Täydenkuun kirppis Olarissa, Espoossa on mun suosikki,
siisti , ei ole umpattu täyteen tavaraa liikaa, vaatteet on puhtaita ja ehjiä, muksuille oma leikkipaikka ja asiallinen vessakin löytyy ja kahvitus. Muutoinkin porukka siellä symppistä jotka käy säännöllisesti tsekkaamassa systeemit ja vaihtamassa kuulumiset.
Täydenkuun kirppis
10
1034
Vastaukset
- Pirre ilman Hansua
Kesäpaikkamme on Hartolassa olen kirppisfriikki Hesassa parasta Valtteri.No Hartolassa se Elämysbasaari.
Hauska pieni paikka tavaraa niin että seinät paukkuu mutta puhdasta ja siistiä,aina tarjouksia.Tykkäämme koko perhe ja tuttavamme kanssa oon käynyt myös tuolla ensimmäisessä viestissä mainitussa paikassa kaikki totta.Mutta kirppiksiä on Suomessa paljon siistejä vain harvassa.Ai niin Elämysbasaarissa on kesällä ulkomyyntiä ja kahvio pihalla.- on suosikki
Täytyypä käydä tsekkaamassa Valtteri ja Elämysbasaari.
Oon muuten myynyt vanhoja kamoja täydeskuussa tuossa Olarin kirpparilla, ja melkein kaikki meni, eikä pöllimisiä lainkaan. Hinnatkin on kohallaan siellä, jotkut uunot tosin yrittää sielläkin pyytää esim. 20E käytetystä "design" rääsystä, ja kun porukat ei osta, niin rääytään suuren ääneen ettei oo myyntiä ja kauppa ei käy. Haloo - kuka hölmö maksaa kirppuritorilla - käytetyistä tavaroista- uudenveroista hintaa! Jotkut tosissaan ei tajua tuota asiaa hinnoitellessaan tavaroitaan tai vaatteitaan.
Mutta joo, päällisin puolin hinta-laatu suhde kohdallaan tuolla täydeskuus.
Täydenkuun kirpparilla myös e hyvä, ettei siellä ole umpattu täyteen kamaa väkisin koko miljöötä -- on tilaa hengittää ja yleisvaikutelma siisti. Monissa kirppareissa ummehtunut ja tunkkainen ilma, ei pysty kauaa oleen kun aivastuttaa. - -Akseli-
on suosikki kirjoitti:
Täytyypä käydä tsekkaamassa Valtteri ja Elämysbasaari.
Oon muuten myynyt vanhoja kamoja täydeskuussa tuossa Olarin kirpparilla, ja melkein kaikki meni, eikä pöllimisiä lainkaan. Hinnatkin on kohallaan siellä, jotkut uunot tosin yrittää sielläkin pyytää esim. 20E käytetystä "design" rääsystä, ja kun porukat ei osta, niin rääytään suuren ääneen ettei oo myyntiä ja kauppa ei käy. Haloo - kuka hölmö maksaa kirppuritorilla - käytetyistä tavaroista- uudenveroista hintaa! Jotkut tosissaan ei tajua tuota asiaa hinnoitellessaan tavaroitaan tai vaatteitaan.
Mutta joo, päällisin puolin hinta-laatu suhde kohdallaan tuolla täydeskuus.
Täydenkuun kirpparilla myös e hyvä, ettei siellä ole umpattu täyteen kamaa väkisin koko miljöötä -- on tilaa hengittää ja yleisvaikutelma siisti. Monissa kirppareissa ummehtunut ja tunkkainen ilma, ei pysty kauaa oleen kun aivastuttaa.Oma suosikki on ehdottomasti sekä myyjänä että ostajana Akseli itsepalvelukirpputori.
- voisipa käydä vaikka
-Akseli- kirjoitti:
Oma suosikki on ehdottomasti sekä myyjänä että ostajana Akseli itsepalvelukirpputori.
Missä tuo Akseli itsepalvelukirppis sijaitsee, kiinnostaisi käydä katsomassa.
Fida-lähetyskirppari oli ainaskin liian kallis mun kukkarolle. - eett
voisipa käydä vaikka kirjoitti:
Missä tuo Akseli itsepalvelukirppis sijaitsee, kiinnostaisi käydä katsomassa.
Fida-lähetyskirppari oli ainaskin liian kallis mun kukkarolle.Akseli itsepalvelukirppis on Espoossa, Sinimäentie ?, alakerrassa K-kauppa , ennen Super Vexi, eli Mankkaalla.
- Suosittelen.
eett kirjoitti:
Akseli itsepalvelukirppis on Espoossa, Sinimäentie ?, alakerrassa K-kauppa , ennen Super Vexi, eli Mankkaalla.
Oli kyllä asiallinen paikka.
- Fida lähetyskirppari
Suosittelen. kirjoitti:
Oli kyllä asiallinen paikka.
Onko tuo Fida kirppuritori lähetystyön hyväksi?
Nimittäin olipa kallis paikka (kuka hinnoittelee? tuntuu, että alennusmyynneistä saa halvemmalla uutta). Mitä mieltä muut asiakkaat paikasta?
Jos hintoja kohtuullistettaisiin (kyse kuitenkin vanhoista ja käytetyistä tavaroista, näin ymmärsin?) kirpputorimeininkiin sopivaksi, niin kauppa kävisi paremmin ja sinne lähetystyöhön??? menisi enemmän pesetoja.
Ihan fantsun kivoja ja siistejä käytettyjä vaatteita mutta - liian arvokkaiksi arvioitu.
- njuhh
Niinpä.. fidassa tavalliset pitkähihaiset paidat tyyliin 5.50 euroa, en osta.:D aika kallista kun ajattelee, että kyseiset vaatteet on saatu ilmaiseksi lahjoituksena ja laitettu myyntiin..
- öööööpppppp
täydenkuun kirppis lopettanut toimintansa =/ ahtaat tilat olivat ja asuinntalon alakerrassa huonot parkkikset olisi muuten kannattanu...
- *snif*
Oi ei ! No ainaskin kivoja muistoja jäi. Kaverin kanssa aikoinaan siellä monestikki käytiin Täydenkuun kirppiksellä kaffeella kun siellä päin Olaria joskus asuttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835