Pilve ova paksu ja harma
nii et mikkä pääse läpi
Mut jottai senttä
kummiski
Jottai joka o sama aikka
sekä tuoksu et valo
simmotti ku o
ain keväl
See o huikaseva kirkas
räntähiutale
See valu munt
kastele
See pussaa kylmil huulillans
ku olsis ollu kauanki pois
ja kaipais
Riutuis rakkaurest
Varttu mua siin koht jo
ko mää vaa tule ulos
kiähnä ja hivutta
Tule ihol
siihe nii
iha liki
Kui mää sitä ole kaivanukki
Kevä
10
296
Vastaukset
- tee.
Kui su murtees o ain nätimpää ko mu? Se o vääri! Mut kateure kaiherruksest hualimat, su runojas o ilo lukkee.
- Mysteriet
Ol ny siin... meijä murreha o melkei samallaist =)
Sää see osa kyl ton kauniistesanomise tairo - mää kiitä!
Moikka
Taas pitkästä aikaa oli kiva lukea, murtehella tuotettettua runon pätkää.
Olen ollut huono ystävä, eipä ole tullut pidettyä yhteyksiä.
Kiitos tästä runosta, pidin.
Ter Raimo- Mysteriet
Mukava nähdä Sinua =)
Kiitos kauniista palautteestasi!
nimittäi näit Su murrerunois. Tosin tää olis passannu vallan
mainiost rakkausrunoihinki, mun miälest oikee hyvinki. Mut
Sää halut kans olla tääl, nii minkäs mahra.
Kevä,
siin o jottai erityist, sen aurinkos ja lintuje laulus -
iha kaikes. Niin o kyl runossaski, se o ku kevä itte.
Kiittää hän.- Mysteriet
Taivas on harmaa kuin vanha villahuopa - mutta sydän on täynnä keväänodotusta =)
Siinä on jotain erityistä!!
Kiitos!
- Minanoita
Saanko mie
pölkkypännä
ja kymmisaphaatki
kurpoa paikale?
Jo oli komia runo flikalta!- Mysteriet
Saathan Sie =)
Kiitos vaan naapurin akalle !!
Oisko tämä ihan Sinun omaa murrettasi,missä
mahdollisesti asustat,vaiko hihasta heitetty,
en vain siihen oikein tältä istumalta usko....
...
tuo loppu viettelee "saiskos pluvan".
Monitaito ollut liikenteessä,niin ja hyvässä !
Hyvää maaliskuuta samalla Toivotan.- Mysteriet
Ny pistiskki pahan...
Tää murre, ko mää käytä, taitaa olla vaa mu iha omaa - jottai lounais-suamalaist siin kyl o mukan, mut see ei ol kummiska iha puhrast turkkulaist, (satakuntalais)porilaist satikka raumalaist =)
See o vaa simmost (mu korvis) nätistesoljuva puhekiält ko mää tykkä kirjotta ja puhukki, ko sil pääl satu...
Kiitos Dolan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504