä sillon jo kesä, vae pittääkö ne pilikkihualarit varata mukkaan matkaan? heittäkee arvioita paljonko suunnilleen ois noeta asteita.
Kiitos terveisin etelän hetelmä
Sää
4
492
Vastaukset
- jonkkimoist vinkkii
lämpötiloist,tiiä sit tarkenneeko iliman sitä pilikkihualarii.
http://www.mallorcaquality.com/index/paginasgenerales/mallorca_clima.htm- anjake
eihän tuosta sivusta ymmärrä hölökäsen pölläystä. liekkö viirusta yritit lähettää tuhma.
- ANJAKE
anjake kirjoitti:
eihän tuosta sivusta ymmärrä hölökäsen pölläystä. liekkö viirusta yritit lähettää tuhma.
kahot sitä aprillii ja maijoo (abril /mayo) sie saat tietää sellaiset keskilämpötilat huhti-toukokuulle.
En kai mie ny viirust lähetä vaik nuhasena ollaanki...höpsö. - anjake
ANJAKE kirjoitti:
kahot sitä aprillii ja maijoo (abril /mayo) sie saat tietää sellaiset keskilämpötilat huhti-toukokuulle.
En kai mie ny viirust lähetä vaik nuhasena ollaanki...höpsö.yritätkö sinä veikkonen iskee minua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063