Täydenkuun kirppis

on klassikko jo

Täydenkuun kirppis Olarissa, Espoossa on mun suosikki,
siisti , ei ole umpattu täyteen tavaraa liikaa, vaatteet on puhtaita ja ehjiä, muksuille oma leikkipaikka ja asiallinen vessakin löytyy ja kahvitus. Muutoinkin porukka siellä symppistä jotka käy säännöllisesti tsekkaamassa systeemit ja vaihtamassa kuulumiset.

10

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre ilman Hansua

      Kesäpaikkamme on Hartolassa olen kirppisfriikki Hesassa parasta Valtteri.No Hartolassa se Elämysbasaari.
      Hauska pieni paikka tavaraa niin että seinät paukkuu mutta puhdasta ja siistiä,aina tarjouksia.Tykkäämme koko perhe ja tuttavamme kanssa oon käynyt myös tuolla ensimmäisessä viestissä mainitussa paikassa kaikki totta.Mutta kirppiksiä on Suomessa paljon siistejä vain harvassa.Ai niin Elämysbasaarissa on kesällä ulkomyyntiä ja kahvio pihalla.

      • on suosikki

        Täytyypä käydä tsekkaamassa Valtteri ja Elämysbasaari.
        Oon muuten myynyt vanhoja kamoja täydeskuussa tuossa Olarin kirpparilla, ja melkein kaikki meni, eikä pöllimisiä lainkaan. Hinnatkin on kohallaan siellä, jotkut uunot tosin yrittää sielläkin pyytää esim. 20E käytetystä "design" rääsystä, ja kun porukat ei osta, niin rääytään suuren ääneen ettei oo myyntiä ja kauppa ei käy. Haloo - kuka hölmö maksaa kirppuritorilla - käytetyistä tavaroista- uudenveroista hintaa! Jotkut tosissaan ei tajua tuota asiaa hinnoitellessaan tavaroitaan tai vaatteitaan.
        Mutta joo, päällisin puolin hinta-laatu suhde kohdallaan tuolla täydeskuus.
        Täydenkuun kirpparilla myös e hyvä, ettei siellä ole umpattu täyteen kamaa väkisin koko miljöötä -- on tilaa hengittää ja yleisvaikutelma siisti. Monissa kirppareissa ummehtunut ja tunkkainen ilma, ei pysty kauaa oleen kun aivastuttaa.


      • -Akseli-
        on suosikki kirjoitti:

        Täytyypä käydä tsekkaamassa Valtteri ja Elämysbasaari.
        Oon muuten myynyt vanhoja kamoja täydeskuussa tuossa Olarin kirpparilla, ja melkein kaikki meni, eikä pöllimisiä lainkaan. Hinnatkin on kohallaan siellä, jotkut uunot tosin yrittää sielläkin pyytää esim. 20E käytetystä "design" rääsystä, ja kun porukat ei osta, niin rääytään suuren ääneen ettei oo myyntiä ja kauppa ei käy. Haloo - kuka hölmö maksaa kirppuritorilla - käytetyistä tavaroista- uudenveroista hintaa! Jotkut tosissaan ei tajua tuota asiaa hinnoitellessaan tavaroitaan tai vaatteitaan.
        Mutta joo, päällisin puolin hinta-laatu suhde kohdallaan tuolla täydeskuus.
        Täydenkuun kirpparilla myös e hyvä, ettei siellä ole umpattu täyteen kamaa väkisin koko miljöötä -- on tilaa hengittää ja yleisvaikutelma siisti. Monissa kirppareissa ummehtunut ja tunkkainen ilma, ei pysty kauaa oleen kun aivastuttaa.

        Oma suosikki on ehdottomasti sekä myyjänä että ostajana Akseli itsepalvelukirpputori.


      • voisipa käydä vaikka
        -Akseli- kirjoitti:

        Oma suosikki on ehdottomasti sekä myyjänä että ostajana Akseli itsepalvelukirpputori.

        Missä tuo Akseli itsepalvelukirppis sijaitsee, kiinnostaisi käydä katsomassa.
        Fida-lähetyskirppari oli ainaskin liian kallis mun kukkarolle.


      • eett
        voisipa käydä vaikka kirjoitti:

        Missä tuo Akseli itsepalvelukirppis sijaitsee, kiinnostaisi käydä katsomassa.
        Fida-lähetyskirppari oli ainaskin liian kallis mun kukkarolle.

        Akseli itsepalvelukirppis on Espoossa, Sinimäentie ?, alakerrassa K-kauppa , ennen Super Vexi, eli Mankkaalla.


      • Suosittelen.
        eett kirjoitti:

        Akseli itsepalvelukirppis on Espoossa, Sinimäentie ?, alakerrassa K-kauppa , ennen Super Vexi, eli Mankkaalla.

        Oli kyllä asiallinen paikka.


      • Fida lähetyskirppari
        Suosittelen. kirjoitti:

        Oli kyllä asiallinen paikka.

        Onko tuo Fida kirppuritori lähetystyön hyväksi?
        Nimittäin olipa kallis paikka (kuka hinnoittelee? tuntuu, että alennusmyynneistä saa halvemmalla uutta). Mitä mieltä muut asiakkaat paikasta?
        Jos hintoja kohtuullistettaisiin (kyse kuitenkin vanhoista ja käytetyistä tavaroista, näin ymmärsin?) kirpputorimeininkiin sopivaksi, niin kauppa kävisi paremmin ja sinne lähetystyöhön??? menisi enemmän pesetoja.
        Ihan fantsun kivoja ja siistejä käytettyjä vaatteita mutta - liian arvokkaiksi arvioitu.


    • njuhh

      Niinpä.. fidassa tavalliset pitkähihaiset paidat tyyliin 5.50 euroa, en osta.:D aika kallista kun ajattelee, että kyseiset vaatteet on saatu ilmaiseksi lahjoituksena ja laitettu myyntiin..

    • öööööpppppp

      täydenkuun kirppis lopettanut toimintansa =/ ahtaat tilat olivat ja asuinntalon alakerrassa huonot parkkikset olisi muuten kannattanu...

    • *snif*

      Oi ei ! No ainaskin kivoja muistoja jäi. Kaverin kanssa aikoinaan siellä monestikki käytiin Täydenkuun kirppiksellä kaffeella kun siellä päin Olaria joskus asuttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe