mitä tehä, ku koirani syö omia paskoja :(

seropi2009

olen kuullut että noutaja rotujen edustajat ovat ahneita ruuan yms suhteen.. mut onks tää nyt kovin tervettä, että nautiskellen omia paskojansa syöpi :(
oon vaihtanu ja kokeillu eri ruokia, mutta tuntuu ettei vaan syö niitä.
alan olemaan todella epätoivoinen tämän koiran kanssa, ku ei ruoka mene alas..
meille on tulossa puhdasrotuinen kultsinpentu ja tätä tapaa en sille kyllä halua..
mikä neuvoksi ja kertokaa onko muiden koirilla tämmöstä havaittu?

4

398

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jensku_81

Hei!

OIkeastaan kaikille noutajille on tyypillistä syödä omaa ulostettaan, ja vielä enemmän tuolta ulkoa puskasta. Semmoinen tapa on vaikea karsia, koska se on "veressä", mutta on mahdollista johdonmukaisella tapakoulutuksella. Kun nenä alkaa menemään kakan luokse, harjoita sanaa "jätä". Tarjoa ulosteen tilalle jotain parempaa=makupala. Pitäis onnistua, mutta vaatii tosiaan aikaa ja pitkää pinnaa.

Mulla on vajaa vuoden ikäinen Am. Cockerspanieli ja se on syönyt omaa ja kaverin kakkaa ihan meille tulosta saakka. On laajalti työtä siinä, Kaikki ananasjipot ja muut on kokeiltu. Silti maistuu.

Tsemppejä meille ja meidän kakkakuonojen koulutukseen.

Mukavaa kevättä!

• Jensku_81

..piti vielä mainita, että todennäköisesti teille tuleva pentu tulee tekemään samaa, koska koirat myös omaksuvat muilta koirilta huonojakin tapoja. Meilläkin näin on käynyt.

Tsemppiä!

• seropi2009
        Jensku_81 kirjoitti:

..piti vielä mainita, että todennäköisesti teille tuleva pentu tulee tekemään samaa, koska koirat myös omaksuvat muilta koirilta huonojakin tapoja. Meilläkin näin on käynyt.

Tsemppiä!

tiiän et koirat ottavat mallia toisista... huokaus :(

• rrimpula
        seropi2009 kirjoitti:

tiiän et koirat ottavat mallia toisista... huokaus :(

Minulle on neuvottu, että jos koira syö omaa ulostetta, niin antaa raakaa jauhelihaa ruokalusikallisen silloin tällöin. Koiralta puuttuu suolistosta ruoanhajottaja ja sulatusbakteeri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      89
      1430
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      992
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      877
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      815
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      733
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      123
      448
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      43
      445
    10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
      Ikävä