Etsiskelen vaellusseuraa ensi kesäksi/syksyksi. Olen aloittelemassa ko harrastusta ja en haluaisi ihan yksin lähteä ekalle yöreissulle. Olen 30 vuotias nainen Keski-Suomesta ja perheellinen olen, joten haen seuraa naispuolisista retkeilijöistä. Haluaisin lähteä tulevana kesänä kiertämään ainakin Herajärven kierroksen ja mahd. jotain muita viikonloppureissuja. Pienet lapset rajoittaa vielä pitempiä poissaoloja kotoa:) Olen tällainen luontoa, liikuntaa ja rauhaa rakastava henkilö, joka haluaisi vihdoin päästä toteuttamaan haluamaansa harrastusta.
Aloittelijalle vaellusseuraa
3
1565
Vastaukset
- luontotyttönen
Hei! Minulla muutama vaellus Lapissa takana ja omaan retkeilyn perustaidot merkityillä reiteillä. Olen intohimoinen luonnossa liikkuja ja tulevaisuudessa varmasti aion yksin retkeillä (seuran puutteen takia) mutta myös seura kelpaa kunhan vaan saadaan aikataulut täsmäämään. Teen mielelläni vaelluksia Lapin tuntureihin mutta myös lyhyempiä päivä ja viikonloppu retkiä muihin kansallispuistoihin ja retkeilykohteisiin. Herajärven kierros varmasti näkemisen arvoinen paikka. Olen 25 vuotias nainen kotosin Keski-Suomesta mutta nykyään asun pääkaupunkiseudulla. Mikäli kiinostaa tutustua tarkemmin laita s-posti osoitetta niin voidaan keskustella lisää.
- korpi kutsuu
Kiva kun vastasit! Jutellaan sähköpostitse tarkemmin. Laitatko mulle tekstarina osoitteesi niin kirjoittelen?
p. 040-748 8898 - vaeltavatyttönen
korpi kutsuu kirjoitti:
Kiva kun vastasit! Jutellaan sähköpostitse tarkemmin. Laitatko mulle tekstarina osoitteesi niin kirjoittelen?
p. 040-748 8898Itse keski-suomesta ja etsin vaellusseuraa lyhyille viikonloppu reissuille. Jos ootte vielä vaelluksesta innostuneita nii liittyisin mielelläni porukkaan jotka tykkäävät vaeltamisesta ja luonnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831