Toi alla oleva syyte

SATIAINEN70

Huom!Oli kotkaa vastaan ei henkilöä vastaan:)Kuka teki aloituksen sai mitä halusi.Kuksii se käkiki pieniä lintuja
ovela se käkikin on ei tee pesää!

31

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oik.t.

Nykyään myös nimimerkkiin kohdistuva herjaus on rikos. Jos Kotka tekee asiasta tutkimuspyynnön, aivan varmasti herjaaja saadaan kiinni ja saa tuomion. Myös herjaajan henkilöllisyys tulee selville, mikä on aivan oikein.

• tuumailija.

nimi on mainitu palstalla muutaman kerran joten aloittaja tietää kenestä on kyse. Pahalta näyttää

• oik.t.
        tuumailija. kirjoitti:

nimi on mainitu palstalla muutaman kerran joten aloittaja tietää kenestä on kyse. Pahalta näyttää

Kyseessä on selvä herjaus. Ei mitään puolusteltavaa. Kotkan kannattaa tehdä tutkintapyyntö.

• epäilijä.
        oik.t. kirjoitti:

Kyseessä on selvä herjaus. Ei mitään puolusteltavaa. Kotkan kannattaa tehdä tutkintapyyntö.

tuskin poliisi edes alkaa tutkimaan.

• TheEagIes
        epäilijä. kirjoitti:

tuskin poliisi edes alkaa tutkimaan.

jos vaikka alkaakin?
        Odottele sitä joutessass. :)

• epäilijä.
        TheEagIes kirjoitti:

jos vaikka alkaakin?
        Odottele sitä joutessass. :)

1. en ollut se kirjoittaja

2. tuolla toisella palstalla herjaillaan pahemmin ja käytetään ihmisten oikeita nimiä. ei niistäkään ole koskaan mitään tullut.

3. se sanamuoto, on syytetty...

4. kotka = lintu ja kaupunki

5. kukaan ei viitsi mennä poliisin luo tuollaisen asian vuoksi, johan poliisikin nauraisi

6. luultavasti kirjoittajalla on vaihtuva ip-osoite, jota ei saa selville

• R3portteri
        epäilijä. kirjoitti:

1. en ollut se kirjoittaja

2. tuolla toisella palstalla herjaillaan pahemmin ja käytetään ihmisten oikeita nimiä. ei niistäkään ole koskaan mitään tullut.

3. se sanamuoto, on syytetty...

4. kotka = lintu ja kaupunki

5. kukaan ei viitsi mennä poliisin luo tuollaisen asian vuoksi, johan poliisikin nauraisi

6. luultavasti kirjoittajalla on vaihtuva ip-osoite, jota ei saa selville

-tuo oli eittämätöntä tekstiä.... Hmm, ten points....

• R3portteri

-laita pilkut väliin? Helpompi ymmärtää.... ei pahalla...

• SATIAINEN70

TheEagIes:tä ei nassutettu kuin kotkasta ei kohdistunut nimimerkkiin,ovelaa:)Tietää lain.

• R3portteri
        SATIAINEN70 kirjoitti:

TheEagIes:tä ei nassutettu kuin kotkasta ei kohdistunut nimimerkkiin,ovelaa:)Tietää lain.

-----00-----

• -

on kyllä kuin käki. Se käy vähän vieraillakin pesillä.

• )))

Tai ainakin yrittää päästä pesälle)))
        * TheEagles
        * Mies, 46

06-02-2010 klo 14:37

no vau
        vaan..... ;-P

• TheEagIes
        ))) kirjoitti:

* TheEagles
        * Mies, 46

no vau
        vaan..... ;-P

epätoivoinen provo:-DD

• ))) kirjoitti:

* TheEagles
        * Mies, 46

no vau
        vaan..... ;-P

vaan jotta mun pesä on varattu... tosin ei kotkalle...:) kai nää luit sit muutkin viestit tuolta kaltsusta...:)

• Tiedän tapauksen jossa mies sai tuomion kunnianloukkauksesta vaikka herjat oli kirjoitettu netissä ja kohdistettu nikkiin. Eli netissäkään ei voi sikailla miten sattuu. Etenkään kun kotkan oikeaa nimeä on levitelty täällä.

• ??

se kotkan edellinen poliisijuttu meni? Olihan se tämä palsta, kun hän teki myös jostain rikosilmoituksen?

• SATIAINEN70

Kotkan nimimerkkiä on monella niin kuin salaista satikkaa,mutta jos mulle tullaan aukoon päätään että minä olen tehnyt sen aloituksen niin pinna palaa .Kerta pystyn vastaamaan omat mölyt mitä raavin tänne,kyllä hän itse on pahin paska näköjään!

• R3portteri

• TIETOA ON.

KUINKA MONTA MUUTA TÄÄLLÄ ON HERJATTU JA TUOTU NIMIÄ ESILLE .LUE HUUHAAN SÄÄNNÖT.EI MENE LÄPI.

• :)
        TIETOA ON. kirjoitti:

KUINKA MONTA MUUTA TÄÄLLÄ ON HERJATTU JA TUOTU NIMIÄ ESILLE .LUE HUUHAAN SÄÄNNÖT.EI MENE LÄPI.

pitää lähtee kytikselle kun joku kantaa tietsikkaa p-laitokselle .Otan kuvan.

• k.n

Älä puhu palturia .

• k.n kirjoitti:

Älä puhu palturia .

Tunnen loukatun henkilökohtaisesti ja olen nähnyt oikeudenkäyntipöytäkirjan.

• oikeudenkäynti
        tuputuu kirjoitti:

pöytäkirja nyt tähän asiaan liittyy?

• tuo juttu
        tuputuu kirjoitti:

totta? Eli häntä tosiaankin on syytetty siitä asiasta?
        Silloinhan hän tietää, kuka asian levitti tänne.

• jotta koska moni populasta tietaa kuka kotka on - monet jopa missa han asuu - niin kyseessa on jollain tavalla julkinen henkilö. se on mielenkiintoista miten laki tuohon suhtautuu.

• valk.susi-09
        SATIAINEN70 kirjoitti:

Kotkan nimimerkkiä on monella niin kuin salaista satikkaa,mutta jos mulle tullaan aukoon päätään että minä olen tehnyt sen aloituksen niin pinna palaa .Kerta pystyn vastaamaan omat mölyt mitä raavin tänne,kyllä hän itse on pahin paska näköjään!

en oo iskemässä sua en ainakaan tiedosta sitä
        enkä kohta tiedä mitä sanon :)
        mutta tämä huuhaa ja virtuaali maailma vääristää ihmistä :)
        muista miten kirjoitan ainakin osan ja nyt tuli loppu v tuilusta :)
        mikä tämä kotka juttu on aattelitko nousta tähtiin (0:
        http://www.youtube.com/watch?v=Oixes2IyQC0&feature=related

• on pihvi.

Kun kaikki tällä palstalla tietää kuka on kotka, juuri se tekee tästä helpon ratkaisun myös oikeudessa.:)
      Jokainen tietää, ketä kyseinen herja koskee, jotan perusteita syytteelle on täysin varmasti.
      Todistajia löytyy tarvittaessa. Kellekään ei ole jäänyt epäselväksi, ettei kyse ole nimimerkistä kotka...toivottavasti tämä menee nyt herjaajan jakeluun myös, sillä asiaa ei kannata missään nimessä tähän jättää.
      Allekirjoittanut voi todistaa tämän myös.

• valk.susi-09.

mitä täällä tapahtuu haluaisin tietää laita privana oikeesti

http://www.youtube.com/watch?v=Ky9p6Mt7qfM&feature=related

teille paskahottiset tiedoksi että meikä tohtii laulaen lapsisylissä ja meikittä tulla kuvaan eikä hidasta pyytäkää kade akat se poistoon oli mies tai nainen hame päälle .. t. susi
      huuhaalla ollaan mitä siellä jossain on ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe